brslen Odesláno 9. říjen 2014 Sdílet Odesláno 9. říjen 2014 (upraveno) Máme docela problém s mobilem od manželky-má dotykový Samsung a zlobí snad vším možným od zaseknuté klávesnice,jiné datum a čas,sám odesíla sms....prostě katastrofa.Byli jsme tam už podruhé a opět to zamítli.Tak chci zkusit nějaký odborný servis který to posoudí nezávisle.Nebo znáte někdo nejakou kličku jak je přimět aby to uznali?Je to obchod Elektro World. Upraveno 9. říjen 2014 uživatelem brslen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virten Odesláno 9. říjen 2014 Sdílet Odesláno 9. říjen 2014 Pohroz jim ČOI-kou. Jestli máš opravdu čistý svědomí (máte - s manželkou) tak si stůjte za svým a snažte se dávat pořád dokola reklamaci dokud neuznají. Navíc platí zákon který říká, že pokud se na něčem objeví vada do 6 měsíců od koupi, má se za to, že tam ta závada byla již při koupi. To znamená že jestli není starší než půl roku, není o čem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MotoMoto Odesláno 9. říjen 2014 Sdílet Odesláno 9. říjen 2014 Podmínkou je že musí uznat oprávněnou reklamaci. Pokud to neuznají na což mají právo, je jediná šance se obrátit na soud. Ani ČOI to nevyřeší. A důvod proč to neuznali? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MotoMoto Odesláno 9. říjen 2014 Sdílet Odesláno 9. říjen 2014 Pozor na jiný servis, je to nijak nezavazuje, navíc mohou říct, že s tím mohli něco udělat. Ve finále je to vždy na prodejci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 9. říjen 2014 Sdílet Odesláno 9. říjen 2014 Pošli to přímo do autorizovaného servisu Samsung, ale ne do Britexu Ten správný se jmenuje VTP nebo tak nějak, tam mobilům alespoň rozumí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MotoMoto Odesláno 9. říjen 2014 Sdílet Odesláno 9. říjen 2014 dej sem proč to neuznali, museli ti říct nějaký důvod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaydo 407 Odesláno 9. říjen 2014 Sdílet Odesláno 9. říjen 2014 co to máš za samsung ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krt€K Odesláno 10. říjen 2014 Sdílet Odesláno 10. říjen 2014 Do protokolu při převzetí jim napiš, že mobil byl používán v souladu s manuálem a nebylo s ním nakládáno jinak. To by mohlo pomoct. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brslen Odesláno 10. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 10. říjen 2014 Pohroz jim ČOI-kou. Jestli máš opravdu čistý svědomí (máte - s manželkou) tak si stůjte za svým a snažte se dávat pořád dokola reklamaci dokud neuznají. Navíc platí zákon který říká, že pokud se na něčem objeví vada do 6 měsíců od koupi, má se za to, že tam ta závada byla již při koupi. To znamená že jestli není starší než půl roku, není o čemNevím Nevím jestli ta čoi pomůže.Te. je asi rok starý.Nemám důvod tel.reklamovat jen tak a jezdit s ním na reklamaci,budu spokojený když bude fungovat tak jak má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brslen Odesláno 10. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 10. říjen 2014 (upraveno) Podmínkou je že musí uznat oprávněnou reklamaci. Pokud to neuznají na což mají právo, je jediná šance se obrátit na soud. Ani ČOI to nevyřeší. A důvod proč to neuznali? Poprvé napsali zmítnutí reklamace že tel je bez závad,a napsali že přehráli software.Fungoval cca 1 měsíc a pak to samé.Asi zítra ho pojedem vyzvednout podruhé,a budu velmi nepřijemný že to zase neuznali. Upraveno 10. říjen 2014 uživatelem brslen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brslen Odesláno 10. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 10. říjen 2014 co to máš za samsung ? galaxy mini duos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brslen Odesláno 10. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 10. říjen 2014 Do protokolu při převzetí jim napiš, že mobil byl používán v souladu s manuálem a nebylo s ním nakládáno jinak. To by mohlo pomoct. Tak myslím že je jasné to co s tel.děláš ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brslen Odesláno 10. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 10. říjen 2014 Pošli to přímo do autorizovaného servisu Samsung, ale ne do Britexu Ten správný se jmenuje VTP nebo tak nějak, tam mobilům alespoň rozumí Zkusím pohledat díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Edison Odesláno 10. říjen 2014 Sdílet Odesláno 10. říjen 2014 Poprvé napsali zmítnutí reklamace že tel je bez závad,a napsali že přehráli software.Fungoval cca 1 měsíc a pak to samé. Tak tos měl ihned nesouhlasit s popisem. Jestliže byl bez závad, tak nebyl důvod k přehrání SW. Jestliže přehráli SW, pak mu něco bylo a reklamaci uznali. Jestliže ji uznali poprvé, museli na stejný projev závady uznat i druhou reklamaci. Tím bych operoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brslen Odesláno 10. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 10. říjen 2014 Tak tos měl ihned nesouhlasit s popisem. Jestliže byl bez závad, tak nebyl důvod k přehrání SW. Jestliže přehráli SW, pak mu něco bylo a reklamaci uznali. Jestliže ji uznali poprvé, museli na stejný projev závady uznat i druhou reklamaci. Tím bych operoval. Ptal jsem se Pání proč ho přehrávali když je tel bez závad.Na to odpověděla že to dělají pokaždé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 10. říjen 2014 Sdílet Odesláno 10. říjen 2014 To dělají standardně, ono totiž i když se u nich zavada neprojeví tak se snaží pomoct tím že třeba pomuže přehrát soft, nic v tom nehledejte, je to běžný postup Jinak galaxy mini duos nevim co je, napiš číslo GT-xxxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brslen Odesláno 10. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 10. říjen 2014 To dělají stardandně, ono totiž i když se u nich zavada neprojeví tak se snží pomoct tím že třeba pomuže přehrát soft, nic v tom nehledejte, je to běžný postup Jinak galaxy mini duos nevim co je, napiš číslo GT-xxxx To chápu,ale mělo by to být ok,ale když to zlobí znovu tak měli reklamaci uznat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Edison Odesláno 10. říjen 2014 Sdílet Odesláno 10. říjen 2014 Já vím, že to dělaj standardně... Leč i takový zásah je prostě zásah. Taky nahrávám nejrůznější SW do vozidel... A i to je reklamovatelný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 10. říjen 2014 Sdílet Odesláno 10. říjen 2014 Pokud je to Galaxy Pocket mini duos tak bych se nedivil že zaseky a podobný zvěrstva jsou u tohoto mobilu vlastnost, nikoliv závada, takže potom to neuznají, ale nevim jestli je to tenhle telefon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasekwalenta Odesláno 10. říjen 2014 Sdílet Odesláno 10. říjen 2014 nedej se ja mem to same v electroworldu s ZTE blade poprve mi neuznali tez bez zavad,podruhe kdyz jsem hlasil ze nenabiji a kdyz uz se nabil tak byl vybit cca do hodky,baterii jsem zkousel jinou tak mi to vratily ze vymenily konektor sluchatka...samozrejme problem cca po 14dnech znova tak opet reklamace a vraceno ze prehrali software,bohuzel pro ne jsem ho pri prebirani(na doporuceni znameho prodejce telefonu)zapnul a chtel vyzkouset na miste nez jsem podepsal prevzeti,telefon nabehl a sekl se tak jsem ho neprevzal(telefonu nic nebylo jen jsem tvrdil ze je pomalej a zasekava se a prodejce na to koukl a odsouhlasil....) a nechal ho poslat zpet a za 14dni mi psali abych prisel pro penize.servis je to tez Britex.jsou to hajzlove tak se nedej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.