Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

kdy se otvira EGR?? 2,0hdi


OndraAsus

Recommended Posts

Vsiml jsem si na mem aute, ze když auto nastartuju, tak téměř hned zacne hrat trupka co vede od EGRU do sani, je egr zasekly?? Nemel by se otvírat az při urcite teplote nebo při určitých otáčkách?

 

 

 

tady jsem se docetl, ze casta zavada zdechnuti auta hned po startu je zasekly EGR (az dole u motorizace 2,0hdi)

 

- http://www.autorubik.sk/kupujem-ojazdene-auto/peugeot/peugeot-407-2004-2011/

 

u mého MB sprintera mam zato, ze se EGR otvira az od urcite teploty a otáček..

 

Po spraveni zaseknute klapky sani mi auto uz necuka při regeneraci, ale prej to dela i zaseknuty EGR (to mi nedela ted), ale auto za studena po startu hned zdechne (ne vždy). Pretesnil jsem pal. soustavu, ale ještě je vpotaz EGR, otáčky mi auto drzi krasne...

 

Nevite někdo, jestli ma byt EGR otevreny při startu??u me to tak vypada...

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podľa diagnostiky - pri štarte a náslenom voľnobehu je zatvorený,po pridáni plynu sa otvára a potom ostane otvorený aj na voľnobehu určitý čas (možno tých 320s-nestopoval som to).To som vysledoval na diagnostike pri standardnom meraní parametrov dodávky vzduchu.

Upraveno uživatelem ferinko2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když jsem demontovl EGR komplet ho procistil (chodil jak v mamine..), tak je ho třeba přes dia zas nejak nastavit? Pac po montazi auto při jizde zaclo regenerovat a trošičku to cukalo, vzduch.klapku jsem menil(mel jsem ji kouslou)-tu co se otvira při regeneraci a hadicky jsou všechny jak nove, tak me napdlo, jeszli to nepotrebuje nejak opet nahrat..

 

ale asi ne, ze?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a ještě jedna otázka do kruciprdele))

 

když je EGR ovladny elektricky a ne podtlakovou hadickou, tak proc je na schématu, ze elmag entil co ovlada lopatky turba (vlevo vzadu za motorem), tak ten druhy vyvod je oznaceny jako elmag EGR ventilu?? hadička vede vrchem přes motor kolem pal. cerpadla a pak nekde dolu asi k elmagu ovladai výfukových spalin, prečo to ta iba je?

 

ferinko2:

nemel by jsi prosim v PDF tak pekne vysvětlenou i funkci klapek??(jako princip fungovani, jaky vliv ma teplota atd..,jak se otviraji,priviraji..,je mi jesne ze při regeneraci, ale okud to mas nekde cerne na bilem, tak bych si to precetl..,zajima me, jestli se třeba v minusu při studenem startu třeba jinak nastavuji nez v lete., dikec :))

Upraveno uživatelem OndraAsus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Chozeluizskuner

Opravdu tam je :) Ale je to ventil co ovládá klapku EGRu na sání. U vstřikování Siemens jsou dva (jeden je bypass) a u Delphi je jeden

 

Pokud máš Siemens tak spodní klapka (bypass) otvírá pouze při regeneraci FAPu. Určitě se neotvírá podle okolní teploty....

Upraveno uživatelem Chozeluizskuner
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Chozeluizskuner

No zatim sem neviděl RHR od 2004 do 2005 s jedním (okrem verze bez FAP) Od 2006 se začalo dávat Delphi a jedna klapka. Ale co se montovalo do jinych aut nevim...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...