otojanicek Odesláno 6. říjen 2014 Sdílet Odesláno 6. říjen 2014 Ahoj, prosím o radu někoho , kdo to již dělal na své P5008 s motorem 1.6 HDI (DV6C) 82Kw, jak vyměnit palivový filtr ( kovový filtr s vložkou uvnitř) ? Dle Peugeotboxu tam má být OE 1906 E6 / CS832/ 98 097 210 80 ..... tzn. Purflux CS762 a nebo Muller FN292 ( ten mám koupený). Otázka hlavně zní, zda je po výměně té kovové vložky a fitrem uvnitř potřeba nějak do okruhu znovu napumpovat naftu popř. nějak něco odvzdušnit, nebo zda si tu naftu motor natáhne sám ? Nemohu totiž nikde najít to ruční plnící čerpadlo, které je v uživatelnském manuálu na str. 173 uvedeno, pro potřeby uplného vyčerpání paliva.... ja za ozdobným kritem motoru prostě žádný ten balonek najít nedokážu... je někde jinde ...kde ? Díky moc za info. Pal.filtr.docx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onkel Konrad Odesláno 7. říjen 2014 Sdílet Odesláno 7. říjen 2014 (upraveno) Nevím, jaký je postup,ale poradím ti, kde hledat balonek viz téma v odkaze (příspěvek Kobliha 11.5.2014) http://www.peugeot-club.com/topic/93880-spotrebovana-nafta-do-posledni-kapky-po-dotankovani-nestartujeřebovaná-nafta-do-poslední-kapky-po-dotankování-nestartuje/page-1 Upraveno 7. říjen 2014 uživatelem Onkel Konrad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. říjen 2014 Sdílet Odesláno 8. říjen 2014 (upraveno) odpojíš hadičky k filtru, odpojíš konektor elektriky (někde je,někde není,někde je falešný konektor,na který nelze nic zapojit--kuva to svět ještě neviděl ),filtr vytáhneš (někde jsou dva šroubky,někde je jen zasunutý do držáku),odšroubuješ horní víko, vytáhneš starou vložku,prostor uvnitř popřípadě vyčistíš čistou naftou třeba štětečkem, dáš new vložku, na víko nový O kroužek a popatláš ho naftou,ať klouže...,našroubuješ víko, vrátíš filtr kde byl... vpravo vedle filtru pod krytem motoru je balonek--dnes už to nevypadá jako balonek,je to takový hrubší kousek pryžové hadice--ten budeš mačkat do doby,až to půjde těžko, pak startuješ... EDIT-některé filtry--ty které se mění komplet--mají pumpičku zabudovanou v sobě,nahoře na filtru takový váleček,který opakovaně stlačuješ... Upraveno 8. říjen 2014 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
otojanicek Odesláno 8. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 8. říjen 2014 Ahoj, díky za obě odpovědi...... ty jsou ale vztaženy ke staršímu typu 1.6 HDi 80 kW motoru , kde je plastový ozdobný kryt , jiný palivový filtr (černá plastová krabice která se vyměnuje jako celek) a také ten balonek na pumpování pod tímto plastovým krytem: Já mám ale , jak jsem již zmínil 1.6 HDI (DV6C) 82Kw s jiným okrasným krytem ( z pryže či co to je) a pod ním vedle pal .filtru žádný balonek na pumpování není ..viz foto níže. Palivový filtr je OE 1906 E6 s kovovou vložkou uvnitř , který se mění celý, tak že se dá pod kryt s hadičkama... Viz. Obr. FN292.jpg Viz. Pal.filtr.docx viz. kryt.jpg Když sundám kryt , tak to vypadá takto : viz. bez krytu.jpg Není zde tedy vidět žádný balonek na manualní napumpování.... Může mi tedy prosím někdo poradit, zda u tohoto typu motoru 1.6 HDI (DV6C) 82Kw je vůbec někde balonek na manuální načerpání nafty ( pro učely po vyměně pal. filtru či když dojde nafta ) a jak se tedy tento typ pal .filtru mění ? Děkuji předem... Pal.filtr.docx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. říjen 2014 Sdílet Odesláno 8. říjen 2014 mám stejný motor, ale zvýšený výkon na 84kw, pumpička je uprostřed mezi hadičkama--ten černý plastový váleček, zbytek pro výměnu filtru jsem už napsal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
otojanicek Odesláno 10. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 10. říjen 2014 Tak jsem tu ruční pumpičku díky uživateli Ozzy56 ( díky) konečně našel .... nenapadlo mě, že ta pumpička bude zabudovaná ve filtru nahoře na filtru jako takový váleček, kterýse dá mačkat ... viz foto pro ostatní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
otojanicek Odesláno 17. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2014 Ahoj všem ješte jednou, tak jsem se dnes pokoušel vyměnit ten palivový filtr dle pokynů viz. výše....... vše jsem správně vyměnil, ale po zacvaknutí hadiček zpět, se mi vůbec nedařilo ruční pumpičkou ( viz . příspěvky o nalezení výše) napumpovat naftu.... stále pumpovala naprázdno. Auto jsem nastartoval , chvíli běželo a pak zdechlo, protože došla nafta v přívodní hadičce k motoru. tak jsem to vše demontoval , nalil do kovového filtr s vložkou uvnitř naftu , dal zpátky. Nyní sice pumpička pumpuje naftu směrem do motoru ( hadička uplně v pravo...z tech 3 hadiček) ale po napumpování motor zase pár sekund jde a zase zdechne. Vypadá to že ta přívodní hadička z nádrže ( uplně vlevo ta žlutá) je nyní prázdná bez nafty a tak motor nemůže tu naftu natáhnout.... Máte někdo prosím ideu, co se stalo špatně ? Muselo se něco odvzdušnít ? Nebo nějak natáhnout naftu do té přívodní hadice k pal. filtru ? Díky všem za pomoc...... nyní nemohu nastartovat a tak je to akutní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. říjen 2014 Sdílet Odesláno 17. říjen 2014 něco jsi složil špatně, prostě to bere vzduch a pumpička nemůže nasát naftu z nádrže, těsnění jsi navlhčil naftou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
otojanicek Odesláno 17. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2014 Ano , to těsnění ve tvaru nepravidelné elipsy jsem dal nové ( co bylo u filtru) a "olej" jsem ho naftou co vytekla z toho starého filtru..... Takže říkáš , že i když je nyní v přívodní hadičce vzduch, tak i přesto by se ta pumpička měla "chytnout" a nejprve napumpovat vzduch a pak nasát i přicházející naftu z nádrže cestou do tohoto filtru vzduch z okolí ( za předpokladu že pumpička bude složená v pořádku a nebude přisávat vzduch). Mám nechat ve filtru tu ručně nalitou naftu až po okraj ? A nebo raději vylít ? Žadné odvzdušnování hadiček pal. filtru tedy není po výměně filtru potřeba. ok ? Díky za pomoc.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. říjen 2014 Sdílet Odesláno 17. říjen 2014 ano, pokud pumpička nebude přisávat ,,falešný'' vzduch, natáhne naftu až z nádrže (od toho tam ostatně je) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.