Michael205 Odesláno 10. říjen 2014 Sdílet Odesláno 10. říjen 2014 Ahoj členové mám problém ohledně motoru 2.0 HDi 66KW, nemá tlaky kdo mel stejný problém ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šalda Odesláno 10. říjen 2014 Sdílet Odesláno 10. říjen 2014 Podle čeho jsi to poznal? Že to blbě jede nebo sis to nechal někde změřit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 10. říjen 2014 Sdílet Odesláno 10. říjen 2014 A při koupi auto šlapalo v pohodě (na zahnojené filtry ). Jsem zvědav, co tomu motoru skutečně je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michael205 Odesláno 11. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 11. říjen 2014 Dlouho startuje pak na konec chytne, ale když chceš jet víc tak chcípne, automechanik meřil přes žhavičku tlaky a jsou malý, hodnoty byli 1,5, 7 ............. takže bude muset hlava dolu a opravit protože tam jsou nový rozvody na tom takýže se to musí opravit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 11. říjen 2014 Sdílet Odesláno 11. říjen 2014 To měřil nějaké pitomosti, ne? 1,5 čeho? 7 čeho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michael205 Odesláno 12. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 12. říjen 2014 Já nevím jestli to bylo v paskalech nebo v čem nameřil tam takovýdle hodnoty tlaku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michael205 Odesláno 12. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 12. říjen 2014 No automechanik me to celé řekl jsou tam malé komprese je tam max 15 a má tam být 22, takže na co to tipujete ventily ? nebo válce ? připomínám olej to nežere. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 12. říjen 2014 Sdílet Odesláno 12. říjen 2014 No, a když to teda takhle pěkně změřil, zkoušel do válce nalít trochu oleje nebo petroleje a změřit to znovu? Že by ti to přesně dalo odpověď na tu otázku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 12. říjen 2014 Sdílet Odesláno 12. říjen 2014 To muže bejt cokoliv, dokud to nerozebere tak neviš nic, mužou to být ventily, kroužky, válce, ale taky propálený písty atd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 12. říjen 2014 Sdílet Odesláno 12. říjen 2014 Pokud by měl propálený píst, tak na tom daném válci by nenaměřil tlak vůbec žádný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michael205 Odesláno 12. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 12. říjen 2014 No nic to já už to nezmeřím v pondelí jde k odborníkovy který utekl ze servisu peugeot tak snad to dá dokupy jen teda nevím stále orientační cenu mám se bát ceny ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 12. říjen 2014 Sdílet Odesláno 12. říjen 2014 Už jen sundání hlavy, její srovnání a namontování zpátky přesahuje cenu, za kterou se dá koupit jiný dobrý motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michael205 Odesláno 12. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 12. říjen 2014 No zrovna sehnat slušní HDi je nadlickej ukol takže bych vedel co mám podkapotou aspon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 12. říjen 2014 Sdílet Odesláno 12. říjen 2014 Já ten holý motor mám v garáži, spíš je problém výměna, která je dražší než ten holý motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 12. říjen 2014 Sdílet Odesláno 12. říjen 2014 Já ten holý motor mám v garáži, spíš je problém výměna, která je dražší než ten holý motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.