OndraAsus Odesláno 8. říjen 2014 Sdílet Odesláno 8. říjen 2014 Vsiml jsem si na mem aute, ze když auto nastartuju, tak téměř hned zacne hrat trupka co vede od EGRU do sani, je egr zasekly?? Nemel by se otvírat az při urcite teplote nebo při určitých otáčkách? tady jsem se docetl, ze casta zavada zdechnuti auta hned po startu je zasekly EGR (az dole u motorizace 2,0hdi) - http://www.autorubik.sk/kupujem-ojazdene-auto/peugeot/peugeot-407-2004-2011/ u mého MB sprintera mam zato, ze se EGR otvira az od urcite teploty a otáček.. Po spraveni zaseknute klapky sani mi auto uz necuka při regeneraci, ale prej to dela i zaseknuty EGR (to mi nedela ted), ale auto za studena po startu hned zdechne (ne vždy). Pretesnil jsem pal. soustavu, ale ještě je vpotaz EGR, otáčky mi auto drzi krasne... Nevite někdo, jestli ma byt EGR otevreny při startu??u me to tak vypada... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 8. říjen 2014 Sdílet Odesláno 8. říjen 2014 SID803A asi takto...EGR str.6 SID803A-činnosť.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 8. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 8. říjen 2014 tak jestli jsem to dobře pochopil, tak je egr v normálních klim. podminach při startu otevreny a jestli auto zustava stat na volnobech, tak se egr po 320s. odpoji a reciklace neprobyha.... ) diky, uzitecny odkaz ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 9. říjen 2014 Sdílet Odesláno 9. říjen 2014 (upraveno) Podľa diagnostiky - pri štarte a náslenom voľnobehu je zatvorený,po pridáni plynu sa otvára a potom ostane otvorený aj na voľnobehu určitý čas (možno tých 320s-nestopoval som to).To som vysledoval na diagnostike pri standardnom meraní parametrov dodávky vzduchu. Upraveno 9. říjen 2014 uživatelem ferinko2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 10. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 10. říjen 2014 když jsem demontovl EGR komplet ho procistil (chodil jak v mamine..), tak je ho třeba přes dia zas nejak nastavit? Pac po montazi auto při jizde zaclo regenerovat a trošičku to cukalo, vzduch.klapku jsem menil(mel jsem ji kouslou)-tu co se otvira při regeneraci a hadicky jsou všechny jak nove, tak me napdlo, jeszli to nepotrebuje nejak opet nahrat.. ale asi ne, ze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 11. říjen 2014 Sdílet Odesláno 11. říjen 2014 Keď si nemenil za iný tak netreba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 11. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 11. říjen 2014 dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 12. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 12. říjen 2014 (upraveno) a ještě jedna otázka do kruciprdele)) když je EGR ovladny elektricky a ne podtlakovou hadickou, tak proc je na schématu, ze elmag entil co ovlada lopatky turba (vlevo vzadu za motorem), tak ten druhy vyvod je oznaceny jako elmag EGR ventilu?? hadička vede vrchem přes motor kolem pal. cerpadla a pak nekde dolu asi k elmagu ovladai výfukových spalin, prečo to ta iba je? ferinko2: nemel by jsi prosim v PDF tak pekne vysvětlenou i funkci klapek??(jako princip fungovani, jaky vliv ma teplota atd..,jak se otviraji,priviraji..,je mi jesne ze při regeneraci, ale okud to mas nekde cerne na bilem, tak bych si to precetl..,zajima me, jestli se třeba v minusu při studenem startu třeba jinak nastavuji nez v lete., dikec ) Upraveno 12. říjen 2014 uživatelem OndraAsus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 13. říjen 2014 Sdílet Odesláno 13. říjen 2014 (upraveno) Opravdu tam je Ale je to ventil co ovládá klapku EGRu na sání. U vstřikování Siemens jsou dva (jeden je bypass) a u Delphi je jeden Pokud máš Siemens tak spodní klapka (bypass) otvírá pouze při regeneraci FAPu. Určitě se neotvírá podle okolní teploty.... Upraveno 13. říjen 2014 uživatelem Chozeluizskuner Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 13. říjen 2014 Sdílet Odesláno 13. říjen 2014 Nie je siemems ako siemens,ja mám HDi 100kW - RHR -a mám Siemens SID803A - ale klapku na saní iba jednu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 13. říjen 2014 Sdílet Odesláno 13. říjen 2014 No zatim sem neviděl RHR od 2004 do 2005 s jedním (okrem verze bez FAP) Od 2006 se začalo dávat Delphi a jedna klapka. Ale co se montovalo do jinych aut nevim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 13. říjen 2014 Sdílet Odesláno 13. říjen 2014 To OndraAsus EGR-funkcia.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 13. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 13. říjen 2014 DÍKEEC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.