Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

motor se hýbe v karoserii


MaximG

Recommended Posts

Zdravím, mám problém s mojim Peugeot 206 1,4i 75 r.v. 2001, 55kW.. ide o to že motor v karosérii sa mi hýbe dopredu a dozadu.. je jasné je že chyba bude niekde v pravom hornom uložení motora... no najlepšie to uvidíte na obrázkoch, jeden obrázok som našiel z druhého peugeota - tak ako to má vyzerať, a druhý je z môjho - tak ako to vyzerať nemá... treba si všimnúť tie dorazy, na mojom je medzi držiakom a dorazom taká medzera z oboch strán že tam vopchám celý prst.... viete mi poradiť v čom je chyba?? P.S. ten peugeot som kupoval len nedávno, a až po kúpe som zistil že bol havarovaný takže tam kadečo nemusí sedieť, možno aj v tomto prípade, iný typ dorazov? iný držiak motora? prípadne ak by ste mi vedeli poslať rozmer tých original dorazov, možno sú tieto už zodraté ale pochybujem že by to spravilo rozdiel 1 cm.... Vďaka za každú radu.. :)

post-47722-0-19207500-1413023968_thumb.j

post-47722-0-08060500-1413024018_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

flákni tam tvrdou gumu ,dokud je nevyměníš,aby si ten prázdný prostor vymezil,třeba zadní zástěrka z T815 nastříhaná..

To se nesmí hnout ani o mm...

ta obrovská vůle udělá akorát to ,že se ta nosná tyčinka silenbloku motoru - to vajíčko ,uchycené do kastle ,  roztrhne a motor to rozkmitá i tam....to budeš nejspíš měnit celý vajíčko i dorazy. 

To musíš za jízdy cítit,jak to bouchá při podřazení ...neříkej ,že o tom nevíš delší dobu ..Tohle už je dlouhobý stav,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vuz ma najeto 139000 km, teda ak sú údaje na palubovke správné... jo jiste že je to dlouhodobejší stav, avšak ja sem ten vuz jen teď zrovna koupil, až teď přicházím na to kde všude má chyby a potrebuji ho dát dokopy... jen sem nevědel zda to muze být skutečne tak vymackany že tam chýba dobrý centimetr, ale když vravíte že jo tak hned v pondelí teda objednám nové dorazy... rozmýšlal som totiž i nad tím zda je vubec ten držák na motor original, zda nemá být širší... je to přeci jen bouraný vuz, ktoví co všechno na nem není originál...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ,na 300 tis km na nafťáku ,který je těžší než 1.4 , to bylo vymačkané míň ,co jsem zatím viděl...to byly cca 2-3 mm z každé strany

na tu 1.4 mi vychází SAS vajíčko do 300 bez pár korun, doraz cca 130 kč kus....

držák bych řešil dle typu na vrakáči ,to drží pár šroubů ,jestli chceš jiný ..motoru je to jedno ,hlavně ,že ho něco drží

Upraveno uživatelem myšut
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to sem aj ja koukal že jak to muze byt az tak vymackany, vždyť to je už extrém.. proto sem myslel že to tam možná bude neoriginál držák, tedy užší než by mel být, že ty dorazy naň nedosáhnou.. ale teda zajiste koupím nové vajíčko a dorazy a pak se uvidí... zatím na nem jazdit nebudu.. díky za rady :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...