Nick406 Odesláno 24. září 2014 Sdílet Odesláno 24. září 2014 (upraveno) Zdravíčko Měl bych pár dotazů ohledně vozu 406 1997 1.8 16V 81KW 1997 od začátku co s autem jezdím tak mě vibruje řadící páka za jízdy a celkově v porovnání s modelem 2001 je řazení tak trochu jak míchání vařečkou v blátě ale rychlosti jdou řadit celkem přesně spíše je to řazení a celkově páka taková zatuhlá a i třeba na dvojku při malé rychlosti když dám ruku na páku tak vibruje. Z toho se mě nedávno dvakrát stalo že za jízdy vypadl kvalt ale ne do neutrálu ale zavrzaly si zuby není to nic co by mě až tak vadilo ale jestli to není nějaký náznak problému do budoucna. Další věc brzdy když otočím klíč do polohy dvě kdy mě naskočí všechny kontrolky atd. tak se občas stane že pedál brzdy je tvrdý jak kopyto a auto moc nebrzdí dokud se samozřejmě nenastartuje asi potřeba odvzdušnit? Dále řízení kde mě přijde že to nemá snad posilovač řízení nevím jestli je to o zvyku z modelu 2001 2.0 16v a tady je to běžná věc či nějaká závada otáčení na místě jde docela ztuha. Jako další dotaz bych měl ovládání rádia pod volantem je mě znáno z novějšího modelu že stačí otočit páčku chvíli držet a přeskočí stanice tady mě to začne hledat nějaké jiné frekvence...má to tak být nebo je něco špatně? A jako poslední jak vyřešit špatný ostřik předního skla? ostřikovače fungují až tak na třetí pokus a navíc spíše se ostřik nedostane dále jako do čtvrtky okna a to spíše je takové ostříknutí z posledních sil. Navíc mě přijde že snad už po pátém použití je nádobka prázdná ale nikde jsem si nevšimnul že by to někde teklo. Díky za nějaké informace Upraveno 24. září 2014 uživatelem Nick406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 24. září 2014 Sdílet Odesláno 24. září 2014 u radici paky budou v haji spojovaci tahla, nejlepe komplet vymenit, urcite taky prohlidnout silenbloky zaveseni prevodovky, motoru a spodni akceleracni silentblok za motorem na napravnici u posilovace brzd bude nekde netesnost, mozna na pripojeni hadicky podtlaku k hrnci posilovace, pri bezicim motoru mozna uslysis syceni, tam kde to bude prisavat falesny vzduch u posilovace zkontrolovat hladinu oleje, ale nejspise bude pricina v zareznutych a rozpadlych loziscich hornich ulozeni tlumicu, to bych resil asi jako prvni, protoze jinak hrozi prasknuti pruziny, kazdou zimu tu na klubu je alespon jedna 406 s timto problemem. u ostriku nejspis odchazi moturek ostrikovace, je to stokorunova zalezitost v Autokelly, doporucuju dat na hadicku i zpetny ventil z Favorita (taktez za par korun v Autokelly) a pripadne si poridit nove trysky v peugeotu, z noveho modelu 406, ty jsou rozprasovaci, namisto dvou curku. Co se objemu nadrzky tyce, delaly se mensi, asi 4.5l a vetsi 9l, takze mas asi tu mensi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 24. září 2014 Sdílet Odesláno 24. září 2014 Páka: Pokud jsou tam bowdeny, tak promazat, nebo vyměnit. U 406 myslím nebyla táhla s kulovými čepy. Vibrace: zkontrolovat silentbloky uložení motoru, ale taky ověřit, zda se motor nadměrně nechvěje. Brzda: je to OK, pokud jsi po zastavení ještě šlapal na brzdu a podtlak jsi spotřeboval. Posilovač: měl by jít normálně. Zkontroluj, případně vyměň kapalinu, anebo je vadné čerpadlo anebo řízení (se to snad jmenuje orbitrol...) Rádio: ještě zkoušej, nebo studuj návod. Taky mi není jasné, kdy ladění skáče po jednotlivých stanicích a kdy ladí plynule (vyhledává). Liší se to od ročníku a provedení - no, nějak si na to zvykni. Ostřik: máš ostřik světel? Ten žere moc vody. Jinak tam nejspíš máš díru v hadičce, což poznáš, když se tam podíváš... a pod autem louže... Trysky pročistíš měděným drátkem, rozpleteš licnu. Směr seřídíš jehlou. To je blbé, takové rady... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 24. září 2014 Sdílet Odesláno 24. září 2014 No, už konečně vím, jak ověřit ta ložiska horního uložení: sáhneš rukou na pružinu nad kolem, pomocník točí volantem (je nastartováno). Rukou krásně cítíš, zda to tam lupe, poskakuje, nebo jde hladce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 24. září 2014 Sdílet Odesláno 24. září 2014 ostrik bych spis skontroloval zda neni ucpanej motorek, nevim jak u 406 ale u sOpel Astra rok 1999 je pred motorkem gumove sitko a to bylo zalepene soplem, asi se skazila nejaka smes do ostriku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nick406 Odesláno 24. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 24. září 2014 Na ty ložiska tlumičů mrknu mohlo by to být ono protože oleje je tam dost co se týče brzd pravda že když vypínám motor mám sešlápnutou brzdu zase léta to tak dělám a u jinýho auta se mě to nestalo a tady to udělá občas ještě to vysleduji. Už jsem sehnal manuál takže ovládání rádia snad rozluštím jinak ten motorek ostřikovačů bude asi KO byl jsem na to mrknout a motorek bzučí jak z posledních sil. Jinak díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 24. září 2014 Sdílet Odesláno 24. září 2014 u 1,8 16V nejsou bovdeny, jsou tam tri spojovaci tycky, dve kratke a jedna dlouha, kdyz jsou vychozene dulky pro ty kulicky cepu, vypadavaj nahodne rychlosti a cele razeni je takove nepresne a pocitove jako kdyz se kvedla v kyblu sra..ek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nick406 Odesláno 7. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 7. říjen 2014 Tak brzda od té doby do včerejška OK ale pak jsem chtěl popojet kousek z kopečka takže jsem nestartoval pouze čil klíčem a poslední dvě sešlápnutí doprovázelo pískání a pedál hned ztvrdl a nebrzdilo to...ještě ten den to pak za jízdy při brzdění pár KM pískalo a dneska už zase OK takže netuším kde je problém zatím jsem se s tím ještě u žádnýho auta nesetkal že by to bylo nějak běžný. A ještě malá drobnost dneska mě přestali svítit blinkry a ukazetele při odemykání jinak fungují a při zamykání taky kde může být problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 7. říjen 2014 Sdílet Odesláno 7. říjen 2014 Ako to je normalne ked brzdis bez motora tak pedal je pouzitelny maximalne na 3 zosliapnutia a potom koniec stvrdne ,ak sa ti to nepozdava tak skontroluj spetny ventil na posilovaci ci je ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nick406 Odesláno 29. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 29. říjen 2014 Tak celkově co se týče posilovače se to zlepšilo uložení je OK když vypnu klimatizaci tak je to jak má být bez jakýchkoliv problému takže problém bude jinde. Praštění v kolech jsem vysledoval že dělá jen když stojím na brzdě a otočím volantem zejména doleva do dělá nejvíce kde bude problém zatím netuším.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 29. říjen 2014 Sdílet Odesláno 29. říjen 2014 (upraveno) Nech někoho na místě točit volantem a zkontroluj jak se točí zkrutný pružiny na předních kolech. Pokud budou zadrhávat nebo nemít snahu se točit společně s tlumičem tak je v háji horní uložení a o tom tu je už dost napsáno. Občas to končí prasklou pružinou. Upraveno 29. říjen 2014 uživatelem Dave_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nick406 Odesláno 31. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 31. říjen 2014 Tak jsem to zkusil a řekl bych že to funguje jak má žádný přiznaky tohoto se neprojevili a ještě tak napadlo jestli to nemůže být posilovač brzd??? dělá to když stojím na brzdě dneska jsem potřeboval více točit na místě kvůli parkování a když stojím na brzdě tak po 4X rejdu na plno začně vybrovat pedál řízení ztuhne až skoro jako kdyby nebyl ani nastartovanej motor praští v tom vrže pustím brzdu a je to zase OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nick406 Odesláno 10. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 10. listopad 2014 Tak motorek ostřikovačů OK jen jsem ho vyčistil vyměnil trysky a pár dní to fungovalo celkem obstojně ale došel jsem na to že pokud nemám nastartovaný motor což osobně nevím jaký to má na to vliv tak to stříká zase stejně blbě.....bez nastartování motoru to sotva ostříká do půlky po nastartování mám mokrou i střechu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.