OndraAsus Odesláno 28. září 2014 Sdílet Odesláno 28. září 2014 (upraveno) 2,0hdi,2005,138000km Zdarec, tak jsem tu strašně dlouho nic neřešil))ještě jedno téma sem dám a pošlu to už radej z utesu. když je chladno, už okolo 5/10 stupnu, tak motor při prvním startu naskoci normalne a asi po 2 vteřinách chcipne, tim nemyslim ze by se to rozjizdelo na tri valce a trepe se cely motor (to dela az když je minus), normalne chytne a pak nahle se to utne (z normálního chodu).. mam i boxera 2,0hdi, najeto 260tis. km a musim rict, ze takove sracky co uz jsem musel resit, tak u toho auta nikdy NEEXISTOVALI!!! 1) co se týče DRV ventilu (nevim proc se tak nazyva, když se to spravne jmenuje regulator tlaku paliva), tak mam tam komplet repas. cerpadlo i s ventilama (jsou tam dva) 2) vždy je tam trosku bublinek v hadičkách, ale kdyby to bylo tim, tak to dela porad a ne jenom když je chladno, 9 mesicu z roku to startuje normalne, takze tak.. spoustu lidi psalo, ze měli problém ze startovanim a vyresili to repasovanym startérem, ale to me prijde kokotina, jelikož auto chytne a zdechne za 2 vteriny, druhy start je uz normalni... zajímalo by me co zjistuje teplotu při startovani, jak se pak mají automaticky pridat otáčky (sytič) nebo jestli není něco takového vprdeli, jelikož když je mraz, tak se auto na startu strasne trapi, v -10 téměř nejde nastartovat a motor mlati jak prase,kdyz naskoci, tak hned zdechne a zvuk jak na 3 valce (to by odpovídalo zhavicum), ale to zdechnuti po dvou vteřinách při + 5ti, nemůže mit prece se zhavenimnic spolecneho, když uz se auto nastartuje,NE?? svině jedna. Upraveno 28. září 2014 uživatelem OndraAsus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 1. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 1. říjen 2014 dnes jsem demontoval starter a aby to slo lepe, tak jsem musel demontovat i tu klapku co je prisrubovana na sani (ty co jsou ovladane ELMAG VENTILEM) jedna klapka je porad otevrena (ta co vede od chladice vzduchu) druha je zavrena (ta co vede zespod od turba rovnou) obě jsou ovládané podtlakem, ALE ta co je otevrena porad chodi krasne, ale s tou zavrenou neslo hnout ani za kokot otázza je taková, kdy auto vyhodnocuje jestli vzuch pujde přes chladic nebo rovnou (nechlazeny vzduch)??? Jestli se při studenem startu zavira otevrena klapka od chladice vzduchu a motor chce k vuli chladnemu počasí prijmout vzduch rovnou od turba, tak by to mohlo byt tim proc mi to v zime nejde nastartovat a v chladnem počasí hned po startu zdechne? HMMMM?????????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 1. říjen 2014 Sdílet Odesláno 1. říjen 2014 Dvě klapky máš z důvodu regenerací FAPu. Při regeneraci spodní klapka otevře a vrchní zavře. Jde o to dostat do motoru co nejteplejší vzduch. Pokud neprobíhá regenerace tak je spodní (bypass) zavřená a vrchní se přivírá podle EGR ventilu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 1. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 1. říjen 2014 to by neresilo muj problém.. starter jsem zjistil, ze byl repasovan v roce 2012, tak tim ty spatne starty nebudou.. jinak myslis ze v chladnu se při startu neotevre spodni klapka, tak aby motor mel teplejsi vzduch?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 1. říjen 2014 Sdílet Odesláno 1. říjen 2014 Podle mě ne... to možná udělá EGR ale klapky se překlopí až při regeneraci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 6. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 6. říjen 2014 Tak dnes opet, START, 3 vteriny bezel a CHCIPL!!! Vymena klapek, repas starteru, repas cerpadla nenapada nekoho cim by to mohlo byt??? prece kdyby padala nafta, tak nepada jenom od 10ti stupnu, ne?ale cele leto to neudelala, az když je chlad?? a navim prece i kdyby tam byly bublinky nevim kde, tak je vysokotlake cerpadlo natlaci naftu a bublinky vyzene do prepadu, ne?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira206 Odesláno 6. říjen 2014 Sdílet Odesláno 6. říjen 2014 ja si myslím,že se ti sekl EGR ventil.Něco podobnýho se tady kdysi řešilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 8. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 8. říjen 2014 (upraveno) docetl jsem se z nejakych starych temat, ze je mozne ze pada nafta, dnes jsem dal do všech spoju nove tesneni, jiz drive jsem si vsiml ze pod plnym plynem se objevuji za filtrem bublinky, kdyz jsem vynechal filtr a spojil ty spojky napřímo do sebe, tak bublinky se jiz neobjevili (rikam, pouze skoro s plnym plynem,jinak tam bublinky nejsou v beznych otáčkách). tesneni filtru je nove a zadna změna, tesneni na spojce taky vymenene a bublinky stále nezmizeli. stalo se uz nekomu, ze by bylo spatne to viko filtru?? nekde se to tama zavzdusnuje a netusim kama,kuaaaa))) vizuelne není nikde nic prasklého a není tam ani znat nejaky unik nafty... Upraveno 8. říjen 2014 uživatelem OndraAsus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanblatnica Odesláno 8. říjen 2014 Sdílet Odesláno 8. říjen 2014 Asi riešime rovnaký problém.Na veku filtra ,kde sa strká prívodná trubka(koleno za balónikom) je zacvaknutý plastový medzikus.Myslím ,že bude utesnený gumovým okružkom,ale nemal som to vycvaknuté a dostanem sa k tomu najskôr pozajtra.Keď sním pohýbem,objavia sa bublinky.Podobný problém som mal kedysi na 306-ke,aj na služobnom berlingu.Keď sa ochladilo objavili sa bublinky.Ako by sa gumičky nižšou teplotou stiahli.po výmene za nové ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 8. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 8. říjen 2014 (upraveno) mohl by jsi mi prosim vyfotit pak jak vypada vnitrek v tom mezikusu v privodu nafty? ja to rozebral a pak mi z toho jeste vypadl takovy cerny plastovy prstýnek, tak by mezajimalo, jestli jsem to dobře poskladal (daval jsem nove O krouzky)..bublinky nezmizely.. na privod paliva je nacvaknuty mezikus(v nem je zluty O krouzek, na mezikusu je nasazeny plastovy prstýnek a v hlave filtru je pak zelene tesneni(je tam takovy doraz)-tak na nem . nechapu vůbec ten prstýnek, proc tam je tak na volno.., pokud by se ti to podarilo vyfotit, byl bych rad ) diky.. Upraveno 8. říjen 2014 uživatelem OndraAsus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 15. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2014 OPĚT PROBLÉM!!! Lidi tak ja uz to asi poslu z utesu. Dnes rano opet auto skytlo na první otocku a opet zdechl, jedine co me prekvapilo, ze az asi po 5ti vteřinách normálního chodu, druhy start chytl az na druhou otocku a chcipl jak jsem se chtěl rozjet, pak to zas naskočilo na druhou otocku a zdech do třetice asi po 3 vteřinách, uz fakt nevim!!! klapky nove pal. soust. pretesnena egr vycisten(nebyl ani nejak zasitovany) jedine ceho jsem si dnes vsiml, ze motor ma ted takovy jemne dunivy zvuk, ani to nejde poznat, ale je tam. Zkusil jsem vypojit konektor od EGRU a dunivy zvuk prestal, po zapojeni tam je hned opet.. tak ja uz kurva nevim, mam to auto rad, penezma na nem nesetrim, ale resit porad takove hovna uz me prestava bavit.. mam 3 dodavky co mají pomalu 300tis.km, zakaznici tankujou tu nejlevnejsi naftu když nekde jedou aby usetrili a nikdy nebyl ani jeden problém, který by byl jenom trosku podobny tomuto, to jen jak tady porad ctu jestli pouzivate aditiva atd., ma to chytnout hned, nejsme na sibiri kua. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira206 Odesláno 15. říjen 2014 Sdílet Odesláno 15. říjen 2014 to je fakt divný.Připadá mě to,že to někde přisává vzduch a proto to zdechne.Co ten pumpovací balonek na naftu,je v cajku? Znamej měl podobnej problém a způsobila to mikrodírka v tomhle balonku.Zkus se zaměřit ještě tam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 15. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2014 (upraveno) toto byl první chladny start po procisteni egru, cekal jsem, ze to pomuze a nepomohlo, jinak jsem při pretesnovani pal. soutavy jsem po dokonceni zkousel napumpovat balonek na max a pak ho drzet, jestli nezacne meknout a byl porad tvrdy.., tak to se mi nezda.. a navíc je tady ten dunivy zvuk, který zmizi po odpojeni egru, ja uz fakt nevim Upraveno 15. říjen 2014 uživatelem OndraAsus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira206 Odesláno 15. říjen 2014 Sdílet Odesláno 15. říjen 2014 tak nevím.Palivová soustava od nadrže až do vstřiků,nevlhne někde? To mě vrtá hlavou,to bude nějaká pitomost.V letě to startuje normálně? EGR když se sekne tak mu většinou nepůmůže vyčištění,musí být novej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 15. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2014 (upraveno) v lete na první otocku, da se rict vždy do cca +13, pak se deje co pisu.. a kousli egr znamena, ze zustane otevreny, ale u me byl v zavrenem stavu při demontazi a vypadal ok, chodil krasne i před cistenim.. bojim se aby to nebyly vstřiky, z toho bych se asi uz pos...,ted jsem delal repas. cerpadla a co myslis tim vlhne netusim.., nikde zadne znamky uniku nafty, hadam ze tim to není, ale opravdu uz jenom hadam Upraveno 15. říjen 2014 uživatelem OndraAsus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 20. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2014 (upraveno) tak pratele, uz 4 den jezdim s odpojenym konektorem od EGR venilu a uz 3 starty v chladnu bez problemu, dnes bylo poprvé rano v 6h. 11 stupnu (presne v tomhle mi to minule dělalo) a auto naskočilo na první otocku.. tudis to tedy odsuzuji EGR ventilu. nicmene auto vždy od 15 stupnu chytalo i se zapojenym EGREM na otocku krasne, tak nechapu jaky vliv na to ma chlad.. EGR jsem mel dole a byl vcelku cisty a zavreny, chodil krasne, zadne drhnuti... myslite, te muze byt třeba spatny ten motorek, co vysouva ten ventil? ale rikam, auto krom chladného startu nejevilo zadne chyby a na dia taky OK.. tady je presne videt, jak se nevraci egr, srovnani STARY-NOVY, nicmene tem muj chodi jak ten novy, tak babo rad, to mam zas na zkousku vyhodit 5600kc?hmm. A jak jsem psal, motor zacne mit trosku dunivy zvuk, když zapojim EGR, po vypojeni ma normalni zvuk :/ Upraveno 20. říjen 2014 uživatelem OndraAsus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaydo 407 Odesláno 20. říjen 2014 Sdílet Odesláno 20. říjen 2014 dnes se mi stal stejny problem nasratuju auto zdechne po 2s,nastartuju znova a vše ok a dunivy zvuk mam taky někdy ,myslel sem že to děla někdy fap off že je špatně nastaveny,jinak egr a vše ok bez chyb atd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaydo 407 Odesláno 20. říjen 2014 Sdílet Odesláno 20. říjen 2014 ale udělalo to odpoledne asi 13 stupnu bylo,rano jsem nastartoval normalně a to byla dost zima Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraAsus Odesláno 20. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2014 (upraveno) zkus vypojit konektor u egru, je to práce na 2 vteriny a uvidíš jestli ti ten zvuk zmizne, dej vedet.. me to vylozene prestane hned po vypojeni. Upraveno 20. říjen 2014 uživatelem OndraAsus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaydo 407 Odesláno 20. říjen 2014 Sdílet Odesláno 20. říjen 2014 mi to děla jen někdy a to třeba po 200km a vic jak kdyby regeneroval fap ketry tam už ale neni možna špatně přes pc udělané Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.