Radek 306 td Odesláno 2. říjen 2014 Sdílet Odesláno 2. říjen 2014 (upraveno) poradí někdo hřeje se mi to,čidlo funguje i sahary,termostat noví i chladič a je to stále stejný,dnes jsem vyndal termostat uplně a chová se to jako kdyby tam byl,pod hlavou je noví těsnění,voda v oleji není ani olej ve vodě,ani to netlačí vodu ven.děkuji za rady Upraveno 2. říjen 2014 uživatelem Radek 306 td Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 2. říjen 2014 Sdílet Odesláno 2. říjen 2014 Vodní pumpa tam je jak dlouho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek 306 td Odesláno 3. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 3. říjen 2014 to nevím,pán tvrdil že ji dělal při rozvodech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
poldiss Odesláno 3. říjen 2014 Sdílet Odesláno 3. říjen 2014 Co znamená "hřeje se mi to"? Hřeje se každej motor, jinak by ani nemohl fungovat. Kolik ti to drží stupňů? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KingSpade Odesláno 3. říjen 2014 Sdílet Odesláno 3. říjen 2014 (upraveno) Při všem novém v motorovém prostoru byla řádně odvzdušněna chladící soustava? Popř. topí auto v interiéru? Upraveno 3. říjen 2014 uživatelem KingSpade Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek 306 td Odesláno 3. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 3. říjen 2014 no znamená to že když jezdím do 90km tak to jde max 90stupnů,ale jak jedu víc jak sto nebo jedu kopec tak to leze ke 100vce,odvzdušněno je to oki jsou tam dva odvzdušnováky na hadicích . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 3. říjen 2014 Sdílet Odesláno 3. říjen 2014 A leze to do červenýho? Nějak netuším, co řešíš..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 3. říjen 2014 Sdílet Odesláno 3. říjen 2014 Záleží, kdy spínají sahary na tomto motoru, může to být třeba na 97°C ... Teplota 90 je naprosto normální a pokud mu zatopíš, je jasné, že půjde nahoru, ale do těch 100 to nevidím jako drama. Já myslel, že jsi v červených ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 3. říjen 2014 Sdílet Odesláno 3. říjen 2014 pokud není změna po dem. termostatu, tak na 99% pumpa prostě voda necirkuluje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanblatnica Odesláno 3. říjen 2014 Sdílet Odesláno 3. říjen 2014 Do tohto mtora sa dávali dva typy vodných púmp,ktoré sú na pohľad úplne rovnaké,ale majú rôzne primery vrtule.Nenamontovalli ti náhodou tú menšiu ?Takmer sa mi stalo to isté keď som ju menil s rozvodmi.Bol som ju vymeniť u predajcu.Teoreticky by nemusela voda cirkulovať,ako treba.Na tomto motore sa mi teplota vyšplhala nad 100 len v lete,ked sam bol plne naložený a dobre som mu šľapol po dialnici,príp do kopca.Potom zopínajú saharya teplota behom chvíle klesne na 90. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 4. říjen 2014 Sdílet Odesláno 4. říjen 2014 Jak dlouho tam jsou rozvody, tedy jak dlouho by tam měla být ta pumpa? Dělá to celou dobu, co máš po rozvodech (dotaz směrem k typu vodní pumpy). PS: Máš klimatizaci? Při jejím zapnutí také stoupá teplota ... tedka bylo venku takové teplo, že by se klima dala použít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek 306 td Odesláno 4. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 4. říjen 2014 chalami já ho koupil asi před 3 týdny,měl sem ten samí model a tenhle problém sem neměl,prostě nedám na francouze dopustit teda na lvíčky,sahary mi sepnou při 90,ale nestačí to,když kouknu do vyrovnávací nádobky tak se mi nezdá že by se voda nějak honila,můj názor je že je to pumpa,ale rád si nechám poradit,člověk se učí celej život,a děkuji vám všem za vaše nápady,jinak klimu mám ale není funkční,takže tady problém nevidím.jinak dík o tom že dělali 2 druhy vodních pump sem nevěděl.zjistím a dám vědět kde byla chyba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanblatnica Odesláno 4. říjen 2014 Sdílet Odesláno 4. říjen 2014 Neviem si predstaviť,akým spôsobom by sa mohla pumpa pokaziť okrem toho,žeby začala tiecť,príp. by zadrelo ložiská.Tu je poháňaná rozv. remeňom,ak by ju zadrelo,toby bol iný racht.Napadá ma len, že by sa pretáčala vrtuľa na hriadeli ,ale zdá sa mi to nepravdepodobné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 5. říjen 2014 Sdílet Odesláno 5. říjen 2014 Zažil jsem několik pump s oběžným kolem z plastu, které se protáčely na hřídeli. Ale spíš to byl koncern VW.... Spíš ale bude záležet na výrobci druhovýroby, než na autě, do kterého to patří.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.