johannka Odesláno 14. září 2014 Sdílet Odesláno 14. září 2014 Začalo se mě stávat, že mi auto z ničeho nic chcípne na volnoběh, jedu normálně městem a když u semaforu vyřadím zdechne je možný, že zdechne když brnknu o brzdu, bez žhavení poté auto normálně nastartuju a pokračuju dál, četnost tak 1 x za 50 km, auto už bývá normálně zahřáté, palivový filtr nový, díky za jakejkoliv nápad, saxo 1.5 D 1998, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
razor Odesláno 14. září 2014 Sdílet Odesláno 14. září 2014 mě něco podobného (sice na jiném motoru) dělal jednotka BSI - měl jsem zoxidované kontakty v konektorech.. Samo se to prostě vyplo - bez cukání, jako když bych vypnul klíčkem.. hned potom šel bezproblémů nastartovat.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Namor74 Odesláno 16. září 2014 Sdílet Odesláno 16. září 2014 Zdravím. Je otázka jakým způsobem auto ,,chcípne\". Je to okamžité chcípnutí nebo motor ztrácí otáčky pod volnoběžné, zaklepe se vlivem velmi nízkých otáček a zastaví se? V jakém stavu máte vzduchový filtr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johannka Odesláno 16. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 16. prosinec 2014 Nepravidelný chod to nemá, takže se dá říct, že to chcípne okamžitě. Vždy na volnoběh se zařazeným kvaltem nikdy. Kouknu teda na kabely, relátka, atd. Co ventil na čerpadle je možný že by to mohl nějak přivřít na chvíli, vstřiky nevím jestli jsou toho schopný a ještě snad vedení nebo vratka nafty do nádrže. Poradíte. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman 1173 Odesláno 16. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2014 Co na diagnostika a má saxo tempomat? Pokud má tempomat tak by to mohl spínač na nožní brzdě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johannka Odesláno 17. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 17. prosinec 2014 tempomat nemá a diag. zásuvku taky ne, toto saxo nemělo ani řídící jednotku. díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 17. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2014 Podle mne bude potřeba zkontrolovat popřípadě seřídit něco na čerpadle. U motoru 1,5D bude vše mechanické. Nevím jak je to přesně u motoru 1,5D - tady je postup pro seřízení motoru DW8 tj. 1,9D motory WJZ a WJY. http://petrila.org/repair/2/206/info/tc/b1he0npe.htm Je tam popsáno několik věcí, které se na těch mechanických čerpadlech kontrolují a seřizují. Nedávám to sem jako návod na 1,5D, ale jako ukázku toho, jaké části tam ovlivňují to, zda motor pojede jak má na nechcípne při vyřazení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 17. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2014 Napadá mě tip: tam je chcípací ventil na čerpadle - asi jediná elektronická část. Případně je s klávesnicovým imobilizérem (?). Jestli při zmáčknutí brzdy (špatné uzemnění) nedostane málo napětí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 11. únor 2015 Sdílet Odesláno 11. únor 2015 motor 2.0i 8V (EW10J2) asi 3 dny problém s výrazným kolísáním volnoběhu - dnes po nastartrování podle otáčkoměru lítaly otáčky mezi 200-1000 otáčkami dokonce se mi zdalo ze chciplo a samo se zase nastartovalo i během jízdy auto dost výrazně cukalojezdím na E85 - s konverzní jednotkou - ale ta by neměla mít vliv jezdím na to 2 roky svíčky cca 18 tis kmpalivový podobně vzduchový cca 9 tis napadá někoho co by to mohlo být ? jelikož z práce jezdím za tmy prohlídku musím nechat až na zítra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.