virten Odesláno 7. říjen 2014 Sdílet Odesláno 7. říjen 2014 Zdravím, poslední dobou mám takový problém. Když zvýším otáčky například na 2500 tak začne probikávat (rychle a nerozsvítí se uplně, prostě jen tak na půl) kontrolka dobíjení (baterka). Nevíte, čím by to mohlo být? Začalo to tuším nejsem si jistý dělat když jsem se vrtal v budíkách protože se mi vypínali budíky třeba při najetí na díru, nebo se při jízde vyply, spadly ručičky a pak zase naskočily. Tak jsem je vyndal, zpáskoval kabely k sobě aby to líp drželo a od tý doby už to nedělá. Mohlo b to být tim, nebo je závada jinde? Pokud to bude tím, neřešil bych to protože je to jen "kontakt" takže ta kontrolka jakoby na nic neupozorňuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 8. říjen 2014 Sdílet Odesláno 8. říjen 2014 Prever dobíjanie batérie. Možno to je alternátorom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 8. říjen 2014 Sdílet Odesláno 8. říjen 2014 (upraveno) Tot nám dělalo u 205. Jednalo se o ,,můstek" u alternátoru. Buď jej vyměnit a nebo vyměnit alternátor. Upraveno 8. říjen 2014 uživatelem OK406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virten Odesláno 8. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 8. říjen 2014 Baterku si myslim ale že to dobíjí, takže alternátor by měl být OK, kdyby to nedobíjelo už bych dávno nejezdil, už to dělá dost dlouho na to, aby se vybila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 8. říjen 2014 Sdílet Odesláno 8. říjen 2014 (upraveno) To robi altik bud regulator alebo diody ako pisu chlapci nebo uhliky a mozno este zaoxidovane kabely,kontrolka funguje na rozdiel potencialov (napetia) od spinacky a od altika ked otocis klucik privedies 12v na kontrolku z druhej strany altik privadza 0v rozdiel je 12v kontrolka svieti, nastartujes spinacka privadza 12v z druhej strany privadza altik tiez cca 12v rozdiel napetia je nula cize kontrolka zhasne ak by ti vypadli budiky kontrolka nebude svietit vobec Upraveno 8. říjen 2014 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virten Odesláno 8. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 8. říjen 2014 (upraveno) Ale proč to teda dělá jen při vyšších otáčkách motoru? například když jedu 70 tam to nedělá, ale při 90 už jo. A dělá to tušim od tý doby, co jsem se hrabal v těch budíkách, jak jsem psal. Upraveno 8. říjen 2014 uživatelem virten Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 8. říjen 2014 Sdílet Odesláno 8. říjen 2014 (upraveno) lebo alternator so zvysujucimi otackami zvysuje aj napetie a regulator tomu musi zabranit a ak su napr vybehane uhliky na nom tak to uz nestiha uregulovat proste to treba skontrolovat najprv uhliky regulatora a kabelaz ci nieje niekde nieco zaoxidovane,taktiez najprv by som meral dobijanie kolko voltov to dava navodil by som stav ked kontrolka preblikava a na baterke meral ake je tam napetie a od toho sa da potom dalej odrazit Upraveno 8. říjen 2014 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.