dusan2 Odesláno 11. říjen 2014 Sdílet Odesláno 11. říjen 2014 (upraveno) Bez toho aby som to mal na dia tak len v teoretickej rovine tusi niekto ake su moznosti? Ked je motor studeny chyta hned ale cim je viac zohriaty tym je to horsie. Vcera som sa vratil z cesty cca 2500 km a na dialnici po rychlej dlhej jazde ked po vypnuti motora som mal fakt problem dostat ho do chodu. Bez pridania plynu ziadna sanca. Uz dlhsiu dobu tusim ze vstreky su v koncoch no a minuly tyzden priatelke pocas jazdy auto zdochlo ale nastartovalo v pohode. V pamati zavad boli tri chyby. Nieco v zmysle tlaku paliva a egr. Mam sa pripravit na cerpadlo , drv a tie vstreky ? Dakujem za postrehy. Upraveno 16. říjen 2014 uživatelem dusan2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 14. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 14. říjen 2014 (upraveno) Vyriesene. Dnes ta ista trasa cca 2400 km uz s novym DRV za cely cas ziaden problem zo startom , chyta okamzite aj zohriaty. Dalsi moj postreh po vymene je ze sa dost vyrazne znizila dymivost. Neviem si predstavit ako to suvisi z DRV ale je to fakt. Predtym mierne zadymilo pri nizsich aj vysokych otackach pri plnom plyne teraz je to podstatne menej. Takisto mal motor tazko postrehnutelne hluche miesto okolo 2500 ot. co som pripisoval vstrekom ale teraz je to tiez o.k. Motor ideako hodinky. Zaujimave je ze na starom ventile ked som ho vybral chybala ta vrchna predlzena ciapocka. Urcite mi nikde nevypadla ani neostala v cerpadle. Ale hlavne ze to ide :-) Upraveno 14. říjen 2014 uživatelem dusan2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.