Autoškolič Dodo Odesláno 18. říjen 2005 Sdílet Odesláno 18. říjen 2005 Tahle fotka dává frázi "dvojí jíštění" úplně nový význam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirkap Odesláno 18. říjen 2005 Sdílet Odesláno 18. říjen 2005 to by mě zajímalo, co by se stalo kdyby to na něj spadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest ZILA Odesláno 18. říjen 2005 Sdílet Odesláno 18. říjen 2005 no zicher je zicher :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 18. říjen 2005 Sdílet Odesláno 18. říjen 2005 Původně zaslal: Jirkap to by mě zajímalo, co by se stalo kdyby to na něj spadlo No coby, byl by placatej. Eště nikdy jsi o podobným případu neslyšel? I sem na fórum to kdysi někdo dával, a v archívu novin takových šikulů musí bejt podstatně víc - minimálně pamatuju maníka, na kterýho spadl VW Transportér, a pak taky třeba šikulu klempíře, co tuším v Ostravě podpálil celej servis... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 18. říjen 2005 Sdílet Odesláno 18. říjen 2005 ... např. http://www.peugeot-club.cz/forum/viewthread.php?tid=3605, cca 5. příspěvek (od Rebika)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 18. říjen 2005 Sdílet Odesláno 18. říjen 2005 Mě by spíš zajímalo, co by s tím dělal, kdyby to spadlo na druhou stranu, na ten chodník... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tazman Odesláno 19. říjen 2005 Sdílet Odesláno 19. říjen 2005 Původně zaslal: Marcel505 Mě by spíš zajímalo, co by s tím dělal, kdyby to spadlo na druhou stranu, na ten chodník... Co by:myslim, vstane obejde ho a překulí zpátky na kola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 19. říjen 2005 Sdílet Odesláno 19. říjen 2005 Mo, tak k tomu nemám daleko. Situace, kdy člověk k tomu má akorád tu svařečku a když se daří tak nebe a pěkné počasí nad hlavou. Vyhřátá dílna se střechou, to je luxus. Dá se dělat hafol věcí. Minulý týden jsem na náklaďáku něnil kompletní rám na skříni bez toho, abych musel sundávat střechu a šasi skříně. Pak jsem tam mněl zástup chlapů co todle dělaly mnohokrát v životě, ale nikdy to neudělaly bez demontáže všeho. Já jim řekl, že skříň sundávat nebudu, protože bych ji tam už sám nedal. No, kroutily hlavou a prohlásily to za pracovní postup roku v duchu Cperfielda a perfektně odvedenou práci, což mně potěšilo. Všechno je to praxí, představivostí a technickým myšlením. Pak se dají rukama stěhovat průmyslové stroje o hmotnostech řádu tun. Ale sám dbám na to, aby existovaly zadní vrátka, když se něco má smeknout, nebo nějak jinak vyvrbit. V případě fotky to není hazard, když podpěru svážeš u prostředka s autem. Hodně se omezí riziko podseknutí podpěry. A navíc, když je auto blízko v těžišti, tak auto udržíš i jednou rukou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 19. říjen 2005 Sdílet Odesláno 19. říjen 2005 V případě fotky je to hazard jak prase, a dotyčný opravář je debil. Viděl jsem spadnout auta zajištěná lépe, než je na tom obrázku, a přesto spadla. Tohle nemá s technickým myšlením nic společného ani vzdáleně... Přitom by naprosto stačilo, si pod ty kola dát třebas sud nastojato, nebo dvě rezervy na sebe, nebo nějakou bednu - ale prostě něco, co není tyč. Keců typu \"hodně se omezí riziko podseknutí podpěry\" už jsem slyšel taky hodně - např. i od člověka, co pak dokázal sestřelit auto i ze zvedáku, když při opravě za něco pořádně zabral. Jde jen o to, jestli se člověk z takových sitací poučí, nebo jestli je tak blbej, že to za každou cenu musí pokoušet taky. Mně stačily případy z okolí - jeden soused v invalidním důchodu, druhej sice ne, ale v páteři má celou šroubárnu a při změně počasí skuhrá ( a ten rok \"prázdnin\" prej taky za moc nestál). To mi fakt úplně stačí - jestli vám ne, užijte si to... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk405 Odesláno 19. říjen 2005 Sdílet Odesláno 19. říjen 2005 no nevím, řekl bych to takhle: může to stokrát projít a být vše ok, ale stačí aby to jednou nevyšlo a nepomůže nic riziko je ve vísledku relativně malé, ale máme jen jeden život a ne víc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Autoškolič Dodo Odesláno 19. říjen 2005 Autor Sdílet Odesláno 19. říjen 2005 No možná trošku pozapoměli na fotku, s názvem \"10 minut po té\". Třeba by se potvrdilo, že blbý mají štěstí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 19. říjen 2005 Sdílet Odesláno 19. říjen 2005 Tyhle lidi jsou stejně nadšenci.SPZky to nemá.Kdo ví jestli nekrade benzín:o Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 19. říjen 2005 Sdílet Odesláno 19. říjen 2005 Takový fotky už ale pak fotí policejní technik, a ne náhodný kolemjdoucí Jinak já taky dělám většinu věcí \"na ulici\", resp. tedy na plácku před garáží, případně i v garáži, ale ani mě nehne vlézt pod auto, když je jenom na zvedáku nebo podpěrách. I když dám auto na kvalitní podpěry, stejně dám pod podlahu kola - aby to kdyžtak padlo na ně. Ale klidně si hrajte na machry, jak to máte na háku a jak to máte \"bezpečný\" - třeba si pak o vás přečtem v novinách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 20. říjen 2005 Sdílet Odesláno 20. říjen 2005 Přesně jak píše Oddie. Bedna, sud pod kola. Disk nebo dřevěný velký špalek dávám vždycky pod práh, abych v nejhorším to neměl přímo na kebuli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 20. říjen 2005 Sdílet Odesláno 20. říjen 2005 Jojo taky když lezu pod auto na heveru tak pod práh rezerva a přes ní trám a stejně hever povolím aby to částečně na tý podpěře už leželo, kdyby hever povolil a? to není taková herda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest MilaS Odesláno 20. říjen 2005 Sdílet Odesláno 20. říjen 2005 Původně zaslal: Dave_k Jojo taky když lezu pod auto na heveru tak pod práh rezerva a přes ní trám a stejně hever povolím aby to částečně na tý podpěře už leželo, kdyby hever povolil a? to není taková herda. Ano, ano, naprostý souhlas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 21. říjen 2005 Sdílet Odesláno 21. říjen 2005 To máte ještě dobrý, jenže já když chci sundat přední kolo, tak musím zvednout celej předek. Místo pro zvedák je přesně uprostřed předního nosníku (pod chladičem). Takže rady přivítám, protože to není sranda, celej předek v luftě... To se někdy bojím i při zvedání... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 22. říjen 2005 Sdílet Odesláno 22. říjen 2005 No co, když potřebuješ jen sundat kolo, nic se neděje. Taky zvedám 205 - 405 za nápravnici. Ale pokud si pod to chceš lehat, v tu chvíli je nutný dát neco pod přední roh podlahy - aspoň to sundaný kolo, nebo špalek, nebo cokoliv, aby když to náhodou spadne, tam zůstala mezera, z které se dostaneš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.