Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

ukazatel teploty motoru


King WC

Recommended Posts

Guest servisman

čidlo by se dalo proměřit, i kdyby byl termostat špatný tak by teplota měla ukazovat po delší době nějakou tu hodnotu. Termostat by šel vyloučit pokud sáhne na hadice zda jsou teplé či studené. na dia by se dalo zjistit jaká je teplota motoru a myslím že tam jde udělat test palubky, tedy i teploměru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Teplá nebo horká/vařící? Chladicí kapalina má mít těch 90°C, pokud na hadici udržíš ruku, asi tak je to termostatem.

 

Obecně hadice vedoucí do chladiče (horní) bývá studená, dokud neotevře termostat. Třeba u Felicie se tak dal diagnostikovat termostat velmi snadno - sáhl jsi na hadici chvíli po startu, než budík ukázal 90°C. Když byla hadice teplá, termostat propouštěl. U 1,6VTi to tak bohužel nefunguje, termostat zavírá bůh ví proč výstup z chladiče, takže hadice jdoucí do chladiče je teplá, i když termostat funguje správně. Ale nevím, co máš za motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teplá nebo horká/vařící? Chladicí kapalina má mít těch 90°C, pokud na hadici udržíš ruku, asi tak je to termostatem.

 

Obecně hadice vedoucí do chladiče (horní) bývá studená, dokud neotevře termostat. Třeba u Felicie se tak dal diagnostikovat termostat velmi snadno - sáhl jsi na hadici chvíli po startu, než budík ukázal 90°C. Když byla hadice teplá, termostat propouštěl. U 1,6VTi to tak bohužel nefunguje, termostat zavírá bůh ví proč výstup z chladiče, takže hadice jdoucí do chladiče je teplá, i když termostat funguje správně. Ale nevím, co máš za motor.

Mám motor 1.6 VTI rok výroby 2007

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi 8 km. Hadice horní byla horká. Dala se udržet ruka. Spodní byla studená. Ukazatel mi teď ukazuje asi 70 °c.

Nevím jestli je můj subjektivní postřeh ale zdá se mi , že teplota na ukazateli nabíhá pomalu. Když jsem ujel asi 20 km, tak byla teplota už v pořádku. Měla asi 90°c.

Já jsem po tom problému vyzkoušel vystříkat všechny konektory poblíž čidla a asi je to teď v pořádku.

Díky moc za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vypadá to v pořádku, že je studená spodní hadice je dobře, termostat je zavřený.

 

Ono se to prostě ohřívá pomalu - velká tlama + voda přes chladič pořád trochu proudí přes expanzní nádobu, protože termostat uzavírá výstup z chladiče. Plus velký vnitřní prostor, který je třeba vyhřát topením... Já jsem dokonce pomalý ohřev reklamoval, proto jsem se dozvěděl to s tím termostatem. Při 6km cestě do práce - přes kopec! - se mně za mrazu kolikrát ani nezvedne ručička teploty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...