OndraAsus Odesláno 13. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 13. listopad 2014 Ak som to správne pochopil, tak EGR by mal fungovať tak, že sa otvara a zatvára nie na doraz ale iba tolko ako mu určí RJ. To, že ide otvoriť a zatvoriť na doraz. (Si myslím) Nemusí znamenať, že pracuje ako má. (môže sa zasekávať a neotvorí-zatvorí sa na tolko percent ako si žiada RJ) opravte ma ak sa mýlim. A to by vysvetlovalo to zdochnutie hneď po štarte. Myslim ze to funguje tak, ze jak se otvira egr se prizavira klapka, stejny pomer, ale jak jsem psal, egr jsem mel odpojeny a klapku taky-to znamena, ze jsem obesel elektroniku a auto po startu nic nebrani- bez zmeny.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 13. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 13. listopad 2014 Neměl by se egr ventil nějak nastavit aspoň u seatu cordoby 2005 benzin ,sem to tak měl že se měl vyresetovat do puvodni polohy.A taky se nesmí ručně s klapkama hýbat já stim hybal a taky se to naklápělo jak mělo jenže už to bylo nastavene rozeštelovane a auto se taky dusilo a při rozjezdu i nereagoval plyn někdy nebo to prdělo do vyfuku klapka je podtlakova, takze nemá ani paru o tom ze s ni hybnes....je tam pruzinka co ji vraci a podtlak ji privira...a egr se ma nastavit pouze když ho menis za novy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 16. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 16. listopad 2014 (upraveno) výpís z dia, ale teplého motoru, nevím jestli někdo pozná, že by nějaké hodnoty neseděly a mohly dělat paseku za studena.. Upraveno 16. listopad 2014 uživatelem OndraAsus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 21. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 21. listopad 2014 dnes rano peklo, klasika, první start, auto skytlo na otocku za 3sk. zdechlo, to same ještě jednou a pak jsem uz nebyl schopny nastartovat, starter tocil s motorem celkem sveze a ani hovno, ani skytnuti, jen tocil tocil tocil a nic...opakoval jsem to asi 8x a uz jsem myslel, ze to bude na odtah, nevim proc, ale zkusil jsem vytahnout klic a zmackl jsem zamknout a pak odemknout a pote auto naskočilo, asi haluz ale bylo to tak, na dia nic, zadne chyby, pochva jedna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 21. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 21. listopad 2014 další věc, fakt nedokazu pochopit, ze prijedu v 1 rano a za 7 hodin se deje toto, po zazracnem nastartovani popojedu 4km na firmu, kde auto stoji ve stejne kose od 7:15 do 18:30 a uz to neudela. Asi je to VLKODLAK!) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baffy Odesláno 22. listopad 2014 Sdílet Odesláno 22. listopad 2014 Drží ťa v napätí ,skrátka sa s tebou hrá a skúša kolko vydržíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 22. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 22. listopad 2014 Drží ťa v napätí ,skrátka sa s tebou hrá a skúša kolko vydržíš. jak rikas, uz mam na usi přes kable zapojenou baterku ......................... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaydo 407 Odesláno 22. listopad 2014 Sdílet Odesláno 22. listopad 2014 Když už nevíš co stim tak bych to dal strakimu at se nato podívá,a ani jak on nebude vědět tak si v ..... a potom že ty 2.0hdi nemaj žádné problémy jak tady všichni píšou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 22. listopad 2014 Sdílet Odesláno 22. listopad 2014 ono zalezi co tam je....siemens nema co v aute hladat....moj nazor a aj skusenost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 22. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 22. listopad 2014 ono zalezi co tam je....siemens nema co v aute hladat....moj nazor a aj skusenost... jak to myslis?nechapu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 23. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 23. listopad 2014 (upraveno) dnes opět, start na první otocku-3sek. a zdechlo to,opet ještě jednou a pak to neslo zas vůbec nakopnout, po téměř dvou minutach pokusu o natoce to naskočilo A POZOR-roznula se kontrolka motoru,zitra zaletim na dia a jsem zvedav,co to najde,bohuzel jsem 3x mezitím nastartoval jak jsem popojizdel z firmy a chyba po 3tim startu zmizela-tak jak ma, když není trvala, ale snad to tam kamos najde co to vypsalo.... a zrovna při tom tretim startu jsem v aute uslysel jiz vyse zminovane kovove klepotani, které po odpojeni egru zmizelo, tak tentokrát jsem EGR neodpojil, ale podarilo se mi v te rychlosti nahmatat ten plastovy kryt na nem pooddelat ho a nahmatal jsem primo na ventilu ten mechanizmus jak lita jak blby tam a nazpátek..,,otáčky motoru byly normalni, ale egr se otviral a zaviral jak blby a mlatilo to v nem uplne..,jak psal jeden člen tady, tak egr m byt při startu zavreny, tak by me zajímalo, jakto, ze do nej jdou informace, ze se tak poblaznil..... ma někdo prosim konkretni schema funkci egru na 2,0hdi RHR FAB 2005?? zítra dam vedet, co to bylo za chybu.. Upraveno 23. listopad 2014 uživatelem OndraAsus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 24. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 24. listopad 2014 Výpis z dnešní DIA, ten pedál jsem odpojoval já, když jsem šel po tom cvrlikavém zvuku a žhávení sem taky odpojoval já, jak jsme měřili jak spíná relé a odpor...zbytek nevííím.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 24. listopad 2014 Sdílet Odesláno 24. listopad 2014 Čo ten snímač tlaku turba??? Odpojený??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 24. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 24. listopad 2014 nic jsem neodpojoval, nevím, výkon je normální, ten snímač je přímo na turbu?přehazoval jsem ten hnedy elmag ventil Horni/za dolni-jsou stejne, jenom me zajímalo jestli se něco stane,ale klic byl vyply..,po vymene mi po druhem startu tenkrat zacal mlatit ten egr,ale podle me to byla nahoda,ze to s tim prehozenim nemelo souvislost a zajimave ze EGR to nijak nevypsalo, ze po startu lital tam a zpet jak pomileny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 24. listopad 2014 Sdílet Odesláno 24. listopad 2014 1.Elmag ventily na reguláciu turba a EGR síve vyzerajú rovnako,ale nie sú rovnaké,jeden má cievku s odporom 4ohmy,druhý 16ohmov 2.snímač tlaku turba je za intercoolerom pri klapke EGR spolu so snímačom teploty vzduchu,býva zasvinený takým karbonom vo vnútri. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 24. listopad 2014 Sdílet Odesláno 24. listopad 2014 Hodnoty RHR.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 24. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 24. listopad 2014 hmm,ale byly tam stejne cisla-vse naprosto stejne...,nepletes si to s tim,co je dole az pod tim hnedym elmagem?je tm ještě jeden cerny..,ale ten uz vypada jinak, ja to tedy prehodim radej zpet, ale ty starty jsou stejne jak před prehozenim, tak po prehozeni.. nemas prosimte i takovy odkaz i na funkci EGRU na muj motor (to co jsi poslal) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 24. listopad 2014 Sdílet Odesláno 24. listopad 2014 Dačo máš v SZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 6. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 6. prosinec 2014 pripad vyresen - SPATNA RIDICI JEDNOTKA viz.- http://www.peugeot-club.com/topic/98077-co-muzou-znamenat-tyto-dia-chybyůžou-znamenat-tyto-dia-chyby/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.