martin.fazekas Odesláno 3. říjen 2014 Sdílet Odesláno 3. říjen 2014 Zdravim chlapi..mámpeugeota 306 1.9td čerpadlo lucas rok 1999 a bohužel mi moc papá nevite čim by to mohlo byt?už jsem měnil čerpadlo.dělal rozvody.vyměnil vstřiky,všechny hadice,filtr.nikde to nepřisavá nikde neteče chytá to na brnk už jsem zkoušel ubrat i na davce paliva uplně jsem to dotahnul a začalo to akorád hulit černě při pridani plynu nebo při startu při volnoběhu to nehulí.něž jsem dotahnul tu davku paliva tak to nehulilo vubec.ale žralo to ještě o dva llitry vic-.vykon to má tak nějak normalni rozjedu se i na trojku..nikde to nepřibržduje.dělal jsem vyplach motoru..žadná změna...děkuji za každou radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 3. říjen 2014 Sdílet Odesláno 3. říjen 2014 Výfuk OK? Vstřiky seřízeny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.fazekas Odesláno 3. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 3. říjen 2014 když jsem zdělal vejfuk byla kolem obvodu usazenina ale dira tam je.vstřiky jsem měnil za jiny nic stoho nepomohlo. ..spotřeba pořád stejná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanblatnica Odesláno 3. říjen 2014 Sdílet Odesláno 3. říjen 2014 Skús nastaviť podľa obrázkov.Neostal zaseknutý termositič ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanblatnica Odesláno 3. říjen 2014 Sdílet Odesláno 3. říjen 2014 Vstrekovače treba nastaviť na predpísaný tlak.Pred pár rokmi som to celé nastavoval(čerpadlo,vstreky) a motor dodnes šľape ako hodinky.Teplý aj studený štartuje na šup,pri spotrebe 5,2 l .Jeden z posledných vynikajúcich bezproblémových motorov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.fazekas Odesláno 3. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 3. říjen 2014 nn nezustal když se motor zahřeje tak mě otačky klesnou na předepsanou hodnotu termositič jsem taky měnil..děkuji za obrazky dá se ten měřák nějak vyrobit?třeba z barometru?chytá mě to taky na brnk,jeden známi mě poradil že mám nastavit davku paliva dotaženim šroubu tak jsem ho otahnul a začalo to hulit stratilo to vykon a ubrali se tak 2litry je to nic moc.ještě jsme se chtěl zeptat jestli to nemuže byt třeba motorem že je ko nebo turbo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanblatnica Odesláno 3. říjen 2014 Sdílet Odesláno 3. říjen 2014 Dá sa vyrobiť,je to obyčajný úchylkomer ale neviem aká dlhá má byť tyčka pozícia č.1 na obrázku.Orig .prípravok asi nezoženieš,nemajú ho ani autorizované servisy. Ten motor už bude mať najazdené asi hodne km,čiže vplyvom opotrebenia komponentov sa môžu zmeniť aj nároky na nastavenie predvstreku.Ale dobrý mechanik nastaví predvstrek aj metódou citlivé ucho.Ktorým šroubom si hýbal ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.fazekas Odesláno 4. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 4. říjen 2014 No dávkovácim šroubem..nastavuje se tím prej dávka paliva je to pod stop ventilem jak jsou vstrikovaci trubky...no právě sem to nastavil podle ucha tak aby to vůbec nehulilo..prostě nic nepomáhá myslím si že je but v prdeli turbo nebo motor.to jediný sem ještě neměnil.už sem zoufalej prosím pomoc nakou radu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 4. říjen 2014 Sdílet Odesláno 4. říjen 2014 Pokud to chytá na brnk, tak bych se vlastním motorem nezabýval a soustředil bych se na čerpadlo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanblatnica Odesláno 4. říjen 2014 Sdílet Odesláno 4. říjen 2014 Na základe čoho si stanovil diagnózu motor,alebo turbo?Máš olej v chladiči stlačeného vzduchu,alebo slabé tlaky vo valcoch,...?Aksi hýbal na čerpadle čímkoľvek iným ako som uviedol v príspevku vyššie,akurát si ho dobabral.Dodržať treba aj postup.Čerpadlo sa zriaduje na stolici,predvstrek jeho natočením,ostatok tak ako som poslal v predošlom príspevku.Osobne by som znovu skontroloval rozvody,môžu byť kludne presadené o zub,kontrola(nie len výmena) a nastavenie trysiek na predpísaný tlak+nastavenie čerpadla predpísaným spôsobom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.fazekas Odesláno 4. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 4. říjen 2014 v intercoleru mám nanos něčeho černýho ne moc ale přece..proto předpokladám turbo...opravdu rozvody jsem měl několikrát zkontrolované i zdělané nastavoval jsem to pořad dokola a vysledek pořad stejný.auto nečmudi.nijak zvlášt nebouchá.ale žere..asi to nedokažu prostě opravit..puvodně jsem si myslel že sou rozvody koupil jsem nový řemen a vyměnil spotřeba stejná pak jsem koupil vstřikovaci trysky byli zkoušené mistrem na škole. ještě když jsem byl v učeni. dalo se ot natakovou tu pumpu tam se to stalačilo a na měřaku to ukazalo hodnotu bylo o trochy vyší než mám v knižce ale mistr tvrdil že to bude aspon min žrat a ono prd žralo to pořad stejně pak mi zničeho nic přestalo jet auto stralilo vykon prostě jsem nevyjel žadný kopeček.jak tam nebyl plyn zdechlo to.myslel jsem si že to je čerpadlem tak jsem koupil nové po namomotnovani žadná změna...natačel jsem ho přesně jak řikáš. asi 4dny pořad dokola vyměnil jsem všechny palivové trubky včetně palivového filtru i boxu snim...balonek hadičky ze vstřiku..koupil jsem novej termositič..auto jsem opravil chytá na brnk,nečmudi ale jediné co se nezměnilo je ta spotřeba jelikož nechci jezdit za 12litrů tak jsem dotahnul ten seřizovaci šroub na davku paliva http://eastment.net/forum/LucasDPCcutaway.jpg je to desitka.už to žere 9-10 litru a čmudi to ..ale nechapu proč to nejsou 4-5litru...tak přemyšlim čim dale by to mohlo byt..napadá mě jedna věc to turbo že nedavá tlak tim padem nejde do toho čerpadla..zkoušel jsem i tne vzduch odpojit a žere to pořad stejně,i jezdi,. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 5. říjen 2014 Sdílet Odesláno 5. říjen 2014 Předpokládám, že jsi nekoupil NOVÉ, ale JINÉ čerpadlo.... Měl jsi napřed vzít to svoje staré a nechat ho zkontrolovat na zkušební stolici, jak ti naznačil milanblatnica.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 5. říjen 2014 Sdílet Odesláno 5. říjen 2014 Vím, že je to možná blbost ale já sem kdysi sundal nádrž, pak špatně utáhl velký víko a jak auto sebou háže, ztrácela se tama nafta. Je nádrž úplně suchá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 5. říjen 2014 Sdílet Odesláno 5. říjen 2014 Potažmo je suchá zpátečka....? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.fazekas Odesláno 5. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 5. říjen 2014 (upraveno) jo ten plovák jsem taky kupoval..i s matici koupil jsem nové těsněni...seřizeni a kontrola čerpadla stoji 10tisic na to nemám..bohužel. Upraveno 5. říjen 2014 uživatelem martin.fazekas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanblatnica Odesláno 5. říjen 2014 Sdílet Odesláno 5. říjen 2014 Skús ešte zmerať tlak turba tým spôsobom,že zaradíš t-kus na hadičku zo spodu intercoolera a napojíš kusom ďalšej hadičky manometer.Potihni ju až do kabiny.V nižších otáčkach najlepši do kopca šlapni plný,drž a sleduj manometer .Tlak musí vyskočiť ak si správne pamätám na 0,9 - 1bar,musí držať a zároveň musíš cítiť nárast výkonu.Najviac sa vezme asi pri 2400 ot.Ešte ma napadá -kontroloval si egr? Skús ho zaslepiť a prevez sa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.fazekas Odesláno 5. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 5. říjen 2014 (upraveno) dobrá to turbo má tak mali tlak?a jak mám mit nastavený ten reguleční ventil tlaku paliva na čerpadle to by nemělo mit vliv na turbo ne?.ERG ventil se lepi jak?mě přijde že ho na tom autě nemám jestli to je tohle https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRQdBetQu3Yo0fMtwFs-WgkgV36h2kqIReqZexBjKYQD3hCeTc-nw tak to tam nemám Upraveno 5. říjen 2014 uživatelem martin.fazekas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanblatnica Odesláno 5. říjen 2014 Sdílet Odesláno 5. říjen 2014 Ja mám306-ku r. v,1997a egr mám. Ale trvalo zaslepený .Určite ho tam nemáš ? Je ovládaný podtlakom cez elmag.ventil pod nádržkou brzd kvapaliny.Z elmag ventilu idú dve hadičky-jedna z nich je napojená na egr,druhá na vákuovú pumpu.Inak tá to eko kravina dokáže zasrať sanie tak,že sa stane takmer nepriechodným.Egr uvidíš po zhodení intercoolera.Je to ventil, ktorý púšťa do sania časť výfukových splodín a často krát sa zasekne tak,že ostane trvalo otvorený.Zaslepíš ho tak,že pod jeho prírubu vložíš kus plechu bez diery.Doporučujem aj výčistiť saci potrubie.Stým regulačným ventilom na čerpadle ti pomôcť neviem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.fazekas Odesláno 6. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 6. říjen 2014 koušel jsem ten tlak turba..vzal jsem barometr klasický měřák na kola..vzal rozbočovač jeden pichnul do intercoleru druhý do hadice čerpadla a na třetí jsem dal ten barometr až do kabiny jak pišeš..při 4 tisicích jsem měl nejvic tak 0,7baru.těžko řict rafička se neudržela..při volnoběhu mám tlak 0.začiná se to zvedat až od 2tisic..1 bar jsem neměl vubec at jsem zkoušel cokoliv i rozjeti na čtverku. rozjel jsem se tlak byl asi 0,6bar.zkoušle jsme i rozjeti v kopci..no ak dyž se rozjiždim plinule na jedničku dvojku trojku atd tak tlak turba mám asi 0.4 bar- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.fazekas Odesláno 7. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 7. říjen 2014 (upraveno) nevite co tohle muže byt za motor https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t34.0-12/10719193_10204064445324253_824169344_n.jpg?oh=97cb1c24f5f30f8efd045cd5a25f203d&oe=543533E9&__gda__=1412851361_28e3a765b7f14df80f608004971f4d82 Upraveno 7. říjen 2014 uživatelem martin.fazekas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.