oddie Odesláno 26. září 2014 Sdílet Odesláno 26. září 2014 (upraveno) Tak jsem konečně po dlouhé době našel čas na výrobu soupravy pro napojení TEC 2000 k motorům, kde je podávací čerpadlo v nádrži, takže nestačí jen napojit hadičky s kelímkem. Souprava je na foto, sestává z podávacího čerpadla umístěného v uříznuté PET flašce, příslušných hadiček s orig. nacvakávacími spojkami, a nacvakávací propojky mezi přívodem z nádrže a vratným potrubím pro ty, co nechtějí odpojovat čerpadlo v nádrži. Postup zapojení je jednoduchý, rozpojí se přívodní a vratné potrubí, směrem k nádrži se propojí propojkou, a směrem k filtru se nacvaknou hadičky soupravy. Následně se naleje TEC do PET , čerpadlo připojí na baterku a můžem jít nastartovat a nechat to běžet. Souprava je případně v Praze k zapůjčení, akorát ji mám v Podbabě, kde jsem jen jednou za uherák, takže to bude horší s domluvou, resp. vydáním. Domů si to tahat nechci, páč to smrdí... Upraveno 26. září 2014 uživatelem oddie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 26. září 2014 Sdílet Odesláno 26. září 2014 foto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 26. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 26. září 2014 Aha, ono se to předtím nenačetlo, tak teď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 26. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 26. září 2014 Jinak ještě zkušenost s tím. Obecně nejsem přítelem žádných zázračných vodiček a na podobné metody koukám hodně skepticky - ne že bych nevěřil, že to něco dělá, ale co do účinku to logicky musí mít určité limity. Před zhruba půlrokem, rokem? jsem tu řešil jedno auto, a když jsem venku diag, cvaknul jsem ji i na svoje na live data. Při najetých asi 170tis km jeden ze vstřikovačů po nastartování korekci přes 1, postupně vylezl přes 2,5, což mě poněkud otrávilo. Vzhledem k tomu, že mám dalších 10 vstřikovačů v regálu, jsem se pomalu chystal na to, že je pošlu na test a buď vyberu 4 OK, nebo je nechám zrepasovat. Tohle udělátko jsem teď zapojil, nalil dvě plechovky TECu, filtr jsem nevypouštěl, takže tam zbylo ještě něco málo nafty. Na tuto směs zhruba 1:1 jsem motor nechal běžet třičtvrtě hodiny. Zbytek jsem vylil do likvidace (ale moc toho nezbylo), zbytek nebyl nijak viditelně znečištěn, žádný zákal, nic. No a dnes jsem při nějaké další činnosti dal zobrazit live data a nastartoval. Korekce na všech vstřikovačích do 0,3... Nenechával jsem to běžet moc dlouho, nezkoušel jsem to za jízdy, nicméně i tak je to rozdíl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ineverexist Odesláno 27. září 2014 Sdílet Odesláno 27. září 2014 Mně ten TEC doporučil pan na emisích když jsem neprošel prý kvůli špatně korekci vstřikovačů ktera je prý u těchto motoru normální. Ze když dělal primo v Peugeotu tak TECem vstrikovace čistili. Podle me je možný ze to na nějakou dobu vytvoří jakýsi film a tím je vstřikovac actěsnější. To by chtělo měřit třeba po 1tis. km jak to dlouho vydrží. Někde je tady myslím bud video nebo fotodokumentace s TECem myslím ze od Strakiho, ale tam to bylo primo z petflasky bez cerpadla pokud si to dobře pamatuj, zřejmě pro vstřikování Siemens s balonkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zipan Odesláno 4. duben 2015 Sdílet Odesláno 4. duben 2015 (upraveno) šlo by to zapojit takhle i na RHS https://www.youtube.com/watch?v=0qo1Qy2lIXU Upraveno 4. duben 2015 uživatelem zipan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.