Zemla703 Odesláno 16. září 2014 Sdílet Odesláno 16. září 2014 Zdravim,dneska jsem jel s citroen picasso 2.0 hdi 66kw zhruba 180t km na tachaci tak jako ja a nestacil jsem se divit jak tahala nez jsem zjistil ze je to 66kw mel jsem za to ze je to 79kw a jak sem zjistil ze to je 66ka tak sem si rekl ze do p... co je potom s mim motorem.Koukl jsem pod kapotu a striky bosch ja mam siemens. Zajimaly by me vase nazory cim to muze byt jestli je to teda ze je to bosch verze nebo si mam zajet na dia a zkontrolovat tlaky atd proste kondici motoru.Ta xsara letela jako svi.. 😢 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mchael Odesláno 16. září 2014 Sdílet Odesláno 16. září 2014 Myslím, že sa nie je čomu čudovať. 66Kw so Siemens vstrekovačmi nie je tak agilna, ako s Bosch vstrekmi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 16. září 2014 Sdílet Odesláno 16. září 2014 Proběhlo to i na foru, že Bosch jezdí lépe než Siemens. Osobně jsem srovnával 306 (Bosch) a Berlingo (Siemens). Takto se to nedá moc srovnávat, ale Bosch má lepší odezvu na plyn, na Siemens se musí více šlapat. Říká se, že Siemens dokonce papá více než Bosch, to nemohu porovnat (Berlingo určitě žere více). Siemens bude asi opravdu slabší: http://www.peugeot-club.com/index.php?co=novinky/clanek.php&id=477 JaraKara má Siemens v 307 a v origo konfiguraci naměřil 90 koní a 198 Nm. Zatímco já s MK405 jsme měli 87 koní a 224 Nm. Nepočítám ale údaje po úpravě, protože JaraKara \"tunil na maximum\". Jen moc nepřemýšlej nad tím, že prostě prohodíš vstřiky, to nestačí. Siemens například nemá čerpadlo v nádrží a jsou tam i další rozdíly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zemla703 Odesláno 16. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 16. září 2014 Ne nic menit nebudu to co tu pisete jsem uz jakoby taky cetl a vim ze je to obecne zname.Kdyby byl nepatrny rozdil tak bych vas ani neotravoval ale tady byl rozdil opravdu velky pak uz jedine ze ta xsara byla chipnuta ... Jo a jeste takovej poznatek bylo hrozne slyset turbo jak piska clovek by rek ze bylo na odchodu.U me skoro turbo ani neslysim ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mchael Odesláno 16. září 2014 Sdílet Odesláno 16. září 2014 Nechcel by som veľmi teoretizovať, ale keď sa motor dobre zabehne je to rozdiel. Momentálne mám väčší prístup k autám a napr. taká Fóbia Combi HTP 47KW mi išla pocitovo tak dobre, ako náš rodinný Logan 1.4 55Kw. Podobne aj OII 1.6 16V 77Kw išla lepšie než Golf IV s tým istým motorom. Všetky už mali +/- po 200K najazdených, ale ten rozdiel bol značný tak to môže byť aj v tomto prípade Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zemla703 Odesláno 16. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 16. září 2014 Ne nic menit nebudu to co tu pisete jsem uz jakoby taky cetl a vim ze je to obecne zname.Kdyby byl nepatrny rozdil tak bych vas ani neotravoval ale tady byl rozdil opravdu velky pak uz jedine ze ta xsara byla chipnuta ... Jo a jeste takovej poznatek bylo hrozne slyset turbo jak piska clovek by rek ze bylo na odchodu.U me skoro turbo ani neslysim ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
twoolf Odesláno 22. září 2014 Sdílet Odesláno 22. září 2014 osobní zkušenost. Mám doma 66kw s Bosch i Siemens. Siemens pomaleji raguje na sešlápnutí plynu, je takovej zpomalenej. Hůř startuje - víc točí, než chytne. Aby jel, potřebuje víc točit, víc přišlápnout, pak je spotřeba o půl litru výš. Nevím, Simson se jim nějak nepovedl. Bošáků je v rodině několik a všechny převašují Siemensy rozdílem třídy, bez ohledu na stav. Za mě Simsona už ani omylem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.