deco Odesláno 1. říjen 2014 Sdílet Odesláno 1. říjen 2014 Zdravím,nevěděl by někdo k čemu by mohlo sloužit toto?Podle googlu asi nějaký kondenzátor,ale k čemu slouží? A pak tyto kabel: Za každou radu díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baffy Odesláno 1. říjen 2014 Sdílet Odesláno 1. říjen 2014 Mal by to byť odrušovací kondenzátor k zapalovacej cievke Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deco Odesláno 1. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 1. říjen 2014 Dík za odpověď,v překládači jsem se to nakonec taky dozvěděl .Ale víc nejasné jsou ty kabely. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 1. říjen 2014 Sdílet Odesláno 1. říjen 2014 Ten kábl není 100% origo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deco Odesláno 1. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 1. říjen 2014 Původně jsem si myslel jestli v tom autě nebyl plyn,ale žádné jiné stopy po plynu jsem nenašel.Takže je mi záhadou proč tam ty kabely někdo nabastlil a k čemu mohly sloužit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deco Odesláno 11. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 11. říjen 2014 Ahoj,prosil bych o radu,nechci zakládat nové téma.Motor má snahu za jízdy při vymáčknutí spojky při dojezdu ke křižovatce,nebo při přeřazení zhasnout.Otáčky na volnoběh jinak drží naprosto bez problému.Děje se tak jen za jízdy při přechodu z vyšších ot. do volnoběhu.Při každém přeřazení,aby člověk trnul jestli auto nezhasne.Diagnostika nic neříká,filtry,svíčky jsou vyměněny. Jedná se o P206 1,4 55kw r.v.2001 auto je dcery.Dík za každou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 11. říjen 2014 Sdílet Odesláno 11. říjen 2014 Krokový motůrek nebo snímač natočení klapky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deco Odesláno 11. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 11. říjen 2014 Dík moc za radu,pokud bych to mohl víc rozvinout.Pokud bude vadný krokový motorek,nebyly by problémy s volnoběhem celkově? Tady jsou problémy jen při přechodu z vyšších ot. do nižšších,ale ne pokáždé. A ještě otázka,co s tím snímačem natočení klapky,vyčistit klapku nebo vystříkat sprejem? Omluvám se za dotazy, ale peugeot není moje silná stránka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deco Odesláno 11. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 11. říjen 2014 Závada odstraněna,naprostá banalita,špatně nasazena hadice od airboxu na škrticí klapce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas008 Odesláno 11. únor 2020 Sdílet Odesláno 11. únor 2020 Dobrý den,chtěl bych se ještě zeptat ohledně toho odrušovacího kondenzátoru, je možno s autem jezdit bez toho?Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 11. únor 2020 Sdílet Odesláno 11. únor 2020 Ano bez problemu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.