longstarr Odesláno 14. září 2014 Sdílet Odesláno 14. září 2014 Zdravím všechny, Byl jsem na STK s P405 1,6GL (bez ABS) a k mému překvapení jsem zjistil, že mi nebrzdí zadní kola. Na válcích ukázaly zhruba hodnotu 0,4. Bylo mi řečeno, že na tak těžké auto je to málo a že to brzdí zhruba jako maluch:mad: No tak jsem se do toho pustil. Vyměnil jsem obložení a udělal repas zadních válečků a opět to samé Tak jsem bádal dále a dočetl jsem se, že tento model má zabudovaný v zadních válečcích regulátor brzdné síly. Tak jsem vyměnil oba válečky za nové a opět nic, možná ještě horší, protože při dotahování šroubů pootočím kolem. Poslední věc, co mě napadá, že by to mohl být hlavní válec, ale pokud se nemýlím, tak by nebrzdily do kříže jedna přední a zadní. P405 má dvouokruhové brzdy do kříže... Vážně už nevím co s tím. 1700 vyhozeno za nové válečky a čelisti a žádné zlepšení... Už neplánuji mít svého mazlíka dlouho, ale přeci jen jde o brzdy a občas v autě jezdí švagr s malým synkem, tak uvítám jakoukoliv radu... Díky mockrát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chip Odesláno 14. září 2014 Sdílet Odesláno 14. září 2014 A na rucku brzdi.?? A jak odvzduzsnujes? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 14. září 2014 Sdílet Odesláno 14. září 2014 Ono tie brzdy si musia aj sadnut nebude to hned brzdit naplno,taktiez zalezi aky je priemer bubnov na bubne by malo byt cislo maximalneho priemeru opotrebenia ak mas priemer vecsi uz to brzdit nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 14. září 2014 Sdílet Odesláno 14. září 2014 To je sedan nebo combi? Combi má zátěžák... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
longstarr Odesláno 14. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 14. září 2014 Ručka brzdí. Když je zatažená, kolem neotočím. Je to sedan a rozpěrky jsem seřídil, že když rukou točím bubnem, tak to lehce drhne, právě aby se ojely podle bubnu... Připadá mi to, jako by nešel dozadu tlak. Odvzdušňuji s kolegou klasicky. Našlapat brzdu, povolit odvzdušňovák, zatáhnout a znovu našlapat atd. odpustil jsem minimálně polovinu hrnku pro jistotu a bez bublinky. Pedál zabírá nahoře.Když na to hodně dupnu, tak jde max do 2/3. Zátěžák to 100% nemá, prolezl jsem to celé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 14. září 2014 Sdílet Odesláno 14. září 2014 ono to takto skusat nemozes ked je auto nezatazene tak zadne brzdy maju minimalny ucinok podla mna su brzdy ok ak rucka funguje ak by si mal zataz regulator tak si to odtestujes aj nezatazene tym ze by si tu packu na regulatore ovladal rucne [upravil dne 14/9/14 18:59 od krtek 2] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chip Odesláno 14. září 2014 Sdílet Odesláno 14. září 2014 Pokud funguje ručka a kapalina projde k odvzdunovaku tak těžko říct. leda ze by to bylo špatně zapojené a hlavni válec nefungoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
longstarr Odesláno 14. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 14. září 2014 No, ale když tam zátěžák není, tak by to mělo brzdit i zvednuté ne ? Na starých válečkách a čelistech než jsem šel na STK, to šlo v pohodě dotáhnout a nehnul jsem kolem. Co se týká regulátoru brzdného účinku, v knížce jsem četl, že by to mělo fungovat jako ochrana proti zablokování kol. Jedině, že by si to ještě sedlo. Pak mě napadlo naložit do kufru 10 pytlů cementu a hned poznám, jestli brzdí jenom předky nebo i zadky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 14. září 2014 Sdílet Odesláno 14. září 2014 Dělal jsi nějaké manipulace s lanovody ruční brzdy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 14. září 2014 Sdílet Odesláno 14. září 2014 jak funguje integrovaný zátěžák v prasátku jsem nepochopil ani po jeho rozebrání , ale z principu zátěžového regulátoru je jasné, že kola musí být na zemi a auto připraveno k jízdě--jinak je tlak kapaliny omezen, dá se to poznat už při odvzdušnování, že jde dozadu málo kapaliny,odvzdušnovali jsme tak, že auto stálo na kolech... stejná prasátka jsem měnil na 205,309 atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 14. září 2014 Sdílet Odesláno 14. září 2014 Funkci integrovaného jsem tu kdysi popisoval, v podstatě je ve válečku ještě jeden váleček a část dráhy pedálu se spotřebuje ve vymezení vůle toho vnitřního, až potom začne pracovat ten vnější.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 14. září 2014 Sdílet Odesláno 14. září 2014 tu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 14. září 2014 Sdílet Odesláno 14. září 2014 Dyk! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 14. září 2014 Sdílet Odesláno 14. září 2014 tak se to už probíralo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 14. září 2014 Sdílet Odesláno 14. září 2014 Že jsem o tom psal si tak nějak pamatuju, ale že jsem tam dával i fota už ne.... Ale fotečky jsou docela názorné.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
longstarr Odesláno 14. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 14. září 2014 Díky moc za odkaz. Ten pístek vypadá úplně stejně jako na mé 405. Vykuchaný jsem ho neměl. Vyměnil jsem rovnou za nový. Určitě vyzkouším odvzdušnit na zemi, jestli bude mít větší tlak. Ale jak psali na konci diskuze, taky jsem vyčetl v knížce, že se jedná jen o ochranu proti zablokování kol. Podle fota by to nejspíš odpovídalo. Když je vyvinut moc velký tlak, malý váleček se přitlačí a propustí kapalinu... Ten zátěžový si moc nedovedu v tom válečku představit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 14. září 2014 Sdílet Odesláno 14. září 2014 no a k čemu slouží zátěžák? aby se nezablokovala kola... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 14. září 2014 Sdílet Odesláno 14. září 2014 Dyk! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
longstarr Odesláno 14. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 14. září 2014 No ale co má potom společného zatížení auta s tlakem kapaliny ve válečcích ? Chápu, že se kola nezablokujou, ale pořád nechápu, jak by měl váleček poznat zatížení auta No, ono to je vlastně jedno, jestli to bude fungovat Nenapadá vás, jak odzkoušet, že to brzdí aniž bych musel znovu na STK ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 14. září 2014 Sdílet Odesláno 14. září 2014 No ked to pracuje tak ako pise Hafity ze cast energie sa spotrebuje v tom malom piestiku a zbytok sa vyuziva na brzdenie tak by mozno pomohlo rychlo naslapat pedal parkrat a ucinok by sa mohol zvysit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.