Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Má už někdo 200 t. km? Spokojenost?


P607Olda

Recommended Posts

Otázka jen tak pro zajímavost.

Drobné závady se určitě najdou, např. já mám 97 t. km, prakticky bez závady, akorát ten senzor deště (po předchozí výměně okna v autorizovaném servisu) je prostě k nepoužití.

A pro zajímavost, kolega má na 4007 najeto 280 úplně bez závad - servisní úkony nechává dělat v servise, takže výměna FAP proběhla podle plánu a čepy řízení měly vůli asi po 250 t. km...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

213tis. motor je vynikajúci a na ostané si zvykneš. Poruchy neboli žiadne až teraz sa mi prederavil chladič na klíme.

co FAP? V jaké je kondici? Potřeboval už něco? Koncovka výfuku je vevnitř černá? Po kolika měněná spojka? Co turbo? Jak funguje elektrická ručka? Jak je na tom interiér?

Díky za info  :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hehe toľko otázok...

FAP - ok, mal som len problém s aditívom, vraj prasknutá nádržka, asi som niekde chytil nejaký kameň, vymenili nádržku, naplnili aditívum, potom ok, filter bez problémov

koncovka výfuku - pozriem ráno po svetle, teraz v noci určite čierna...

menená spojka - to sa niekedy aj pokazilo? spojka je ok od novoty

turbo - rovnako ako spojka, teda ok od novoty

automatickej ručnej som sa obával, pretože som mal skúsenosť z renaultu, že zamrzla. Aj som trochu vytočil panáčikov v servise, reku mi ju musia vypnúť, lebo pri predvádzaní vozidla mi hovorili, že sa vypnúť dá, ale nedá sa. Ale doteraz nebol s ňou problém to znamená, že doteraz nezamrzla...

inetriér - tak tu by boli námietky, aj keď mne to ani nejako nevadí, ale popíšem. Už pri kúpe boli ryhy na clone presklenej strechy, tak som to nechal vymeniť. Vymenili, ale po čase sa odcerila obruba práve na spoji. Ale na funkci to nemá vlyv... Clona sa otvára aj zatvára bez problémov. Potom sa mi roztrhala koža na volante na mieste, kde sa pripája rameno na veniec. Vymenili volant, ale potom som to tam radšej nehcytal, na faceliftovom sú už kovové vložky. V kufri sú kryty spodných odkladacích priestorov, resp.podlaha veľmi slabá. No raz som na ňu neuvedomene kľakol a preliačil, odvtedy je preliačená. Spojka občas vŕzga, teda pedál, ale prejdem 10 - 20 km, potom to prejde. Ventilátor občas vŕzga, ale po 10 - 15 min. to prejde a potom rovnako ako so spojkou trištvrte roka nič.

Motor je výborný, keď počujem dízle na nových autách z Opla, ktoré majú kolegovia, tak moje oproti nim tichučký ako benzín. Väčšie problémy sa neobjavili a tie ostané sú v pohode.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 6 měsíců později...

225000 a bez většího problému. Jen výměna motoru chladiče v záruce. Motor o.k.,bez kapky oleje ,podvozek jak nový.  Motor 1,6HDI .Auto prodáno -koupená další 5008 se stejným motorem.

 

Peugeot 5008 , 1.6Hdi  82kW , Family verze

Upraveno uživatelem LadaV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...