jaturn Odesláno 30. září 2014 Sdílet Odesláno 30. září 2014 (upraveno) Dobrý den.P307 1,6hdi 80kw.Auto startuje na páté-šesté otočení motoru,jede v nouzovém režimu,antipolution...kontrolka.Byl jsem na origo dia-závada P0245 Magnetický ventil plnícího tlaku(zkrat na kostru).Závada se projevila po výměně palivového filtru?????Nejde vymazat(statická)..Nemáte zkušenost?Oprava,kde se nachází,cena,případně telefon na Strakiho!! Děkuji J. Upraveno 5. říjen 2014 uživatelem jaturn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 30. září 2014 Sdílet Odesláno 30. září 2014 Prejdi si kabeláž,či ho máš vôbec zapojený....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaturn Odesláno 30. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 30. září 2014 No ale kde ho najdu!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 30. září 2014 Sdílet Odesláno 30. září 2014 Neviem či ti toto pmôže 307 1,6 turbo.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaturn Odesláno 30. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 30. září 2014 Tak jsem ještě jednou prohlédl okolí palivového filtru,jestli jsem něčím nehnul...Po vyndání konektoru pro ohřev nafty(na filtru) byl tento nějak pokroucený!!!Proto jsem ho nechal volně-nezapojený.Auto začalo jít normálně do otáček,ale při jízdě je zátah turba opravdu znát až okolo 3000 ot.Ta žlutá potvora zatím svítí.Jinak ten ventil je za motorem,takže špatně dostupný.Teď babo raď. J. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
twoolf Odesláno 2. říjen 2014 Sdílet Odesláno 2. říjen 2014 já bych počkal. Mohlo by to po pár startech zhasnout samo. Nebo PP2000, promazat, ověřit funkčnost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaturn Odesláno 2. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 2. říjen 2014 Tak ventil vyměněn(dva šroubky-ale hrozný přístup),auto už jde na volnoběh do otáček-takže asi už není v nouzi,oranžová hrůza nesvítí,přesto NEJEDE!,jak by mělo.Turbo jako by zaplo teprve okolo 3500ot.Původní chyba dle dia:P0245-Magnetický ventil plnícího tlaku(zkrat na kostru).A co teď??? J. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaturn Odesláno 4. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 4. říjen 2014 (upraveno) Pánové!!!Koupil jsem vůbec ten správný ventil pro turbodmychadlo? -PG 7.00968.04.0.Jo a není tam někde pojistka... J. Upraveno 4. říjen 2014 uživatelem jaturn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaturn Odesláno 5. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 5. říjen 2014 Tak auto jede.Byla prasklá 30A pojistka v motorovém prostoru.Příčinou mohli být dvě věci:1.Zkrat na tom původním podtlakovým ventilu(dle dia-vyměněn),2.Po výměně palivového filtru jsem kontroloval těsnost....Po vyndání konektoru na ohřev nafty byl tento komplet rozpadlý-nevím jak se to mohlo stát!!Při zasouvání vypadal OK.Možná vevnitř došlo ke zkratu který pojistku vypálil. TEĎ JEŠTĚ TO STARTOVÁNÍ.Prošel jsem tady forum,ale i u Fordu,Citroenu,něco jsem pochytil,ale každý podnět radu,případné shrnutí možných příčin přivítám J. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.