Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

rozvody peugeot 307 1,6 benzin 80kw


jaropiko

Recommended Posts

na minulém autě Xsara N1 motor 1.8i 66kW což je pežotáckovej motor, jsem měnil až při 155.000 KM a nic se nestalo.

Vidíš někomu prdnou rozvody ve 100 tisících a mě zase prdlo těsnění pod hlavou a poslední dobou to praská všem v okolí co mají tenhle motor. Asi jinej gang při výrobě.

 

Je to dost individuální, osobně bych ale 120.000KM překročil jsi-li znalý jak se zachovat, když to praskne a víš co potom, proto to tahám co to jde ikdyž to je práce na 2 hodinky max.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na minulém autě Xsara N1 motor 1.8i 66kW což je pežotáckovej motor, jsem měnil až při 155.000 KM a nic se nestalo.

Vidíš někomu prdnou rozvody ve 100 tisících a mě zase prdlo těsnění pod hlavou a poslední dobou to praská všem v okolí co mají tenhle motor. Asi jinej gang při výrobě.

 

Je to dost individuální, osobně bych ale 120.000KM překročil jsi-li znalý jak se zachovat, když to praskne a víš co potom, proto to tahám co to jde ikdyž to je práce na 2 hodinky max.

neviem či to myslíš naozaj vážne a hlavne nechápem načo riskovať pre pár km navyše??? a potom ked sa niečo po... tak to je vždy v zaručene najnevhodnejšom momente

 

...a okrem toho porovnávaš jablká s hruškami, každý motor má svoj interval aj ked sú postavené na rovnakom základe, ten náš má 120t km v ideálnom použití, pri vyžšom zaťažení (mesto, časté krátke jazdy a pod.)  sa odporúča skrátiť na 90t

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebudu se hádat ale já už vícekrát tahal přes 120.000km a nic se nestalo, tím ovšem nikomu tuto variantu nenutím, je to každého věc.

 

A nepletu jablka s hruškama, protože pokud je postavený na stejný princip, tak stejný princip v tomhle případě materiál je všude stejný, nebo ty máš snad nějaké extra díly od výroby? Vidíš, je to samé, někomu rozvody prdnou někomu ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lenže ak jeden motor má 66kw a osem ventilov a druhý má 80kw a 16 ventilov tak to potom z pohľadu rozvodov je úplne iný motor takže by som ich veľmi neporovnával

 

Samozrejme že ten rozvod väčšinou vydrží viacej než má predpísané ale už by to nemusel vydržať takže sa to logicky mení ešte skôr než problém nastane. Ja sa tiež nemienim hádať ani nikomu neberiem spôsob údržby ale rozhodne by som to nikomu neodporúčal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Živím se  opravou aut už 20 let ,moc motorů jsem viděl potkaných jenom protože lidi nedodržují co mají. Tak si přejížděj intervaly ,ale až se ti to potká tak uvidíš kolik to bude stát a navíc ten motor už nikdy nebude co býval. Je to každého věc ,ale motor který najede 120t.km má ve skutečnosti mnohem víc,protože nepočítáš moto hodiny,logickým uvažováním je vyměnit rozvody na 90t. km . 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

   SADA ROZVODŮ + VOD. ČERP.       kod zboží                   16 095 259 80     PODLE  SERVIS BOX

 

SADA ROZVODU MOTORU                   kod zboží                  0831 L6             PODLE  SERVIS BOX 

 

 

AUTO KELLY     Objednací kód: SK VKMA03132          bez vodního čerpadla

 

                                  Objednací kód: SK VKPC83430               vodní čerpadlo

 

 

 

  já osobně preferuji SKF , Bosch nebo origo od Peugeot. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...
  • O 1 rok později...

Dobrý den mám takový dotaz na mé 307 1,6 16V NFU nevím čeho se pořádně chytit , na rozvodech vačky nastavený , aretační kolík zajištěn a když nasadím rozvodový řemen tak značka co je na řemenu nesedí s tou co je na rozvodovém kole ojnice o dva zuby. na předešlých rozvodech se auto při prudkém sešlápnutí pedálu v cca 1300 ot dusil . předem děkuji všem

Upraveno uživatelem benkyD
doplnení
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pokud těch 1,3k otáček bylo na 5ce a jel jsi zhruba 50, tak je to dost normální jev.... Pokud je to na volnoběhu a stejnak se to dusí + to má traktorovej zvuk je to jasný... Ale dva zuby jsou už strašně moc na 16 ventil, to by se ti potkalo... Takhle seděj Contitech rozvody: http://fruhy.wbs.cz/Vymena-rozvodu---50500-km---14-let.html Jak jde s motorem točit, když se o to pokoušíš s ráčnou? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na vačkách značky seději přesně jen dole na ojničním kole nesedí značka když je zaaretovaný setrvačník , jinak točit s motorem přez ráčnu jde hladce bez jakého koliv zádrhu ,motor na volnoběh je tichý i při jízdě ale když třeba podřadím a sešlápnu plyn tak má tendenci se zadusit  a to samé když dám jedničku a potřebuju se rychle rozjet , jinak veškeré filtry i olej jsou nové , 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...