Jump to content

výmena autorádia - problém s vypnutím


Don Patress
 Share

Recommended Posts

Ahojte parta, som tu nový takisto len auto som prednedávnom kúpil. Ale k veci:

 

Dnes som vymenil origo autorádio v Peugeot 406 za PIONEER, vymenil som kábel č. 4 s káblom č. 7 lebo inak si to neuložilo nastavenia. Ale problém nastal ked som vytiahol klúč tak rádio stále hrá a vypne sa presne po minute. Vie niekto kde môže byť zrada? :)

Link to comment
Share on other sites

Neviem síce ako u faceliftu, no pri starom modely má poistka na rádio 2 polohy - dá sa poistka strčiť tak aby rádio vypínalo spolu s kľúčikom alebo aby malo rádio stále prúd.

Link to comment
Share on other sites

Kua.. mám knihu v autě... Ale ty dvě pojistky se mi nezdaj. To vypadá spíš na dvě pojistky právě pro udržovací drát a napájecí drát... Tam by musela být ta pojistka pro napájení mít dvě pozice. Jedna z potenciálu 15 a druhá z BSI. Tak, jak to píšeš bude jedna z pot. 30 (trvalé plus - paměť) a druhá buď z 30 (po klíčku), nebo z BSI, "po usnutí" pro napájení.

Link to comment
Share on other sites

A nema to byt nahodou 4 so 6 ? dal som do googla pripojenie radia pioneer a niekde je pisane +12 na 6, a 7 je ovladanie osvetlenia.

Kazdopadne v papieroch od radia by mala byt schema, ako to pripojit. Teda ak to bolo nove s krabicou.

Davno som si kupoval Sony, a tam boli konektory, prepojovacie spojky, este aj redukcie, a aj spojka na napajanie, ci sa spinalo od skrinky alebo len ovladanim na radiu.

Pozri to a uvidis. Pripadne daj presny tym radia, aby sa pozrelo na nete.

Link to comment
Share on other sites

Ja si myslím že ISO konektor je ISO od toho že to je norma a malo by to byť všetko rovnaké, okrem toho stáleho a spínaného prúdu. Inak mmartinkovic máš pravdu, je to 6 a 4. A Sony má medzi rádiom a ISO konektorom káblový zväzok, tam sú spojky ktoré sa dajú jednoducho zameniť - mali to takto 15 rokov dozadu ale aj teraz na nových sériách. 

 

ISOkonektor.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nemotejte do sebe, probůh, piny a pojistky, ebo z toho vznikne nebetyčnej maglajz!!! Piny jsou jasný!!! Piny rádií jsou v manuálech ke každému rádiu, normou ISO a podobně. Konektor z auta najdete v manuálech, a napájení přeci snadno zkontrolujete kontrolkou. Další debata je nad pojistkami... to je jiný kafe, které nemohu potvrdit ani vyvrátit....

 

Link to comment
Share on other sites

Edison, ved kludne, este chytis infarkt.

koli tomu pise aby sme mu pomohli.

Ja za to nemozem ze Pioneer to ma na 6 a nie na 7. Jednoducho to treba premerat merakom, ci na 6 alebo 7 je +12 po zapnuti kluca.

A co sa tyka Sony, to radio co som mal, som prehadzoval do 3 aut, a vzdy slapalo. Ta spojka na vodici 4 a 7, bola riadne oznacena aj v manuali. Kedze sa mi raz pokazil kabel so spinanym 12 V,tak som iba prehodil tieto spojky a radio sa zapinalo a vypinalo ON/OFF na radiu.

 

Kezde nema v popise aky ma rok, tak je to najlepsie premerať. Kedysi sa ISO normy az tak poriadne nebrali vazne a kazda automobilka si to urobila po svojom. Potom uz len vyrobcovia radii vyrobili prislusne redukcie. Je toho plny internet. BMV,AUDI, VW, Renault, MB, Toyota, SUZUKI, a pod. co auto to ina redukcia.

Link to comment
Share on other sites

Jooo.. to bezesporu... Taky proto každý výrobce jak auta, tak rádia to zapojení má v základních návodech... Na autě samo proměřit je nejspolehlivější řešení.. ale je nutno vědět, kde co očekávat. Jinak v tom jeden snadno nadělá pěknej bordel, auto začne dělat divný věci, rádio taky, pak se v tom povrtá další všeuměl, a dávej to pak dokupy... Asi to znáš... Ale k věci... mě by teď zajímala ta dvojí poloha příslušné pojistky.Imho

 

Imho... kdysi jsem měl rádio, který se vypínalo právě podle BSI. Po náhradě se to začalo vypínat zase podle klíčku... Nějak jsem to dodnes nepochopil.

Link to comment
Share on other sites

Ono to síce v návode nie je priamo povedané, no je to tak (stále hovorím o starom modely!)

post-38343-0-75188200-1411556292_thumb.p

 

Poistka č.1 je zapaľovač. Č.16 je rádio. Ako na obrázku vidno, obidve majú dve polohy. V jednej sa daná vec vypína spolu s kľúčikom, v druhej má prúd aj po vytiahnutí kľúčiku a tak ide stále. Platí aj na rádio aj na ten zapaľovač. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...