Peu306 Odesláno 21. září 2014 Sdílet Odesláno 21. září 2014 Zdravím,chci se zeptat,co by se mělo začít dít,když bych odpojil Halluv snímač? Protože to vypada,ze ho mam v haji...Dekuji za odpovedi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 22. září 2014 Sdílet Odesláno 22. září 2014 Asi si Hall bude stěžovat Kdepak je takový snímač? Na převodovce pro tachometr? U některých jede v tom případě řídící jednotka v nouzovém režimu. A vůbec, proč ho chceš odpojovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peu306 Odesláno 22. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 22. září 2014 Snažím se přijit na to,proc auto cuká a na dvojku v otackach cca 1300 jede jak na 3valce a pak kdyz se otacky dostanou cca na 1500+ tak se auto utrhne (škubne) a zacne znatelne zrychlovat... Tak zkousim vselijake moznosti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 22. září 2014 Sdílet Odesláno 22. září 2014 Tak je to snímač pro tachometr? Tachometr cuká taky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 22. září 2014 Sdílet Odesláno 22. září 2014 Jak tak koukám, že máš plyn, zkus menší mezeru na svíčkách anebo vyměnit (zkusit) zapalovací rampu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peu306 Odesláno 22. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 22. září 2014 . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peu306 Odesláno 22. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 22. září 2014 Ale ono to dela i pri prepnuti na benz... To jsem zkousel jako prvni... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F.I.K Odesláno 24. září 2014 Sdílet Odesláno 24. září 2014 (upraveno) Je na převodovce a podle něj jednotka určuje pořadí vstřikování a zapalování. Když ho odpojíš, tak auto nepojede. ;-) Jinak to co popisuješ mi dělala zapalovací cívka. :-) Upraveno 24. září 2014 uživatelem F.I.K Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peu306 Odesláno 25. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 25. říjen 2014 (upraveno) Ahoj,tak cívka vyměněná za novou,auto sice přestalo cukat,ale v těch nízkých otáčkách to blbne furt ( tím myslím -cca 1100 otáček jede jak na 3valce a pak kdyz se otacky dostanou cca na 1200-1300 tak se auto utrhne (škubne) a začne znatelně zrychlovat)... Nějaké rady na co se ještě mrknout?... Upraveno 27. říjen 2014 uživatelem Peu306 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.