Jump to content

co je třeba k výměně spojky?


Aleki
 Share

Recommended Posts

Ahojte, po nějaké době jsem tu zas. Mám problém...po roce co mi měnili spojku v origo servisu peugeot mi začla prokluzovat sviňa jedna...rozhodl jsem se že to nechám tentokrát kamarádovi co je mechanik...a tak mi dnes volá, že musí celá převodovka ven, což prý znamená sundat skoro všechno...ani mi nejde o posouzení jestli má či nemá pravdu. Chci vědět jestli se fakt musí vyndat skoro všechno krom motoru a pár věcí? Páč mě upozornil na to, že pokud to před rokem dělali, tak by to bylo znát např. na lepidlu na šroubech co drží nějaký rám nebo nápravu...ale ty jsou prý jako kdyby tam byli od výroby...Takže mám takový pocit, že už ani autorizovany servis neni to pravy...Nebo se dá spojková sada vyměnit tak, že se odpojí pouze převodovka se spojkou a stáhne se dolu nebo do strany? Pokud by někdo věděl, moc by mi to pomohlo. Díky

Link to comment
Share on other sites

No právě toho mýho mechanika napadla jedna docela podstatná věc...a to, že je dost možný že tam borci hodili něco co měli po ruce...a to může být příčina proč po 20 000 km spojka řekla pápá...a reklamace? to jim asi hodně těžko dokážu...a to by museli zalepit úplně tim stejnym lepidlem se stejnou barvou a všim...a navíc to bylo celkově jednolitý...prostě to lepidlo co tam je, je už od výroby...A mě spíš jde o to jestli musí jít před nebo s tou převodovkou u 407čky i něco víc? prý snad komplet celá náprava i s pomocnym rámem?

Edited by Aleki
Link to comment
Share on other sites

ano, musí dolů převodovka, náprava (poloosy) a pomoc. rám

 

jinak si neumím představit, že v autorizáku,kde jeden kontroluje druhého, by se nafasovaly komponenty k výměně spojky a namontovalo něco jiného

 

pokud se použije stejné lepidlo na šrouby, mechanik pozná prd

Edited by ozzy56
Link to comment
Share on other sites

když  umíš  tak stačí převodovku rozpulit a dat ji do blatniku ale de to dost blbě protože tam je ten rám,servo atd a málo místa dělali jsme to na chate v garáži jen zvedak obyč do 2tun,2x strojnožka ale je to dost jebačka musi se spustit motor dolu o něco atd,jinak taky jinde v servise řikal že to nepujde naším postupem a věděl prd expert že musi dolu narazníik,chladič atd prostě skoro vše :) ale je to dost blbá práce a nedivil bych se kdyby v servise něco udělali blbě

 

Jinak to lepidlo je i u sady setrvaku takže to neznamena že ti to nedělali takže to nepozná.

Edited by Lukaydo 407
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

u 1.6hdi 407my jsme to dělali poprvé s tatíkem v garáži na zvedákach setrvak+spojku atd ,spustit motor trochu,rozpulit převodovku dát ji do podběhu,vystředit setrvák  atd dá se to ale je to dřina když člověk neví co a jak dělali jsme to necelé  dva dny :) přední  naraznik nebyl potřeba sundávat

Edited by Lukaydo 407
Link to comment
Share on other sites

- Reklamace, v autorizovaném servise není problem

- nevěřím, že neudělali co jsi zaplatil

- je auto čipnuto ?

- udělali automaticky setrvák?, jestli ne a bylo to přání zákazníka, jde to za Tebou, jestli ne a neřekli důsledky je to jejich problem

- skoro automaticky měníme, spojku , setrvák+šrouby, komínek , 3x gufero(klika, poloosy), když to začne téct jde to za Peugeotem, 50% vypínací vidlička

Edited by Milhaus65
Link to comment
Share on other sites

@milhaus: jakej vliv má čipnutí na výměnu spojky? mám to taky čipnutý a taky budu měnit, proto se ptám..

 

na samotnou výměnu spojky žádný, ale obecně spojky u PSA nemají žádnou výkonovou rezervu, což v normální řeči znamená, že horko-těžko přenesou nárůst výkonu a kroutícího momentu u čipovaného motoru, takže se může stát a stává se to běžně, že spojka po ujetí cca 10 tisíc KM začne klouzat...,ano, velmi záleží na způsobu jízdy

 

zajímavé je, že koncernové vozy tento problém nemají

Link to comment
Share on other sites

Německá kvalita :) i výkon  chipujou vic, dělají se  lépe na tdi a dělá to vic firem,u PSA se každý ptá kam zajit protože to nikdo neumi pořádně např straki007-někomu to funguje a druhy má jen problémy. A ČR motory tdi už jsou tiché né jako staré tdi-pd co hulí jak lokomotiva :D

 

Ale zas si myslím že PSA má lepší diagnostiku i levnější než koncern,u seatu jsem pořad měl problemy s diagnostikou a nevyznal jsem se vtom u PSA je to dost lepší.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...