Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Čipovat nebo raději né?


Jan 5008

Recommended Posts

Osobně jsem přesně na protipólu názorového spektra - od motoru chci hlavně aby mi co nejdýl sloužil a jsem přesvědčenej, že jeho konstruktéři mají poněkud jiné vzdělání než kdekterý jouda z garáže, co umí ťukat do noťasu.

Tzn. - chci-li nafťáka, nemůžu od něj očekávat, že natřu prdel benzínovýmu Bávu. Pokud chci toto, tak holt bude lépe pořídit to Bávo ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oddie - chip není FAP. FAP nemám rád a protože ZATÍM nejsem nucen auto s FAPem pořizovat, tak nemusím ani řešit jak ho odstranit.

 

+ za další: odstraněním FAPu motoru neuškodím, zatímco s chipem si už tak jistej nejsem

Upraveno uživatelem Medvěd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to jsi hodně mimo, Medvěde. Odstranění FAPu znamená přematlání dat v ŘJ úplně stejně jako při čipťůninku, ale zpravidla podstatně prasečtějším způsobem, protože ti odstraňovači zpravidla neznají kód do detailu, takže to prasí různými emulátory a nastavováním nesmyslných hodnot čidel. Takže je to úplně přesně naopak než píšeš...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobře, máš možná pravdu. Doteď jsem myslel, že FAP jde nějak "opít rohlíkem" a odstranit bez zásahu do řídící jednotky. Protože auto s FAPem nemám, nezajímal jsem se detailně ani o jeho fungování ani odstranění - řešil bych to až když by to bylo aktuální.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...Protože auto s FAPem nemám, nezajímal jsem se detailně ani o jeho fungování ani odstranění...

 

Je moc hezké (po té poslední FAP debatě) takové přiznání číst. Nezlob se, Medvěde, ale já to prostě říct musím; přesně tohle jsem tam psal. O tématu nic nevím, nezjistím si, nezajímá mě to, ale "co si myslím" prosazovat budu. Zlý eko-úředník z Bruselu si to vymyslel, protože se nudil. Bububu! Tak aspoň vím, že se mám do budoucna na podobné debaty a vysvětlování vykašlat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

.....Zlý eko-úředník z Bruselu si to vymyslel, protože se nudil. .....

 

Ne proto, že se nudil, ale proto, že se ekoterorismus prostě nosí a touha jakkoli omezit provoz aut má zelenou. Staré nafťáky vydržely půl milionu km bez větších problémů, dnešní motory osázené právě dík ekobláznům všemožnou elektronikou nevydrží ani polovinu (a veškerý servis je dík těm sračičkám podstatně dražší).

Upraveno uživatelem Medvěd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To není ekoterorismus, to je lobbing automobilových výrobců. Jak jinak vyřešit nadprodukci a udržet či zvýšit jejich zisky než tím, že zavedeme pseudoekologická opatření. O žádnou ekologii nejde, jen o prachy v autoprůmyslu. Bohužel FAP byl logickým vyústěním (a čeká i benzíny), protože pevné částice z paliva jsou tak malé, že bychom si jimi plnili plíce. Na rozdíl od starých motorů, kde vznikaly částice velké. Vymontovat FAP považuji za nechutné(stejné svinstvo, jako kdyby chemička vypla čističku nebo elektrárny odsiřovače), vybavil bych STK měřidly a bez milosti vymontovaný FAP trestal pozastaveném platnosti TP.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

možná tomu vůbec nerozumím :) ,ale při počtu aut na planetě (a bude jich asi přibývat) se snad musejí dělat nějaká opatření, která omezí ty miliony tun bordelu v ovzduší, nebo je to jinak?

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jen konstatoval, že FAP je logickým vyústěním konstrukce motoru, to není ekoterorismus.

Ale vytváření "ekonorem" je ale logickým vyústěním nadprodukce aut. Navíc jsou ty normy k ničemu a nijak zvlášť nás nechrání. Výrobcům dávají do ruky argument k vyrábění "ekologičtějších" (hahaha) aut a k zvyšování zisku. A ty pak tlačí na goverment, aby sankcemi donutil lidi ty "eko" auta kupovat. A govermentu se to líbí - může zase dojit ovečky různými "eko" daněmi, případě rovnou spotřebními daněmi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem taky pro verzi nečipovat. Když bych toužil po zvýšení výkonu o těch pár wattů, tak jsou určitě jiné a neinvasivní způsoby jak toho docílit. Pro začátek třeba stačí netankovat tu nejlevnější břečku u noname čerpací stanice, nepoužívat low-end komponenty jako Starline - třeba na olejovém filtru si myslím není na místě šetřit, ale Bosch je samozejmě od Starline výrazně dražší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...