lukis01 Odesláno 10. říjen 2014 Sdílet Odesláno 10. říjen 2014 Dobrý večer, byl by prosím někdo ochotný změřit mi, který drát na předehřevu nafty je kostra? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haryk Odesláno 10. říjen 2014 Sdílet Odesláno 10. říjen 2014 změřit asi těžko, jelikož je to z umělé hmoty a tím pádem je to asi ,,jedno" kde + nebo - Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukis01 Odesláno 10. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 10. říjen 2014 (upraveno) Dobře, ale jdou do toho přece 2 dráty, a jeden musí být "zem", ne? Koukal jsem i po nějakých schématech ale bezúspěšně.. Jediné, co jsem našel bylo tohle, ale stále je to 50:50 Channel 1: 12V Channel 2: earth Upraveno 10. říjen 2014 uživatelem lukis01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 10. říjen 2014 Sdílet Odesláno 10. říjen 2014 Na první fotce máš označení pinů 1, 2. V dalším tvém příspěvku je napsáno Channel 1: 12V Channel 2: earth Takže 1 je napájení a 2 je zem. Podle schemátka je tam topný odpor a teplotní spínač. Asi je jedno, jak tam dáš polaritu. PS: kdybys napsal, co vlastně řešíš... topení do akvária? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukis01 Odesláno 10. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 10. říjen 2014 (upraveno) nene, ty pozice jsem dopisoval já Podle tohoto diagramu (16) by měl být ohřívač pod číslem 184 a vedou do něj 2 dráty, žlutý a zelený. zelený je "zem". https://www.fichier-pdf.fr/2012/02/06/peugeot-206-wiring-diagram/peugeot-206-wiring-diagram.pdf Řeším něco podobného Upraveno 10. říjen 2014 uživatelem lukis01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 10. říjen 2014 Sdílet Odesláno 10. říjen 2014 Změř ohmicky odpor v jedné a druhé polaritě. Zřejmě vyjde stejný, takže pak můžeš topení zapojit libovolně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukis01 Odesláno 15. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2014 Na první fotce máš označení pinů 1, 2. V dalším tvém příspěvku je napsáno Channel 1: 12V Channel 2: earth Takže 1 je napájení a 2 je zem. Podle schemátka je tam topný odpor a teplotní spínač. Asi je jedno, jak tam dáš polaritu. PS: kdybys napsal, co vlastně řešíš... topení do akvária? Teplotní spínač - to znamená, že i když tam přivedu trvalých 12V přes kolébkový spínač, bude funkci toho ohřevu regulovat ještě nějaké teplotní čidlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 15. říjen 2014 Sdílet Odesláno 15. říjen 2014 Když se podíváš na schema, které jsi uvedl Publikováno 10 říjen 2014 - 18:32:17, tak tam spínač je.Takže předpokládám na velkou pravděpodobnost, že je to teplotní spínač, ochrana. Přece není jedno, zda tu naftu ohřívají v horku 35 st., anebo v mraze -25 st. - to by jim v horku vařila.Takže ano, když ho budeš spínat zvenku, tak se ještě bude uvnitř spínat na max. teplotu, tzn. vyšší nedovolí dosáhnout. Kolik tam určil konstruktér, to nevím, snad asi 30 až 50 st.??? To zkus, ale médium musí proudit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukis01 Odesláno 15. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2014 uff..potom ok, šlo mi spíš o ten druhý případ, tj. spíná až od určité teploty za účelem ohřívání, ne ochrana proti přehřátí děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 15. říjen 2014 Sdílet Odesláno 15. říjen 2014 Spíše bych to viděl na tu ochranu proti přehřátí. Ale konstruktér to mohl vymyslet i tak, že ochrana působí při mrazech a při +5 stupních už vypíná... Tak to rozloupni a koukni. A prozraď, na co to chceš. Možná existuje levnější řešení. Tenhle předehřev odhaduju na 500, pokud ho z vrakáče nemáš za 100. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukis01 Odesláno 18. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 18. říjen 2014 tak slepá vývojová větev - ani při jedné polarizaci jsem se studenou vodou nedosáhl úspěchu:( zřejmě je ta ochrana opravdu dimenzovaná na jiné rozpětí Chci to na domácí "projekt" ale zatím neprozradím, promiň - potřebuju prostě průtokový ohřívač kapalin v hadici na 12V (stačí mi zahřát na cca + 15°C) a už jsem myslel, že tohle bude konečně ono a prdlačky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 18. říjen 2014 Sdílet Odesláno 18. říjen 2014 Záleží, co to je "hadice" a kolik tudy proudí. Takové projekty se obvykle mýlí tak asi stonásobně: na ohřátí např. 1 litru za minutu bys potřeboval asi 2000 W a máš k dispozici 20W. Pro představu: když v paneláku netekla teplá voda, tak jsem vymyslel průtokový ohřívač: stočená hliníková trubka délky asi 80 cm, a pod tím plynový vařič, tady asi 2000 W. Při mírném proudu vody to nestačilo - voda se vůbec neohřála. Takže nic. Ale je otázka, proč ti to nefungovalo. Tekl tam nějaký proud? Případně - tekl by tam nějaký proud, kdybys ohřívač pokusně zavřel do mražáku? Jestli jsi neměl jiný elektrický problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman 1173 Odesláno 18. říjen 2014 Sdílet Odesláno 18. říjen 2014 Za předehřev nafty jsem v Peugeotu platil 750 kč není jednodusší použít předehřev vody?Na vrakáči za pár kaček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 18. říjen 2014 Sdílet Odesláno 18. říjen 2014 Jj, to je fakt. Hlavně bude asi 10 x výkonnější. Jedná se o topná tělesa do vody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman 1173 Odesláno 18. říjen 2014 Sdílet Odesláno 18. říjen 2014 (upraveno) Mám na mysli předehřev vody z 2.0 hdi nevím zda ho dávali i jinam,blbě řečeno hliníková trubka se žhavícíma svíčkama. Upraveno 18. říjen 2014 uživatelem Roman 1173 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 18. říjen 2014 Sdílet Odesláno 18. říjen 2014 co sa tyka ohrevu nafty , tak tuto srandu v aute mam ...skusil som ti zmerat napajanie .. ale je to bez stavy aj pri nastartovanom aute...musi byt , asi kus chladnejsie , aby tam prislo napajanie... dufam , ze poistky mam ok....meral som aj odpor vinutia ....tak isto bez vysledku...vyzera byt preruseny.... alebo uz teplota nafty dosiahla svoju uroven.....diag chyby nehlasi.... ciste teoreticky ...co tlak nafty ...ak by nebol moze sa tiez prerusit obvod vinutia , aby nedoslo k poskodeniu spirali..... podla je uplne jedno ako zapojis napajanie.....skus pripchat odtok aby si dosiahol tlak a pozri na zdroj ci ti stupa prud ... ci je odber ...na teplote to nemusis zbadat.... el. prihrievac vody je ina kapitola , su tam 4 zhavky odber jednej 13 amper pri vypnutom motore cize cca 150w spolu 600w ...na to treba uz iny zdroj na napajanie.... ale v zime je tiez zanedbatelna ucinnost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrol007 Odesláno 15. květen 2017 Sdílet Odesláno 15. květen 2017 Dobrý den chlapi. Rád bych malou radu byl jsem na STK s mojí 307 2.0l HDI 66kw a v palubnim počitač našli hlašku chyba rele předehřevu paliva a nešla vubec vymazat.Nevíte prosim vás kde by mohla bejt chyba? Děkuji moc za jaké koli informace předem Petr OUHEL Liberec petrol007@atlas.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.