loki Odesláno 9. září 2014 Sdílet Odesláno 9. září 2014 ahoj potřebuju poradit asi před 14 dny jsem měřil tlak na válcích,zprava 7,0 bar 7,4 bar 7,0 bar 7,6 bar vím,že rozdíl mezi jednotlivámi válci nesmí být větší než 1 bar,ale tlak okolo 7 barů se mi zdá málo ,poradí někdo. a ještě pokud mě bude čekat repas mototu tak kde mohu koupit pístní kroužky na Peugeot 106 rallye S1,1294ccm,72kw,TU2J2 díky. doufám že se tu najde nějakej motorář a poradí mi:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiri106xs Odesláno 9. září 2014 Sdílet Odesláno 9. září 2014 (upraveno) . Upraveno 4. říjen 2018 uživatelem jiri106xs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loki Odesláno 14. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 14. září 2014 to jiří106xs-Ta hlava je jasná,ale pístní kroužky se seriově nevyrábí, takže jen na zakázku podle pístu. aco na spodku kromě kroužků,myslíš třeba nechat vyvážit kliku,přelapovat šály,nové ojniční ložiska. nebo jsem ještě na něco zapoměl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiri106xs Odesláno 16. září 2014 Sdílet Odesláno 16. září 2014 (upraveno) . Upraveno 4. říjen 2018 uživatelem jiri106xs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JimBeem Odesláno 23. září 2014 Sdílet Odesláno 23. září 2014 Hele je divný, že mají všechny 4 válce +- stejný tlaky. Většinou bývá problém v jednom nebo ve dvou sousedních. Čistě teoreticky, nemůže bejt problém s načasováním rozvodů, že by nedovírali ventili správně při kompresi? Jestli je má úvaha zvrácená tak do mě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
106sport Odesláno 23. září 2014 Sdílet Odesláno 23. září 2014 Je to divny, spis bych rekl ze je spatny merak a nebo poskocene ty rozvody, auto jede normalne nebo nema vykon? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
106sport Odesláno 23. září 2014 Sdílet Odesláno 23. září 2014 je taky problem ze nektery merak nameri jine hodnoty nez profi, zalezi cim jsi to meril, muj zmeri asi o 2 bary vic nez profi ale spis jsem porovnaval rozdili mezi valci nez abych sledoval hodnoty v barech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 24. září 2014 Sdílet Odesláno 24. září 2014 pokud při druhém měření naliješ do každého válce malou štamprli oleje a tlak bude vyšší, je to v kroužkách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 24. září 2014 Sdílet Odesláno 24. září 2014 já bral starýho rendla z 91 , měl komprese kolem 11.4 -11.6 , všechny 4 válce, 220 tis najeto . 7 - to se rozjíždí na 100 /hod pomalu jak diesel , 15 sekund ,ne....?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loki Odesláno 28. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 28. září 2014 Tak měřák jsem měl profi a měřil jsem tlaky na 306 S16,protože o motor měl zájem někdo tady z fora. Na S16 jsem naměřil 11,0-10,8-11,0-10,5 a 10min.nato rallye jsem jen tak zkusit a bylo 8,0-8,0-7,8-7,5. Jinak je možné že rozvody jsou přeskočené třeba o zub.Od začátku co auto mám tak byl problém s výkonen mezi 2000-3000ot,ale myslel jsem že by to mohlo být tím že je tam sání z XSI,ale asi před měsícem když jsem koupil originál hliníkové sání jsem zjistil že mám i jinou kabeláž a řídící jednoutku,tak jsem nakonec koupil celé auto a v týdnu to jdu přeházet tak se potom ozvu co a jak. P.S kdyby měl někdo zájem tak mám doma jedno XSI navíc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.