virten Odesláno 6. říjen 2014 Sdílet Odesláno 6. říjen 2014 Zdravím, mám takový dotaz. Koupil jsem si od badisaka novou výfukuvou trubku, jenže jsem pak zjistil, že ta trubka vede od koncovky až před kat, ale já potřebuju od katu ke koncovce, takže o něco kratší než jsem si objednal. V servise mi řekl že mi klidně katalyzátor uřízne, nebo ať si seženu tu kratší trubku. Jenže já mám výfuk celkově takový zohýbaný a je hrozně nízko u země tak ho potřebuju napasovat víc nahoru (vůbec nesedí v tý "díře" v podlaze auta která je vytvarovaná pro výfuk, a tím pádem s ním všude škrtám atd. atd.). Takže kdyby uřízl katalyzátor tak by to pak lépe šlo napasovat do té díry a bylo by po problému. Tak se chci zeptat, jakej vliv bude mít uříznutí katalyzátoru na auto. Jedná se o Peugeot 106, r.v 2004, 1.4i,. Má 2 lamda sondy. Je mi jasné, že to potom neprojde emisema. Ale jak na tom bude výkon a spotřeba? Díky za odpověďi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 6. říjen 2014 Sdílet Odesláno 6. říjen 2014 To sou napady, vyhazovat KAT a zadělavat si na další potencionální problemy, ať už ty emise nebo problemy s autem díky ty druhý lambdě. Vykašli se na nesmysly a upravte nebo sežeň tu trubku, to je snad jednodušší postup ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Almanil Odesláno 6. říjen 2014 Sdílet Odesláno 6. říjen 2014 Takže máš výfuk zohnutý a tím pádem ti nepasuje do té drážky v podlaze? Jestli jo, tak proč jednoduše nezkrátíš tu novou trubku a bude to pasovat nebo jsem něco přeskočil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virten Odesláno 6. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 6. říjen 2014 No takhle, ta trubka co jsem objednal má na konci "přírubu" na 2 šrouby, tudiž vede až za katalyzátor. A já potřebuju trubku kratší, kterou bych napojil na katalyzátor kterej má tu přírubu která má 3 šrouby. Tady je fotka kdyžtak : Takže mi servisák doporučil buď si sehnat tu trubku co já potřebuju, to zřejmě nebude problém jen badisak objedná novou a já mu tuhle dám. Nebo že uřízne kat a že prý se nic nestane, max. mi bude svítit kontrolka motoru, která mi tam svítí už od koupi auta (2 roky) a nikdo neví co s tim, ani diagnostika ne. Dál jsem na netu četl, že odříznutím katu možná trošku stoupne spotřeba a o něco málo (nepatrně, je mi to jasný) se zvýší výkon. A technická to je mi jedno samozřejmě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virten Odesláno 6. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 6. říjen 2014 A ta trubka co já jsem koupil vede až za kat , tady je fotka , je tam zakroužkovaný kam se má "napojit" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virten Odesláno 6. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 6. říjen 2014 A na tý fotce je vidět jak ten vejfuk hrozně trčí dolů a vůbec není v tý díře v podlaze která je na vejfuk, no a s tim mám hrozný problémy a navíc ta středová trubka jak je zlomená v ohybu ( a tím pádem asi nesedí do tý díry pro vejfuk ) tak je to děravý jak cedník, no hrůza. Už ať je to hotový Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 6. říjen 2014 Sdílet Odesláno 6. říjen 2014 vejfuk nikdy nesedi presne v tom stredovem tunelu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virten Odesláno 6. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 6. říjen 2014 To je možný že tam nebude sedět uplně jak prdel na hrnci, ale kdyby jsi viděl, jak mě ten výfuk visí dolů tak by jsi omdlel, na každym retardéru s ním škrtám. A to mám to auto docela nízký + "tjuning" nárazník, ale s ničím neškrtám, jen s výfukem. Takže ho fakt potřebuju napasovat vejš. Pokud by někdo chtěl ještě jednu fotku, kde je vidět, jak v tom ohybu "visí" dolů, ať napíše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Almanil Odesláno 6. říjen 2014 Sdílet Odesláno 6. říjen 2014 Tak já bych volil výměnu za správnou trubku, když by na to přišlo, tak třeba po zkrácení navaření správné příruby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virten Odesláno 6. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 6. říjen 2014 Jojo, psal jsem badisakovy tak snad mi sežene tu kteoru potřebuju a vyměnil bych jí. Ale to uříznutí mi přišlo jako taková druhá možnost, ale zřejmě se to nevyplatí dělat jak tak čtu Každý na to má jiný názor no, a já s tím zkušenost nemám žádnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Almanil Odesláno 6. říjen 2014 Sdílet Odesláno 6. říjen 2014 Když se to opravuje, tak ideálně do co nejvíc originálního stavu bych řekl. Pokud by to byla otázka života a smrti v několika hodinách, tak potom bych tam taky dal jen trubku. Ale ten katalyzátor tam není jen tak z plezíru. Proto jsem pro jeho zachování a ještě nevím proč by tě nezajímala STK, když máš relativně nové auto. Kdyby to bylo na odpis do jednoho roku, tak bych chápal proč se tvoje myšlenky ubírají takovým směrem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virten Odesláno 6. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 6. říjen 2014 (upraveno) Tak je na tom špatná zadní náprava, tlumiče atd atd, technickou jako takovou to stejně neprojde a já do toho nic vrážet nehodlám, za rok bude nový. Upraveno 6. říjen 2014 uživatelem virten Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Namor74 Odesláno 7. říjen 2014 Sdílet Odesláno 7. říjen 2014 Zdravím. To máš auto po bouračce, že? Pokud je v takovém stavu, že bez velkých investic neprojde TK, pak přeci není co řešit. Na to dojetí stačí to nějak zbastlit, pořezat, navařit. Za rok to bude úplně jedno, auto zřejmě prodáš na díly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 7. říjen 2014 Sdílet Odesláno 7. říjen 2014 Výfuk jde vždycky srovant do toho místa kde má být. Problém je v tom, když se musí něco navařovat. Přijede mi sem chlap, že potřebuje navařit třeba novou trumpetu a honem, honem. jenže ona i ta trumpeta dá nějakýho pasování. Uříznout, na autě sesadit, přibodovat, vyndat, zavařit a nasadit na auto. Hned se ani pes nevytento.... Pak to po těch opravách "hele tady to zavař, ani to sundavat nebudeme" takhle vypadá no. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 7. říjen 2014 Sdílet Odesláno 7. říjen 2014 Co honem, ale tady mi to "jenom"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 7. říjen 2014 Sdílet Odesláno 7. říjen 2014 (upraveno) Tak je na tom špatná zadní náprava, tlumiče atd atd, technickou jako takovou to stejně neprojde a já do toho nic vrážet nehodlám, za rok bude nový. v tom případě tam dej lešeňovou trubku a je to, do popisovaného auta tak akorát Upraveno 7. říjen 2014 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virten Odesláno 7. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 7. říjen 2014 Takže ten kat teda mám nechat uříznout kdyžtak? Ale mám 2 lambda sondy, ale zřejmě to jen bude házet chybu motoru, nic víc ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 7. říjen 2014 Sdílet Odesláno 7. říjen 2014 Podle mě to nepojede, resp. pojede blbě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman 1173 Odesláno 7. říjen 2014 Sdílet Odesláno 7. říjen 2014 Mám za to že v každém větším městě jsou opavny výfuků které si poradí se zkrácením trubky aniž by se musel likvidovat katik.Z mé zkušenosti za vsazení kolena před katík jsem platil za práci 300 kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.