Fusion Odesláno 2. říjen 2014 Sdílet Odesláno 2. říjen 2014 Hedu se mrknout na Partnera s spojka prej zabírá dole. Dá se nějak rozeznat jestli je špatná spojka nebo jen lanko? Popř. Protože je tam samoštel, znamená to, že to pravidelně odchází zaráz? Díkec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 2. říjen 2014 Sdílet Odesláno 2. říjen 2014 bez rozebrání se to poznat nedá, u PSA berou spojky převážně furt nahoře,ať je nová nebo stará, lanko přes samoštel udržuje (mělo by) stejný chod pedálu spojky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 2. říjen 2014 Sdílet Odesláno 2. říjen 2014 bez rozebrání se to poznat nedá, u PSA berou spojky převážně furt nahoře,ať je nová nebo stará, lanko přes samoštel udržuje (mělo by) stejný chod pedálu spojky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 2. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 2. říjen 2014 (upraveno) Tak sem to vzal i tak. Spojka má normální chod, pak dole je tvrdší a záběr je krátkej. Dá se s tím jezdit v pohodě, nakonec sem to koupil, už kvůli té černé, kterou sem nikdy neviděl Určitě teda neprokluzuje, já bych to tipl na lanko, ale pokud tomu rozumím správně, tak dát samoštel na špatnou spojku by znamenalo, že by se roztáhl a kdybych se mýlil, muselo by se kupovat znovu na novou spojku. Upraveno 2. říjen 2014 uživatelem Fusion Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 3. říjen 2014 Sdílet Odesláno 3. říjen 2014 samoštelu lanka je jedno, zda je spojka sjetá nebo nová, bude pořád seřizovat pedál tak, aby spojka byla funkční a ložisko se netočilo furt...,samozřejmě když spojka začne prokluzovat, je načase ji vyměnit při výměně spojkové sady by se mělo vyměnit i lanko, ovšem ne vždy se tak děje... asi jsem tě pochopil až teď --u nového lanka by si samoštel měl najít správnou polohu seřízení pedálu spojky vždy, takže když dáš nové lanko na sjetou spojku a následně zjistíš, že spojka je v tahu, tak by si samoštel lanka měl poradit pak i s novou spojkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 4. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 4. říjen 2014 Ok, díky za vysvětlení. Ještě se zeptám protože ve staré boudě nefungovalo servo, tady jo, když projíždím zatáčkou tak servo "kope zpátky". Bez serva bych řekl, že to budou silenbloky ramen, tady si nejsem jistej ale bude to asi taky tak. Bez serva to při přidání/ubrání plynu kopalo do volantu, tady je to možná tlumenýs servem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 5. říjen 2014 Sdílet Odesláno 5. říjen 2014 začal bych kontrolou stavu oleje serva-dolít po značku max. a pak odvzdušnit (opakovaně točit pomalu z rejdu do rejdu nekolikrát), zase kontrola stavu a třeba zase dolít..., potom vyzkoušet jízdou když žádná změna, tak kontrola všech možných vůlí--axial. táhla,kul.čepy řízení,ramena, silentbloky,stav. poloos, horní uložení tlumičů (ložiska), uložení stabilizátoru, atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 5. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 5. říjen 2014 Zkusím, díky. A snad poslední věc - nejede rychloměr, kilometry se ale načítají takže chyba v čidle asi nebude, spíš přímo na budíku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.