Jump to content

Napojení TEC 2000 na motory RHZ, RHS, RHY s čerpadlem v nádrži


oddie
 Share

Recommended Posts

Tak jsem konečně po dlouhé době našel čas na výrobu soupravy pro napojení TEC 2000 k motorům, kde je podávací čerpadlo v nádrži, takže nestačí jen napojit hadičky s kelímkem.

 

Souprava je na foto, sestává z podávacího čerpadla umístěného v uříznuté PET flašce, příslušných hadiček s orig. nacvakávacími spojkami, a nacvakávací propojky mezi přívodem z nádrže a vratným potrubím pro ty, co nechtějí odpojovat čerpadlo v nádrži.

 

Postup zapojení je jednoduchý, rozpojí se přívodní a vratné potrubí, směrem k nádrži se propojí propojkou, a směrem k filtru se nacvaknou hadičky soupravy. Následně se naleje TEC do PET :) , čerpadlo připojí na baterku a můžem jít nastartovat a nechat to běžet.

 

Souprava je případně v Praze k zapůjčení, akorát ji mám v Podbabě, kde jsem jen jednou za uherák, takže to bude horší s domluvou, resp. vydáním. Domů si to tahat nechci, páč to smrdí...

post-16-0-25060800-1411759772_thumb.jpg

Edited by oddie
Link to comment
Share on other sites

Jinak ještě zkušenost s tím. Obecně nejsem přítelem žádných zázračných vodiček a na podobné metody koukám hodně skepticky - ne že bych nevěřil, že to něco dělá, ale co do účinku to logicky musí mít určité limity.

 

Před zhruba půlrokem, rokem? jsem tu řešil jedno auto, a když jsem venku diag, cvaknul jsem ji i na svoje na live data. Při najetých asi 170tis km jeden ze vstřikovačů po nastartování korekci přes 1, postupně vylezl přes 2,5, což mě poněkud otrávilo. Vzhledem k tomu, že mám dalších 10 vstřikovačů v regálu, jsem se pomalu chystal na to, že je pošlu na test a buď vyberu 4 OK, nebo je nechám zrepasovat. 

 

Tohle udělátko jsem teď zapojil, nalil dvě plechovky TECu, filtr jsem nevypouštěl, takže tam zbylo ještě něco málo nafty. Na tuto směs zhruba 1:1 jsem motor nechal běžet třičtvrtě hodiny. Zbytek jsem vylil do likvidace (ale moc toho nezbylo), zbytek nebyl nijak viditelně znečištěn, žádný zákal, nic. No a dnes jsem při nějaké další činnosti dal zobrazit live data a nastartoval. Korekce na všech vstřikovačích do 0,3... Nenechával jsem to běžet moc dlouho, nezkoušel jsem to za jízdy, nicméně i tak je to rozdíl.

Link to comment
Share on other sites

Mně ten TEC doporučil pan na emisích když jsem neprošel prý kvůli špatně korekci vstřikovačů ktera je prý u těchto motoru normální. Ze když dělal primo v Peugeotu tak TECem vstrikovace čistili.

Podle me je možný ze to na nějakou dobu vytvoří jakýsi film a tím je vstřikovac actěsnější. To by chtělo měřit třeba po 1tis. km jak to dlouho vydrží.

Někde je tady myslím bud video nebo fotodokumentace s TECem myslím ze od Strakiho, ale tam to bylo primo z petflasky bez cerpadla pokud si to dobře pamatuj, zřejmě pro vstřikování Siemens s balonkem.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...