King WC Odesláno 13. září 2014 Sdílet Odesláno 13. září 2014 Zdravím. Zničeho nic mi přestal ukazovat budík od teploty motoru. Při zahřátem motoru se ručička pohla asi tak o milimetr. Prosím poraďte v čem dude problém. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 13. září 2014 Sdílet Odesláno 13. září 2014 Řekl bych že špatné čidlo teploty, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 13. září 2014 Sdílet Odesláno 13. září 2014 Nebo termostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
King WC Odesláno 13. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 13. září 2014 Zatím díky, ale jak poznám v čem to opravdu je. Musím jít na diagnostiku ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 13. září 2014 Sdílet Odesláno 13. září 2014 čidlo by se dalo proměřit, i kdyby byl termostat špatný tak by teplota měla ukazovat po delší době nějakou tu hodnotu. Termostat by šel vyloučit pokud sáhne na hadice zda jsou teplé či studené. na dia by se dalo zjistit jaká je teplota motoru a myslím že tam jde udělat test palubky, tedy i teploměru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
King WC Odesláno 13. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 13. září 2014 Po dojezdu jsem zkoušel sáhnout na hadice co vedou k chladiči a horní bylateplá ( nebyla vlažná) a spodní byla studená. I v náržce na dolévání chladící směsi byla voda teplá. Dá se teda z toho něco usoudit?? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 23. září 2014 Sdílet Odesláno 23. září 2014 Teplá nebo horká/vařící? Chladicí kapalina má mít těch 90°C, pokud na hadici udržíš ruku, asi tak je to termostatem. Obecně hadice vedoucí do chladiče (horní) bývá studená, dokud neotevře termostat. Třeba u Felicie se tak dal diagnostikovat termostat velmi snadno - sáhl jsi na hadici chvíli po startu, než budík ukázal 90°C. Když byla hadice teplá, termostat propouštěl. U 1,6VTi to tak bohužel nefunguje, termostat zavírá bůh ví proč výstup z chladiče, takže hadice jdoucí do chladiče je teplá, i když termostat funguje správně. Ale nevím, co máš za motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest AC-DC Odesláno 25. září 2014 Sdílet Odesláno 25. září 2014 Teplá nebo horká/vařící? Chladicí kapalina má mít těch 90°C, pokud na hadici udržíš ruku, asi tak je to termostatem. Obecně hadice vedoucí do chladiče (horní) bývá studená, dokud neotevře termostat. Třeba u Felicie se tak dal diagnostikovat termostat velmi snadno - sáhl jsi na hadici chvíli po startu, než budík ukázal 90°C. Když byla hadice teplá, termostat propouštěl. U 1,6VTi to tak bohužel nefunguje, termostat zavírá bůh ví proč výstup z chladiče, takže hadice jdoucí do chladiče je teplá, i když termostat funguje správně. Ale nevím, co máš za motor. Mám motor 1.6 VTI rok výroby 2007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 25. září 2014 Sdílet Odesláno 25. září 2014 Jak dlouhou jsi jel vzdálenost, když si zkoušel sahat na hadice? A jak moc teplé byly? Teplé/horké/vařící... Dala se na horní hadici udržet ruka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
King WC Odesláno 26. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 26. září 2014 Asi 8 km. Hadice horní byla horká. Dala se udržet ruka. Spodní byla studená. Ukazatel mi teď ukazuje asi 70 °c. Nevím jestli je můj subjektivní postřeh ale zdá se mi , že teplota na ukazateli nabíhá pomalu. Když jsem ujel asi 20 km, tak byla teplota už v pořádku. Měla asi 90°c. Já jsem po tom problému vyzkoušel vystříkat všechny konektory poblíž čidla a asi je to teď v pořádku. Díky moc za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 27. září 2014 Sdílet Odesláno 27. září 2014 Vypadá to v pořádku, že je studená spodní hadice je dobře, termostat je zavřený. Ono se to prostě ohřívá pomalu - velká tlama + voda přes chladič pořád trochu proudí přes expanzní nádobu, protože termostat uzavírá výstup z chladiče. Plus velký vnitřní prostor, který je třeba vyhřát topením... Já jsem dokonce pomalý ohřev reklamoval, proto jsem se dozvěděl to s tím termostatem. Při 6km cestě do práce - přes kopec! - se mně za mrazu kolikrát ani nezvedne ručička teploty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.