Aleki Odesláno 10. říjen 2014 Sdílet Odesláno 10. říjen 2014 Ahojte, po nějaké době jsem tu zas. Mám problém...po roce co mi měnili spojku v origo servisu peugeot mi začla prokluzovat sviňa jedna...rozhodl jsem se že to nechám tentokrát kamarádovi co je mechanik...a tak mi dnes volá, že musí celá převodovka ven, což prý znamená sundat skoro všechno...ani mi nejde o posouzení jestli má či nemá pravdu. Chci vědět jestli se fakt musí vyndat skoro všechno krom motoru a pár věcí? Páč mě upozornil na to, že pokud to před rokem dělali, tak by to bylo znát např. na lepidlu na šroubech co drží nějaký rám nebo nápravu...ale ty jsou prý jako kdyby tam byli od výroby...Takže mám takový pocit, že už ani autorizovany servis neni to pravy...Nebo se dá spojková sada vyměnit tak, že se odpojí pouze převodovka se spojkou a stáhne se dolu nebo do strany? Pokud by někdo věděl, moc by mi to pomohlo. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 10. říjen 2014 Sdílet Odesláno 10. říjen 2014 vzdy musi jit aspon prevodovka doluto ze lepidlo na sroubech vypada jak origo muze mit 2 priciny, bud pri povolovani to nejde poznat nebo srouby pri montazi opet zalepily Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 10. říjen 2014 Sdílet Odesláno 10. říjen 2014 A co reklamace v originál Peugeot servisu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleki Odesláno 10. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 10. říjen 2014 (upraveno) No právě toho mýho mechanika napadla jedna docela podstatná věc...a to, že je dost možný že tam borci hodili něco co měli po ruce...a to může být příčina proč po 20 000 km spojka řekla pápá...a reklamace? to jim asi hodně těžko dokážu...a to by museli zalepit úplně tim stejnym lepidlem se stejnou barvou a všim...a navíc to bylo celkově jednolitý...prostě to lepidlo co tam je, je už od výroby...A mě spíš jde o to jestli musí jít před nebo s tou převodovkou u 407čky i něco víc? prý snad komplet celá náprava i s pomocnym rámem? Upraveno 10. říjen 2014 uživatelem Aleki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 10. říjen 2014 Sdílet Odesláno 10. říjen 2014 (upraveno) ano, musí dolů převodovka, náprava (poloosy) a pomoc. rám jinak si neumím představit, že v autorizáku,kde jeden kontroluje druhého, by se nafasovaly komponenty k výměně spojky a namontovalo něco jiného pokud se použije stejné lepidlo na šrouby, mechanik pozná prd Upraveno 11. říjen 2014 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaydo 407 Odesláno 11. říjen 2014 Sdílet Odesláno 11. říjen 2014 (upraveno) když umíš tak stačí převodovku rozpulit a dat ji do blatniku ale de to dost blbě protože tam je ten rám,servo atd a málo místa dělali jsme to na chate v garáži jen zvedak obyč do 2tun,2x strojnožka ale je to dost jebačka musi se spustit motor dolu o něco atd,jinak taky jinde v servise řikal že to nepujde naším postupem a věděl prd expert že musi dolu narazníik,chladič atd prostě skoro vše ale je to dost blbá práce a nedivil bych se kdyby v servise něco udělali blbě Jinak to lepidlo je i u sady setrvaku takže to neznamena že ti to nedělali takže to nepozná. Upraveno 11. říjen 2014 uživatelem Lukaydo 407 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sromo Odesláno 14. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2014 spojku jsem si delal sam a to nadvore bez zvedani auta a misto dvouhmotaku jsem dal s pevnym setrvakem a super prace ve dvou na celej den Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 14. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2014 jo, ve dvojici se to dá udělat i na zemi, ten druhý stačí vlastně jen k tomu, aby pomohl sundat a nahodit převodovku, pro jednoho je to tíha... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 14. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2014 na 306 jsme spojku delali ve trech lidech cca 10 hodin cisteho casu prace .... a sla ven i prevodovka samozrejme a motor vyvesit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 15. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2014 tři lidi po 10 hodinách bys v autorizáku asi nezaplatil (za výměnu spojky) , ale obvykle to sám dělám za víkend--převodovku vezu na wapku umýt, pak výměna gufer, vodítka atd.,atd., prostě v klidu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chury721 Odesláno 4. březen 2015 Sdílet Odesláno 4. březen 2015 Koukám, že u 2.0HDi to jde lépe než 1.6HDi, tam musí dolu i Kat kvůli jednomu šteftu ... a ty příchytky na táhla řazení vymějšlel fakt expert Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaydo 407 Odesláno 4. březen 2015 Sdílet Odesláno 4. březen 2015 (upraveno) u 1.6hdi 407my jsme to dělali poprvé s tatíkem v garáži na zvedákach setrvak+spojku atd ,spustit motor trochu,rozpulit převodovku dát ji do podběhu,vystředit setrvák atd dá se to ale je to dřina když člověk neví co a jak dělali jsme to necelé dva dny přední naraznik nebyl potřeba sundávat Upraveno 4. březen 2015 uživatelem Lukaydo 407 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 4. březen 2015 Sdílet Odesláno 4. březen 2015 (upraveno) - Reklamace, v autorizovaném servise není problem - nevěřím, že neudělali co jsi zaplatil - je auto čipnuto ? - udělali automaticky setrvák?, jestli ne a bylo to přání zákazníka, jde to za Tebou, jestli ne a neřekli důsledky je to jejich problem - skoro automaticky měníme, spojku , setrvák+šrouby, komínek , 3x gufero(klika, poloosy), když to začne téct jde to za Peugeotem, 50% vypínací vidlička Upraveno 4. březen 2015 uživatelem Milhaus65 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gaff Odesláno 5. březen 2015 Sdílet Odesláno 5. březen 2015 @milhaus: jakej vliv má čipnutí na výměnu spojky? mám to taky čipnutý a taky budu měnit, proto se ptám.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaydo 407 Odesláno 5. březen 2015 Sdílet Odesláno 5. březen 2015 Žádný vliv to nemá když máš chip při vyměně jen časem odejde dřive dle stylu jízdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 6. březen 2015 Sdílet Odesláno 6. březen 2015 @milhaus: jakej vliv má čipnutí na výměnu spojky? mám to taky čipnutý a taky budu měnit, proto se ptám.. na samotnou výměnu spojky žádný, ale obecně spojky u PSA nemají žádnou výkonovou rezervu, což v normální řeči znamená, že horko-těžko přenesou nárůst výkonu a kroutícího momentu u čipovaného motoru, takže se může stát a stává se to běžně, že spojka po ujetí cca 10 tisíc KM začne klouzat...,ano, velmi záleží na způsobu jízdy zajímavé je, že koncernové vozy tento problém nemají Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaydo 407 Odesláno 6. březen 2015 Sdílet Odesláno 6. březen 2015 Německá kvalita i výkon chipujou vic, dělají se lépe na tdi a dělá to vic firem,u PSA se každý ptá kam zajit protože to nikdo neumi pořádně např straki007-někomu to funguje a druhy má jen problémy. A ČR motory tdi už jsou tiché né jako staré tdi-pd co hulí jak lokomotiva Ale zas si myslím že PSA má lepší diagnostiku i levnější než koncern,u seatu jsem pořad měl problemy s diagnostikou a nevyznal jsem se vtom u PSA je to dost lepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.