Jump to content

Chyba ABS


qx123
 Share

Recommended Posts

mě to dělal bordel na předním ložisku, vyndej snímač ABS zatoč kolem ,musí být čistý kroužek na ložisku,pokud je smítko rezu nebo špína tak se ABS chová jako když se zastaví kolo a proto kope do pedálu. Hlavně pokud najdeš špínu tak opatrně očistit, jinak přerušíš magnet a budeš měnit ložisko

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Napojit na dia, zjistit od ktereho kola jde chyba, rozebrat vycistit okoli abs krouzku,zkontrolovat cidlo a vzdalenost cidla od snimace, casto pod nim ten plech vyrezne a cidlo tlaci dal a pak to spatne snima.

Tady jsem to resil. http://www.peugeot-club.com/topic/96532-p307-spatna-koherence-kolašpatná-koherence-kola/

Edited by Tony Stark
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Dobrý den, po krátké odmlce jsem tu zpět. Diagnostika vyhodila kroužek abs na zadním pravém kole. Kroužek byl vyměněn, výměna i brzdové kapaliny. Problém se zdálo být vyřešen.

Cca po dvou měsících, abs při mírném dobržďování opět občas koplo. Poslední týden se kontrolka začla rozsvicet automaticky při nastartování. Minulý týden na diagnostice zjištěno špatné čidlo abs na stejném kole. Výměna za nové. Dnes jsem si pro auto dojel a po ujetí cca 2km abs opět svítí. Před rozsvícením opět mírné kopání do pedálu. Už jsem značně beznadějný co by to mohlo být. Zítra vezu auto zpět do servisu na dia.

Nemá někdo nápad? Děkuji za všechny odpovědi.

Link to comment
Share on other sites

Dobrý den, po krátké odmlce jsem tu zpět. Diagnostika vyhodila kroužek abs na zadním pravém kole. Kroužek byl vyměněn, výměna i brzdové kapaliny. Problém se zdálo být vyřešen.

Cca po dvou měsících, abs při mírném dobržďování opět občas koplo. Poslední týden se kontrolka začla rozsvicet automaticky při nastartování. Minulý týden na diagnostice zjištěno špatné čidlo abs na stejném kole. Výměna za nové. Dnes jsem si pro auto dojel a po ujetí cca 2km abs opět svítí. Před rozsvícením opět mírné kopání do pedálu. Už jsem značně beznadějný co by to mohlo být. Zítra vezu auto zpět do servisu na dia.

Nemá někdo nápad? Děkuji za všechny odpovědi.

ja som mal problem drotik  ped konektorom bol odhnity  od predu  nebolo nic poznat  

Link to comment
Share on other sites

4lánek určitě zajímavý, zmíním v servisu. Nicméně sám nejsem tak zručný abych se v tom hrabal. Dnes vezu auto na reklamaci včerejší opravy, tak uvidíme co tentokrát diagnostika vyjede. Už je vyměněn kroužek i čidlo.

Link to comment
Share on other sites

4lánek určitě zajímavý, zmíním v servisu. Nicméně sám nejsem tak zručný abych se v tom hrabal. Dnes vezu auto na reklamaci včerejší opravy, tak uvidíme co tentokrát diagnostika vyjede. Už je vyměněn kroužek i čidlo.

Měnit to můžeš do aleluja, pokud tam bude větší mezera mezi čidlem a kroužkem jak 1mm bude ta závada přechodně vyskakovat.

Link to comment
Share on other sites

Tak jsem přijel z diagnostiky. Verdikt - špatné čidlo na druhém zadním kole. Už si s tím neví rady, jelikož to čidlo měnili po druhé za půl roku. Nicméně, když jsem se vracel večer domů, zjistil jsem, že než mi vyskočí chybová hláška a abs se vypne, tak mi občas probliknou mírně světla. To už nevím jak spolu může souviset, nechám udělat kontrolu elektriky.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 7 months later...

Prosim o radu.

Jak vypada zadni abs krouzek ?

Jde o to ze jsem zakoupil vozidlo ze svitici zavadou.

Pri spatne cidlo leveho zadniho kola.

Dnes jsem sundal brzdic a kotouc vse ocistil ale zadny krouzek na zadni strane loziska jsem nenasel.

Lozisko je hladne .

Vzdalenost cidla od loziska cca 3 az 4 mm.

Link to comment
Share on other sites

Zoubky jsou někde uvnitř náboje z vnitřní strany. Teď mi měnili lz čidlo, tak jsem koukal zblízka, ale nic jsem neviděl, z toho soudím, že nejsou vidět. Vzdálenost nevím, ale 3 až 4 mm je dost.

Závada se objevila znovu, vyčistili ještě konektor a prohlédli kabely nad výfukem. Uvidíme, zda už je to OK, dozvím se později.

Link to comment
Share on other sites

Ten kroužek je hned za kotoučem a je to tam opravdu napěchovaný hned za kotoučem, ten ochranný plech tam dost zavází v přístupu ale vzdálenost čidla nesmí být větší nez 1,5mm pak snímač vyhazuje chybu. Dost často, vyrezne plech pod tím čidlem a vyhne jej, stačí sundat, očistit, nadstavit čidlo a je klid.

Chyba zmizí sama po několika či už hned po prvním nastartování.

Edited by Tony Stark
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...