Jarda1987 Odesláno 30. září 2014 Sdílet Odesláno 30. září 2014 Zdravím, mám u své pracovní 306 combi, motor 1.4, problém s chlazením. Prostě se to přehřívá a to hlavně ve městě. Větrák někdy jde jindy ne. Když to srovnám se 405 1.6, která má provozní teplotu 85 stupňů či nissanem note 1,6 benzín, tak u nich větrák nezapne. Zapne ale musíte jet pár desítek metrů na jedničku alespoň 30. Jinak se to uchladí samo. Takže se ptám, je to běžné, že tato auta pracují s vyšší teplotou a musí se dochlazovat větrákem i za běžného provozu nebo je tam další problém? Každopádně je tam něco s elektrikou nebo čidlem teploty, protože jak jsem psal, větrák někdy zapne a pokouší se to ochladit, ale jindy zase ne. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovy_s Odesláno 30. září 2014 Sdílet Odesláno 30. září 2014 termostat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 30. září 2014 Sdílet Odesláno 30. září 2014 Mám to úplně stejně motor KFW a kdyby sis dal tu práci a pohledal je toho tu o tom mraky .... někde bylo i detailní schéma sahar kdy spínají atd. Jestli se nemýlím ta první (když jsou 2) má sepnout při 97 stupních druhá při 107. Termostat by u mě měl otevírat tuším na 87 či 89..... Prostě platí - v koloně se přehřívá, jízdou to pak ochladí .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 1. říjen 2014 Sdílet Odesláno 1. říjen 2014 rozebrat ,vyčistit ,nový čidlo chladič ,nový el. kontakty, termostat,a manuál spínač na větrák to sichruje .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda1987 Odesláno 1. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 1. říjen 2014 Termostat je tam už třetí. Jsou ty čidla cca na stejném místě jako ve 405? Které to je? Klimu to nemá, takže tam budou dvě? Pro jednotku a pro budík, jakou má barvu? Jde nějak to čidlo proměřit? Chladič nový dávat nechci, z vrakáče je to risk a když do toho naliju nějaké čištěníčko, tak mi to 100% začne téct, což také nechci, ale když nebude zbytí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jojtik Odesláno 2. říjen 2014 Sdílet Odesláno 2. říjen 2014 Ahoj. Mam ten isty motor. Ziadne dochladzovanie, ani v najvyssich teplotach a kolonach. Vetrak som pocul okrem odvzdusnenia asi 2x a to po stupani do kopca. Teplota sa drzi stabilne na 90 st. max 95. (v stupackach do kopca). Ja by som najprv poriadne odvzdusnil. Kuri to normalne? Chladic je po jazde horuci? Mas po jazde tvrde hadice? Viecko tesni (zasyčí po jazde)? Voda sa nestraca? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda1987 Odesláno 2. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 2. říjen 2014 Topí to dobře, na 17 let staré auto. Voda se neztrácí a mělo by jí tam být dost. Ty hadice a chladič zkusím, co by znamenalo, že jsou tvrdé? Víčko zkusím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 2. říjen 2014 Sdílet Odesláno 2. říjen 2014 nemáš něco podobného?? http://www.peugeot-club.com/index.php?/topic/97294-chladi%C4%8D-a-soustava/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jojtik Odesláno 2. říjen 2014 Sdílet Odesláno 2. říjen 2014 Hadice musia byt tvrde, je tam urcity tlak, nie vsak ako kamen (vadne tesnenie pod hlavou).S tym vieckom opatrne, kludne nechaj motor vychladnut po jazde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.