Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Výběr rodinného auta-koupena Alhambra


olda

Recommended Posts

K motorům, autorevue mělo nedávno dobrý článek:

Volkswagen 2.0 TDI „Piezo-PD“

Kódy: BKP, BMR, BRD, BMN

Výroba: 2004 až 2008

Nasazení: Audi A3 2.0 TDI/125 kW, Audi A4 B7 2.0 TDI/125 kW, Seat Altea/Leon/Toledo 2.0 TDI/125 kW, Škoda Octavia RS TDI (do 2008), Volkswagen Golf/Jetta 2.0 TDI-PD/125 kW, Volkswagen Passat 2.0 TDI-PD/103 a 125 kW, Volkswagen Touran 2.0 TDI-PD/125 kW

Skoda-Octavia_Combi_RS_2006_1600x1200_wallpaper_01.jpgVolkswagen-Passat_2006_1600x1200_wallpaper_15.jpgVW 2.0 TDI- Piezo.jpg

Dvoulitr TDI-PD byl tak problematický, že ho koncern jako první z motorů pumpe-düse nahradil common-railem; zdrojem problémů byly piezo-PD (PPD) vstřikovače Continental

Důvod: Šestnáctiventilové dvoulitry TDI-PD měly již samy o sobě hodně drahých vrtochů, takže úspěšně kličkovat mezi různými více či méně problematickými verzemi dokáží podle kódů motoru a jejich více či méně problematických ročníků jen opravdoví znalci koncernové techniky.

Dvojnásobné „nedoporučení“ se však týká verzí vybavených nevyzpytatelným vstřikováním Piezo-PD. Trysky trpí na zakarbonování, piezojednotky se často zkratují a řídící modul pak v ochraně vyřadí celý vstřikovací systém z provozu, byť by jinak mohly být tři válce plně funkční.

Upozornit je třeba také na „nekompatibilitu“ systémů PD s filtry DPF (u 125 kW vždy), na riziko selhání mazání u všech verzí s modulem vyvažovacích hřídelí (VW Passat, Audi) i vzácnou, leč existující možnost selhání rozvodů po vylomení šroubu vodící kladky. Více na: http://www.autorevue.cz/techto-20-motoru-obejdete-v-bazaru-sirokym-obloukem/ch-52664#articleStart#utm_medium=selfpromo&utm_source=autorevue&utm_campaign=copylink

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten článek jsem četl v diesel speciálu,tam není ani zmínky o tomhle novém motoru,právě že jsem o něm nenašel nikde nic,což teoreticky znamená,že by mohl být v poho:o

Když prohodím vajíčko,tak tam musím dát velkou sedačku,ta už se nevejde vůbec.

Voyager prosím ne:bojim:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl Sharana jen v benzínu a ještě bez posuvek, pak jsem tu značku přestal sledovat, takže nevím, jak se tam který diesel osvědčil.

C8 jsem měl dlouho a na dvě děti je to nesmyslná krabice, to platí za mě i pro Sharana.

Podle mě by ti vyhovovalo auto typu Renault Vel Satis, skvělý vnitřní prostor, akorát nemá šoupačky, ale nástupce neznám, snad jedině C6 -)

Respektive, já bych koupil jako soukromé auto Mercedes R

[upravil dne 15/9/2014 09:58 od Rebik]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Partner,Berlingo neprošlo,rád bych měl v autě motor,tudíž aspoň 2,0L ať to má sílu,Fiat ne,celkově mě ty Italský výrobky nepřirostli k srdci,holt s Italama pracuju a vidím tu jejich kvalitu:mad:

Šoupačky z důvodu místa,ty parkoviště jsou fakt úzký,to je dobrý pro 205ku,ale ne pro rodinný auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je,ale když vyhodím raketu za auto,tak o tom hodně přemýšlím,už mám na 80 pro vybráno,jen o tom motoru nic moc nevím,dal bych odkaz na konkrétní auto,ale jejich stránky fungujou jako autokelly,tzn.odkaz nelze korektně vložit:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vajíčko budeš vozit rok, kočárky tak max. do tří let. Nedokážu přední sedadlo posunou tak daleko, abych za něj neposadil jakýkoliv dítě, i bez sedačky. Taky jsem uvažoval o sharanu, poměr cena/potřeba (2 roky) zvítězil. Za 2 roky se začnu poohlížet po \"normálním\" autě, kde se stejným motorem budu jezdit o víc než litr úsporněji. Při přechodu ze služebáku do 5008 mě nejčastěji štve ovládání volant/pod volantem... Osobně se mi ovládání pod volantem líbí víc, přestože se služebně strávím za volantem daleko více času. Pro dvě děti bych nešel do většího než je C4GP/5008/Zafira Tourer/Grand C-max/S-max/Touran/Grand Scenic. Z tvého pohledu vyhovuje akorát Grand C-max. Osobně bych oželel posuvné dveře, taky se mi to líbilo, ale naučil jsem se s tím žít. Do sousedních aut nemlátím (ani děti) a vlastně nikdy jsem neměl problém je vyndat.

K motorům, nevím co ti napsat, máme je tu ve služebákách, i když nevím, jestli zrovna v tom ladění, jako je v sharanu, máme je tu v suerbech (125kW), v CC (130 a 155kW), pasatech (110 a 140kW). Je to z 95% stejný motor. Jsou to common raily, žádný PD. Zatím se mi nedonesly žádné excesy, že by některé z aut stálo víc v servisu než jezdilo. Vím, že s těmi staršími byly, ale to o už je dávno , třebas i CR 103kW, u nás v celku běžný motor, který není nijak chválen, ale já tu mezi lidmi žádné velké problémy nezaznamenával. Já moc nemusím koncernové DSG. Jezdím jen na sport, protože jinak mi jeho program řazení dolů přijde příšerný (mám pocit, že dřív začnu střílet ventily, než se rozhodne podřadit). Za mě do rodinného auta DSG nepatří. Ale to je jen můj pohled.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...