Jump to content

Peugeot 306 hdi - montáž převodovky 6-kvalt?


Kakamil205
 Share

Recommended Posts

čau,pokoušel se už někdo dostat do 306tky hdi 6ti kvaltovou převodovku nebo aspoň delší převodovku např. z 406hdi 81kW?Jediný zádrhel snad vidím řazení lanovody,tudíž by se musela předělat celá kulisa respektive dát z něčeho co má lana co?

Díky za jaký koliv postřeh,nabídku,radu,návrh z čeho použít převodovku. ;)

Link to comment
Share on other sites

Převodovku z motoru RHZ (80 kW) tam prostě nedáš. Nepasuje. Kdežto šestikvalt z 2.2 HDi ano, jenže ten není o moc delší než pětikvalt. O tomto bylo již napsáno stohy, můžeš pohledat  zde na foru. Tato investice nemá prakticky smysl. 

 

Možná smysluplné by bylo dát převodovku z 206 ECO, jednu dobu se vyráběla tato verze, kde u 2.0 HDi 66 kW byla delší převodovka, která papírově slibuje snížení spotřeby o cca 0,5 l  / 100 km. Výměna by mohla být jen kus za kus, nic víc (ale to nezaručuji). Ovšem tato převodovka se hodně špatně shání. Na 206tce ji má například místní člen  PAJA106. :papa

Link to comment
Share on other sites

MilanF1 : jen pro pořádek, 5kv a 6kv z 2.2HDi 98kw je docela velký rozdíl u 6kv při 3tis jedeš 170km/h a u 5kv je to kolem 145-150km/h

 

6kv

post-984-0-51098700-1413099920_thumb.png

 

post-984-0-98318200-1413099939_thumb.png

 

5kv:

1st      3,416:1   12 X 41
2nd      1,783:1   23 X 41
3rd      1,121:1   33 X 37
4th      0,795:1   44 X 35
5th      0,608:1   51 X 31
final      3,941:1   17 X 67

 

6kv:

1st      3,416:1   12 x 41
2nd      1,783:1   23 X 41
3rd      1,121:1   33 X 37
4th      0,795:1   44 X 35
5th      0,647:1   51 x 33
6th      0,534:1   58 x 31
final      3,941:1   17 X 67

Link to comment
Share on other sites

Koukám, že tam fakt rozdíly jsou. Tak to se omlouvám. Na pětku 66 kW při 3000 ot jede 140 km/h tachometrově. 

V tom případě to smysl má ... ale vím, že tu jsou diskuse, kam psal i oddie, že rozdíly jsou nepatrné. 

Link to comment
Share on other sites

Já nevím, mě ta převodovka v té 306 HDI přijde úplně ideální.

(No, první 3/4 roku mi nepřišla, ale dnes už si nemyslím:" Že ten, kdo ji konstruoval, se celou dobu koukal z okna nebo byl na obědě")

 

Dej si tam 6-kvalt : Nejdřív vyměníš převodovku, pak vyměníš motor a nakonec vyměníš auto, protože podvozek.

 

Když vyměníš rovnou auto, ušetříš si spoustu problémů a běhání.

Link to comment
Share on other sites

Hoši prosím jen k tématu,potřebuju jen slyšet technický názory a parametry.Beru každý názor,ale tyhle komentáře neuznávam,sám vím co chci a jaký mam požadavky.Motor to utahne dobře a stejně se bude i zvedat výkon,podvozek mam super a jezdim na 205/45 16,auto mam rád.Takže vážně jen k tématu :D;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...