spady Odesláno 21. listopad 2017 Sdílet Odesláno 21. listopad 2017 No pani a dneska isiel do prde.e ventilator kurenia, to je cestovanie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dawito Odesláno 31. březen 2018 Sdílet Odesláno 31. březen 2018 180.000km a zatim jsem měnil všechny 4 vstřiky, přední a zadní okno, kotouče a destičky vpředu a lanovody dozadu, aditivum a klasika oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 10. červen 2018 Sdílet Odesláno 10. červen 2018 Mám 240 000km. Měněn FAP filtr, nádržka aditiva i s náplní, hlavní lanovod na ruční brzdě, přední brzdy-kotouče+desky, zadní zatím pouze desky, jednou tyčky stabilizátoru, čepy řízení. To všechno je, podle mě, spotřebák-včetně VŠECH provozních kapalin. Co nepovažuju za spotřebák, je prasklý chladič olejového filtru, chlazený chladící kapalinou. Tento týden jsem čistil sání od AGR nebo EGR, jak chcete. Tato ekoblbost téměř ucpala sání motoru. Jinak až na vrzání spojkového pedálu, které po zahřátí zmizí, celkem spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BooST Odesláno 10. červen 2018 Sdílet Odesláno 10. červen 2018 před 4 hodinami, brutall napsal: prasklý chladič olejového filtru, chlazený chladící kapalinou z toho mám obavy. už jsem taky párkrát postřehl, že je to bolístka 5008. a mi se po troškách vytrácí chladící kapalina. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 10. červen 2018 Sdílet Odesláno 10. červen 2018 Je to bolest motoru-jeho chlazeného filtru oleje- né 5008mi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BooST Odesláno 10. červen 2018 Sdílet Odesláno 10. červen 2018 jen pro zajímavost, jak si na to přišel a na kolik tě to vyšlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 11. červen 2018 Sdílet Odesláno 11. červen 2018 Přišel jsem na to tak, že se ztrácela voda v expanzce a byla nad vanou, právě vedle filtru. Stálo mě to akorát nervy. celej držák filtru se dá dát i z jinýho modelu se stejným motorem-ale jiným výkonem-110KW má jen 5008 a3008. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ženatý Odesláno 27. červen 2018 Sdílet Odesláno 27. červen 2018 Nazdar pánové, mám 185 tis, 2,0 HDi 120 kW automat, nemůžu si vynachválit. Dám do auta 3 kola, 3 lidi, bagáž a jedeme do světa. Průměrná spotřeba 6,4, ale hodně využívám výkonu. Podle předpisů možná pod 6. Nedostatky: aktualizace navigace RNEG, děravý výparník klimy, automatické stěrače mimo mísu, nemá rezervu ale kompresor, jinak maximální spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spady Odesláno 28. červen 2018 Sdílet Odesláno 28. červen 2018 V 20. 11. 2017 at 20:21, spady napsal: Nazdar 11/2017 prave mam 205000 km bez problemov zatial olej filtre taka klasika, chladic klimy, dosticky predne zadne....ale zstial vsetko OK 221000, DPF na 15% zaneseny..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka Zálezlice Odesláno 11. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2019 Zdravím chlapci , 5008, 1,6 HDi - 114 Hp, do provozu 01/2014 - k dnešnímu dni 315 000 km. Pouze měněn kompletní repset spojky se setrvačníkem od fy. LUK, cena 10650,- kč + práce 4000,- Kč. Jinak bez problému na motoru vše původní, ale měním olej max, po 12 tis.km ( TOTAL INEO 5W30 ). Před týdněm měněny rozvody od SKF cena sady včetně vod.pumpy 1750,- kč práce ve značkovém serv.Citroen Kralupy 3600,- kč. Neuvádím spotřební mat. destičky kotouče apod. el.ručka bez problému. Jen mne šíleně štve klepot od zadní nápravy, Dělá to od začátku a i po výměně tlumičů. Spodní silentbloky jsou O.K.. Tak ať nám to jezdí. Zdraví Jirka. radim.1008 a Laďa ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 11. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2019 tos dělal rozvody poprvé po 315 tisících? MilanF1 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mates.6920 Odesláno 26. únor 2020 Sdílet Odesláno 26. únor 2020 Peugeot 5008 r.v. 2010 2.0hdi 110 kW, najeto 248.000 km, zatím bez problému, teď se bude akorát doplňovat FAP kapalina, vyměněn chladič klimatizace, zadní pera a tlumiče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.