onsovik Odesláno 6. říjen 2014 Sdílet Odesláno 6. říjen 2014 Ahoj, chtěl bych se zeptat zda někdo nevíte čím by to mohlo být, když už jsem 2x měnil ložisko na PP kole. Nejprve to bylo SKF výměnou za origo to vydrželo cca 12 000 km a potom začalo hučet opět, tak jsem si řekl, že asi špatně nandané (ložisko venku a bylo ok), ale dali jsme nové tentokrát po ruce FEBI a dneska zase hučí ze přední části auta. Začalo to dělat když jsem dal zátah 600km z ničeho nic. Najeto skoro stejně jako na SKF. Hučení prakticky stejné při jízdě rovně i do začátek (mírné zhoršení, ale jen mírně). Zvuk se stupňuje s rostoucí rychlostí. Včera jsem měl kolo dole a vůle nebyla v žádném směru jen otáčet šlo malinko hůř, ale nijak citelně. Nevím pokud by bylo moc dotažené, tak by se snad projevila montáž dříve ne? Díky za nápady a rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 6. říjen 2014 Sdílet Odesláno 6. říjen 2014 a co takhle ještě kouknout na p. poloos .....ta je ok..? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
onsovik Odesláno 6. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 6. říjen 2014 jj ta je dobrá, to jsem tam v rozčílení zapomněl napsat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jojtik Odesláno 6. říjen 2014 Sdílet Odesláno 6. říjen 2014 Ahoj. No logicky, ked takto casto menis lozisko...asi nieco nebude v poriadku s tou castou, do ktoreho to lozisko lisujes. Takze druha tehlica (najlepsie nova) je na prvom mieste a dat to urobit odborne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 6. říjen 2014 Sdílet Odesláno 6. říjen 2014 (upraveno) ložisko je jen rotující hmota,to se jen lisuje tam a z5 .Poloosa není dlouhý kardan ,který vymezuje axiál vůli na 1.5 dlouhý trubce. Pokud jsi ložisko nenahříval přímým plamenem před montáží ,jako by jsi ho kalil....nemělo by mu ublížit nic.,ani nevyvážený kolo. Přeměřil jsi šiplerou pouzdo v těhlici.na to ložisko ..? Není dogma ,že (těhle )nemusí odejít . Na frantíkách to není nic novýho ,buď těhle odešlo sevření na spodový čep a to pak chodí s celým kolem,to je až životu nebezpečné ...jak to dokáže házet. A nebo -mohla se víc vychodit kapsa na to ložisko ,montáží a demontáží ložiska. To bude zase o ničem ,dávat tam další ložisko,když ho poloosa sežere. Nemusí být ani velký proběh km....a jak čtu ,je to pravý ,výtlukový kolo... rozdělaný si to viděl sám ...nic zvláštního tam nebylo..???? mimoto ,co máš na předku za gumy ...origo nebo protekt...?? Upraveno 6. říjen 2014 uživatelem myšut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.