Subie Odesláno 25. září 2014 Sdílet Odesláno 25. září 2014 Zdravim ,vsimol som si dnes, ze rucna brzda ma medzi "neutralom" (kludna poloha) a prvym zubkom prilis velku volu , resp. lanko je zrejme viac natiahnute ako by malo byt a bez akej kolvek vacsej namahy "lieta" hore dole. Co sa tyka funkcnosti tak pri poriadnom zatiahnuti drzi ale mam obavu , najma z bezpecnostneho hladiska, ci to nemoze mat nejaky vpliv pripadne uplne poskodenie brzdy. Pripadne nejake typi na odstranenie problemu? Vdaka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 25. září 2014 Sdílet Odesláno 25. září 2014 zkontrolovat,zda není volný bowden --chodí pak s lankem...,následně seřídit chod páky ruč. brzdy plus kontrola,zda brzdí obě kola (souměrnost) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 25. září 2014 Sdílet Odesláno 25. září 2014 (upraveno) máš to zřejmě tak vyrachtaný v bowdenech a obržděný pakny či vnitřek bubnu za těch cca 15 let, že na válcích na TK skončíš...... zatáhni na max ručku ,pokud se rozjedeš za 1 ,asi je něco špatně zhoď zadní kola ,zadní bubny ,oměř vnitřní průměr bubnu šiplerou a porovnej s číslem vyraženým na něm , za ta léta se to bude dotýkat jen při maximální tlouštce paken při brždění a buben je na vyhozen...., btw jakým stavu jsou prasata ,pakny, jak chodí samostavy ,bowdeny ..zátěžák jestli máš kombi .atd..... Upraveno 25. září 2014 uživatelem myšut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Subie Odesláno 25. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 25. září 2014 (upraveno) Viem sa dostat k tomu bowdenu a opravit to aj za normalnych podienok s klasickym naradim ? Edit: OK skusim Upraveno 25. září 2014 uživatelem Subie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 25. září 2014 Sdílet Odesláno 25. září 2014 (upraveno) podmínka jsou 2 zdravý ruce a funkční hever ,klasické goly a nářadí stačí .Rovnou si kup dopředu nový matky na zadní čep z ramen ,ten to celý drží,pár korun....má to zajišťovací podložku a ta se ohýbá na matku ,aby to neujelo .....je to vidět pod tím plech víčkem.... pak potřebuješ stahovák na buben a malý kladivo . pak se pokocháš špínou a samostavem....zlatý kotouče vzádu. a jestli si srdcař a ještě si to neměl sundaný ,tak si ten vnitřek někam VYFOŤ ,jiní si už udělali celodenní zábavu ze samostavu .Malá rada na závěr --sežeň si odpovídající nebo lehce větší držáky na ten bazmek, vypadá to jak hřebík a koncovka je plošně cvaklá ...zajišťovací čep ,co to kotví k bubnu .Podobný má octáva.Budou 100 zrezlé a ko. Upraveno 25. září 2014 uživatelem myšut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 25. září 2014 Sdílet Odesláno 25. září 2014 (upraveno) to skovaný v těch pidi pružinkách ,hezkou zábavu,pro ilustraci ,a tohle není citroen ani pažout pochopíš ,proč jsou kotouče geniální ... Upraveno 25. září 2014 uživatelem myšut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Subie Odesláno 25. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 25. září 2014 Vdaka za rozsiahlu odpoved a radu, snad sa k tomu dostanem cim skor (ved ide o brzdu ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.