Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

3.0 V6 si sám přidává


kupák

Recommended Posts

Zdravím,

neměl by někdo moudrý nápad, proč si motor v mém autě občas sám přidá? Projevuje se to při teplém motoru a provozu někde od 1500 otáček do 2tis a něco. Buď chvilku cítím, jak mi to normálně \"ujíždí pod nohou\" - prostě držím plyn pořád stejně, jedu konstantní rychlostí a najednou si to trochu samo přidá, nebo si všimnu, že když vyšlápnu spojku, otáčky místo aby spadly dolů se drží pořád stejně, nebo jdou dokonce nahoru (tak kolem 2500). Dělá to jen někdy, poslední dobou trochu víc, ale to je možní tím, že jsem to začal hlídat. Jedná se o moje kupé, 3.0 V6 152kW, 11/2000 ještě ne MUX, asi semimux?

Dík za každý podnět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Oldo, :)

tady je to řešené tak, že lanko ovládá potenciometr u škrtící klapky a klapka jako taková je ovládaná servem. Vypadá to, že lanko je v pořádku, takže mě napadl vadný potenciometr nebo nějaká závada serva, ale také to může být něco jiného, protože včera jsem si všiml, když jsem jel s kopce, měl jsem zařazenou 2 a vyšlápnutou spojku, otáčky byly normální volnoběžné, cca 700. Potom sem bez přidání plynu pomalu pustil spojku, abych vlastně jako brzdil na tu dvojku motorem, na plyn jsem vůbec nešlapal, ale auto vůbec nebrzdilo, otáčky naběhly na cca 2000 a pořád se tam drželi a cítil jsem, že to auto vlastně jede, nebrzdí se. Když jsem zase vyšlápl spojku, otáčky se ještě dlouho drželi pořád na 2000, ikdyž plynu se celou dobu nikdo nedotknul....:myslim

[upravil dne 11/9/14 11:12 od kupák]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, dělo se mi něco podobného, ale asi to nebude tvůj problém..

Někdo dal do sání před klapkou těsnění a to těsnění mi vždy při přidání plynu zajelo pod klaku a drželo plný plyn.. Podle mě to někdo při montáži zapoměl ve filtr boxu a jak motor začal nasávat vzduch, tak to vždy vcuclo pod klaku a tam se to zaseklo. Zkus se podívat mezi fltrbox a klapku, jestli tam nemáš nějaký přebytečný věci.. Pokud ne, tak asi elektronika..

Ale jak říkám, u mě to způsobil nějaký šikula předemnou-somo by se to nemohlo nikdy stát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stalo se mi to co razorovi zůstával viset a párkrát mi jakoby zmizel pedál pod nohou a ale vždycky se vrátil az jednou ne tak jsem na to mrknul a bylo to to co pise razor. Ale mi oba máme 140 kW myslím ze na novějším je klapka řešena trochu jinak.

Prve bych to aspoň napichnul na dia jestli nekeca mejakej snimac

[upravil dne 11/9/14 20:17 od Chip]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ču chipe, tobě se to stalo taky?? mě to udělalo z toho kroužku elipsu, která zajhela pod klapku a tím jí i zvedla- takže mi normálně pod nohou spadnul pedál plynu až na zem a auto drželo plnej plyn...

Nevíš proč se to stalo? Já si celu dobu myslím, že to tam někdo dal omylem, ale když si to tam měl ty, tak je to divný :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...