Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

HDi a slavná nerezová trubka


MildaSs

Recommended Posts

Zdravím, v poslední době jak jsem koukal, že se z toho stal celkem trend u naftových motorů. Co jsem slyšel, tak se trubka dá hned za motor, tím pádem se zbavíte FAP(časovaná bomba, lepší se jí zbavit) a katalyzátoru. Tudíž auto má lepší výkon, lepší zvuk(\"pou\") a na technické kontrole je to nezjistitelné. Chtěl bych se Vás zeptat, co na to říkáte?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Že už to stačí jen nechat nějakým prasetem čipnout a uděláš si z toho pěkný hulící dehtový rakovinomet. :roll Žádný lepší zvuk ani výkon to nedá a když někdo nemá na provozování FAP filtru, nechť svůj ropák prodá a jezdí na benzin. Protože výrobce to tam dal asi jen tak ze srandy, že?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Že už to stačí jen nechat nějakým prasetem čipnout a uděláš si z toho pěkný hulící dehtový rakovinomet. :roll Žádný lepší zvuk ani výkon to nedá a když někdo nemá na provozování FAP filtru, nechť svůj ropák prodá a jezdí na benzin. Protože výrobce to tam dal asi jen tak ze srandy, že?

Výrobce to tam dal aby nemusel tolik dotovat bezednou pokladnu EU. :papa A z hlediska světa jsou emise vozidel v EU pšouknutí a moc toho nezachráníme. :blicismajlik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MildaSs: Nepsal. Ale pokud to v plánu nemáš, tak nechápu proč to máš v tuningu a proč se ptáš. Respektive jaké názory jsi asi čekal a k čemu by ti byly. Řešit zvuk u sériové spotřební plechovky (a ještě dehtové) je k smíchu a hodí se to tak na učňák mezi osmnáctileté děcka co si vrtají díry do tlumičů na Feldách a Escortech. FAP/DPF filtry se odpojují z 95% proto, že majitelé turbodýmovnic sice chtějí zátah vocpoda a spotřebu tři litry na sto, ale řešit regeneraci, repas nebo výměnu filtru za prachy navíc (které by měli mít ušetřené právě na té spotřebě), to už se jim nechce. Už jsem na to fakt alergický.

Kodl.xxx: Nejde o emise, jak o nich běžně všude okolo nás slýcháme, ale o karcinogenní pevné částice nezachytitelné a nefiltrovatelné běžnými filtry. Jak s tím souvisí dotování pokladny EU, to teda nechápu, nová auta tyto filtry už mít musí. Souhlasím,že dokud nám tady lítají Boeingy, pracují tepelné elektrárny a plují zaoceánské nákladní lodě, tak škrcení emisí aut ze 120 gramů na 105 gramů nedává vůbec smysl.

[upravil dne 12/9/14 15:18 od Džůny]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MildaSs: Nepsal. Ale pokud to v plánu nemáš, tak nechápu proč to máš v tuningu a proč se ptáš. Respektive jaké názory jsi asi čekal a k čemu by ti byly. Řešit zvuk u sériové spotřební plechovky (a ještě dehtové) je k smíchu a hodí se to tak na učňák mezi osmnáctileté děcka co si vrtají díry do tlumičů na Feldách a Escortech. FAP/DPF filtry se odpojují z 95% proto, že majitelé turbodýmovnic sice chtějí zátah vocpoda a spotřebu tři litry na sto, ale řešit regeneraci, repas nebo výměnu filtru za prachy navíc (které by měli mít ušetřené právě na té spotřebě), to už se jim nechce. Už jsem na to fakt alergický.

Kodl.xxx: Nejde o emise, jak o nich běžně všude okolo nás slýcháme, ale o karcinogenní pevné částice nezachytitelné a nefiltrovatelné běžnými filtry. Jak s tím souvisí dotování pokladny EU, to teda nechápu, nová auta tyto filtry už mít musí. Souhlasím,že dokud nám tady lítají Boeingy, pracují tepelné elektrárny a plují zaoceánské nákladní lodě, tak škrcení emisí aut ze 120 gramů na 105 gramů nedává vůbec smysl.

[upravil dne 12/9/14 15:18 od Džůny]

Protože mě to prostě zajímalo? Proč to mám v tuningu? Že by to byl asi tuning dotaz? No myslím, že by mi asi byli pro můj osobní užitek, něco se o tom dozvědět..;) Zvuk je to nejmenší.. . A filtry FAP/DFP + EGR ventil jsou zlo! Jaké pozitivní výsledky odstranění filtru pevných částic přinese?

-Opět se zvýší výkon motoru

-Sníží se spotřeba pohonných hmot

-Budete moci zapomenout na proces regenerace

-Celkové náklady na provoz vozu budou výrazně nižší

-Zvýší se i životnost motoru

A teď mi řekněte, co je špatně. Když se emise stejně nezmění a přinese to 5 celkem podstatných výhod?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A teď mi řekněte, co je špatně. Když se emise stejně nezmění a přinese to 5 celkem podstatných výhod?

Kde jsi to vzal, že se emise nezmění? Samozřejmě že se změní, jenže emisní limity jsou benevolentně vysoko. Z toho že projdeš na STK nevyvozuj že vypouštíš fialkovou vůni.

Na rozdíl od staré Avie je v emisích tvoje auto mnohem nebezpečnější, protože s těmi hrubými sazemi z Avie se lidský organizmus vyrovnal, ty Tvoje saze ze systému vstřikování jsou mnohem horší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A teď mi řekněte, co je špatně. Když se emise stejně nezmění a přinese to 5 celkem podstatných výhod?

Kde jsi to vzal, že se emise nezmění? Samozřejmě že se změní, jenže emisní limity jsou benevolentně vysoko. Z toho že projdeš na STK nevyvozuj že vypouštíš fialkovou vůni.

Na rozdíl od staré Avie je v emisích tvoje auto mnohem nebezpečnější, protože s těmi hrubými sazemi z Avie se lidský organizmus vyrovnal, ty Tvoje saze ze systému vstřikování jsou mnohem horší.

Jo promiň, to jsem trošku přepálil, myslel jsem tím, že projdu STK, takže až tak škodlivé to asi nebude.. .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MildaSs: To není pět výhod, ale pět vágně formulovaných domněnek.

- Výkon motoru zvýšíš i shozením řemenu, a nejlepší nápad to zrovna není. To auto bylo přizpůsobeno na provoz s filtrem, když ti výkon chybí, uprav si to jinak, nebo kup výkonnější.

- Sníží se spotřeba říkáš; za jak dlouho, o kolik, máš to vysledováno a změřeno, nebo jsi to jenom někde slyšel? Mně teda ušetřených pár deci za rakovinotvorné mikročástice ve vzduchu nestojí. Když chceš šetřit palivo, nepoužívej klimatizaci a dofoukej si pneu.

- Proces regenerace pokud vím není v technicky OK autech vůbec znát a nemusíš se o to vůbec starat nebo to hlídat (pokud nejezdíš dvoulitrovou naftou jenom po městě).

- Celkové náklady na provoz budou nižší. Jo, to budou, právě o ten filtr (aditiva) který z auta kuchneš. To je asi tak všechno.

- Životnost motoru, to je asi největší blbost. Jakou má FAP/DPF návaznost na životnost motoru?

Ale tak ono se to šetření vždycky nějak ospravedlní, žejo. Pojďme všichni dýchat turbodechtí saze, bude nám dobře, hlavně že jsme ušetřili.

[upravil dne 12/9/14 21:38 od Džůny]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nehádejte se okolo FAPu. Je tam z ekologických důvodů, ač v globále je to spíše úsměvné...

Problematické FAPy jsou ty první, u těch novějších jsem nějak nezaznamenal velké problémy a pokud se nepletu, jejich výměna již není tak nákladná. A proto bych v tomto případě zvážil, zda ho nevyměnit a mít klid (pravidla na STK se mohou změnit).

U starých FAP bylo nutné více točit motor, aby se mohl regenerovat FAP, nyní to snad takové drama není.

Je ale na každém, co si s autem udělá, místo FAPu třeba tu trubku, když už je proveden FAP-off, ale katík bych nechal. Jakmile ho vyndáš, emisema neprojdeš. :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Chozeluizskuner

Souhlasim s tebou! Ale každej asi čeká že ve složce Tuning najdou smysluplné tuningové upravy... Přijde mi že si sem lidi jen choděj na svojich odpovědích léčit ego

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...