Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Zničená izolace u motoru


BFG

Recommended Posts

  • O 10 měsíců později...

Ahoj lidi :) Dneska sem dojel, vyložil rodinu i kytky co žena koupil a koukám louže. Tak hodim klik, kapalina teče cca od prostředku auta. Otevřu motor a tam nadělení. Mezi motorem a přepážkou vykousaná izolace, ta nastlaná na izolaci motoru. Tak to zejtra vezu do autorizáku, ale bojim se, jak to dopadne. Snad výměna nějaké hadičky (kapalina nemazala, nesmrděla, tak tuším destilka). No a pak se bojím ještě té izolace. 8000,- je za kus izolace fakt darda :(

BFG kde ti to prosím dělali? 1K mi přijde OK cena :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc všem dekuju za reakce. Dýchá se mi o dost lépe :)  Voda bude asi opravdu z klimatizace, od té doby je klid a hladiny provozních kapalin jsou na tom pořád stejně :)  Zatím čekám, v autorizáku jsem objednaný, když mě zkusí natáhnout, tak to vemu do Brna na Vídeňskou :)  Zatím jsem tam dal WCblok a objednal kunoplaš :D

IMG_20170514_181826.thumb.jpg.ba3d7638b21ac89005e191a0b362a123.jpgIMG_20170514_181831.thumb.jpg.bd97fb848401a9c87b166a198c1bb335.jpgIMG_20170514_181923.thumb.jpg.e18b3553e17d5985bd95523e70d2ab4b.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kunoplašič to chce ověřený, dle zkušeností místních fungují jen některé. WC blok mi zabral, jen kolem motoru to "voní" jak na hajzliku. 2.0Hdi má kryt na motoru plastový, takže mi poruchala jen izolaci na přepážce. Dle zkušeností kunám v PSA chutná izolace, u koncernu VW zase kabely. Někde tu byla fotka C4GP s úplně rozcupovanou izolací, takže jsi dopadl ještě krásně :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Tak odhad výměny izolace 11.000,- . Byl jsem připraven, že to bude něco stát, ale tohle je docela zásek, tak sem trochu zoufalej. Zatím jsem tam nechal namontovat kunoplaš. Inspiroval jsem se BFG a vzal tenhle http://www.conrad.cz/vodotesny-odpuzovac-kun-do-auta-kemo-m180.k857059  .  Jestli nechám vyměnit izolaci, tak bych byl rád aby mi to hned zas nerozkousala, budu sledovat jestli tam ještě chodí. Zapřel jsem se a budu jezdit s vykousanou (žere mě to jak ďas).

Jinak zkušenost s připojištěním od Kooperativy na připojištění poškození zvířetem s názvem "Okus". Když vám žere tuhle izolaci, tak vám nic nedaj. Asi budu muset dát kuně podepsat nějaký podmínky před vstupem do auta, co může okusovat :) Tedy za mě pojištění Kooperativa (Okus) nebrat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A proč ti pojišťovna nic nedá?

Já na ní minulej pátek, když jsem dojel na chalupu koukal, šel jsem po chodníku a najednou po silnici přeběhlo něco úplně jinak než kočka. Tak jsem vykoukl a na silnici, sousedovi před vraty stála kuna a koukali jsme na sebe. Okamžitě jsem plácl na motor hadr namočenej v octu. Motor byl teplej, tak to smrdělo, hadr tam vyschl. A před auto postavil odměrný válec s vodou. Asi jsem ji vyplašil, nepřišla. Já mám jen dvě asi 5-8cm díry v té izolaci na přepážce, ta stojí cca 1200 a uměl bych si ji vyměnit i sám.  Zatím jsem to nechal. Kryt na motoru je plastovej a je OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak nevím co ti ta kuna všechno rozkousala, ale já to měl na pohled velmi podobný, kryt motoru mi řekli cca 1200czk (nechal jsem to tak) a izolaci za motorem mi za 1200czk vyměnili i s prací. Tak možná ti tam chtějí dát nějakou pozlacenou...

Jinak dávat tam nějakou tlumící hmotu by mohlo fungovat, ale problém bude lepení, originál je jištěná mechanicky, takže jde "pěkně" vyměnit. Tlumení by stálo asi o dost víc, protože se tam nedá prakticky vůbec dostat, leda oddělat motor...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Nevím co ti všechno vzala, ze strany motoru jsou tam 2 díly jeden za 1600, druhej za litr. Jde o díly 10 a 11. Díl 13 je tuším za 1200. Pak jsou tam mnoho dalších ze strany kabiny.

00078032.jpg.721ad8395309f5feffe13224a7cb9308.jpg

A je tam izolace na kapotě, ta je za 2200 (díl 03 na obr dole).

00077680.jpg

 Ceny v Kč, práce na tom může být dost, na 2.0 HDi si myslím, že by to nebylo tak pracné, ale nevím. Nejsou tam úchyty, které nejspíš demontáž něpřežijí- Pak je ještě kryt motoru, 2.0 má plastový, 1.6tka to má podle verze, nevím, co máš ty?

Upraveno uživatelem Pacho69
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vdaka za odpoved, len sa neviem dostat k tym obrazkom - nedali by sa prilozit nejako inak?

V mojom pripade to asi kuna nebola :) Koniec tej izolacie na strane od motora je roztvoreny (ale nie rozhryzeny) a vypadava z neho ta vnutorna pena/vata. Konce tej izolacie sa odtrhli od uchytiek a tie sa nedaju vybrat bez toho, aby sa neznicili. Takze asi najvacsia polozka opravy by bola samotna cena prace, kedze je k tomu zly pristup (je to vlastne vacsinou celou plochou za motorom (medzi motorom a kabinou). 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Snad lepší, přiložil jsem je přímo.

Nafoť a dej fotky, ono se takhle blbě usuzuje. Ale máš pravdu, výměna může být pracná. Já na to kašlu, snažím se, aby nedošlo k dalšímu poškození, ale vyměňovat to asi nebudu.

Upraveno uživatelem Pacho69
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...