Tazik 306 Odesláno 9. září 2014 Sdílet Odesláno 9. září 2014 Zdravim vsechny cleny fora. Mam takovy dotaz ohledne auto radia. Vim ze jsem to uz tu nekolikrat resil,ale napdalo me ze problem je v prurezu kabeluuuu a uz me nebavi vozit s sebou v aute prevadec z 12V na 230V a k tomu cd prehravac. Proto jsem se rozhodl ze pretahnu kabely,ale vzhledem k tomu ze nesouhlasi barvy dratu podle schema v knizce jak na to,musim kabely rozplantat a jit kabel po kabelu, pac moje barva kabeluu je-bila, zelenozluta,oranzova a cervena. Cervena s oranzovou jsou dratky doslova jako dratky co je prumeru asi tak jako zvonkovy drat. A proto se chci zeptat kudy vedou draty od auto radia-napajeni a repro,popripade co vse musim shodit? Vim jen ze napajeci kabely a repro kabely vedou do takove harove nebo silonove pletene hadice nebo izolace ci jak to mam nazvat,ale nevim kam dal to vede pac az tak dlouhou ruku na nahmatani nevim. je tu nekdo takovy,kdo to vi a poradil by mi s timto problemem prosim? Predem diky za odpovedi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 9. září 2014 Sdílet Odesláno 9. září 2014 Indián nerozmět řeči tveho kmene. Co chceš jako cíl? Proč mluvíš o převaděči 12 na 230? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 9. září 2014 Sdílet Odesláno 9. září 2014 origo tam nechej, a natahni vse znovu asi ma v aute tohle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tazik 306 Odesláno 9. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2014 Presne tak jak ukazal Lukas ma videu. Nejak tak podobne jsem to mel,jen ten cd prehravac jsem mel ne na baterky,ale dany do karabicky ktera se strka do autozapalovace. Tudiz bere 12V a prevadi pomoci trafa na 230V. A mluvim o tom pac mi ted odesel cd prehravac-z nejasne priciny kdyz jsem ho rozdelal jsem nasel ze hlavni deska byla zlomena. BTW Lukine rikas pretahat.otazkou je jak to provest. chtel jsem pretahat kabely-vymenit,ale ty myslis asi si to natvrdo natahnout nejak od baterky bez propojeni na pojistku v pojistkovce a lupnout si tam svoji pojistku.Pokud to myslis nejak natvrdo,prosim o upresneni. auto ma stejnak technickou do brezna a pak pujde do srotu pac moji 306tce se uz da rict jen srot pac oprava veci co by tam byla nutna by se cenove pohybovala kolem 30 000 minimalne a za to mam druhe ojete auto (obe poloosy-nerozebiratelny homokyneticky kloub,zadni prasatka lehoucce propousti,repas zadni napravy,dira v podlaze,chladic ......). [upravil dne 9/9/14 15:19 od Tazik 306] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 9. září 2014 Sdílet Odesláno 9. září 2014 A aký máš preboha problém ? Veď to popisuješ ako hotentót ... Píšeš o autoradio a že myslíš, že problém je v prierezu káblov = ale problém si nepopísal ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tazik 306 Odesláno 9. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2014 Ok takze asi jste necetly poradne,takze again cituji svuj prvni prispevek: ,, A proto se chci zeptat kudy vedou draty od auto radia-napajeni a repro,popripade co vse musim shodit? Vim jen ze napajeci kabely a repro kabely vedou do takove hadrove nebo silonove pletene hadice nebo izolace ci jak to mam nazvat,ale nevim kam dal to vede pac az tak dlouhou ruku na nahmatani nevim. je tu nekdo takovy,kdo to vi a poradil by mi s timto problemem prosim? Predem diky za odpovedi ´´ Tohle je ten problem panove,ktery je uz v prvnim mem prispevku. [upravil dne 9/9/14 15:45 od Tazik 306] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 9. září 2014 Sdílet Odesláno 9. září 2014 My sme všetci poriadne čítali Otázka znie, aký problém výmenou káblou chceš vyriešiť ... Nič iné ... Druhá vec je tá, že sa môžeme len podla nicku domnievat, o aké auto sa jedná ... Jedná sa teda o 306 ? Ročník ? Pýtaš sa len na káble napájania ? (stálych 12V, spínaných 12 V, kostra) alebo aj o ostatných 8 káblov k repro ? (predpokladám, že rádio je sériové a nemáš tam dalšie káble k subwoofru, kábel na spínanie zosilovača atď) [Edited on 9/9/14 16:00 by Lubk0] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 9. září 2014 Sdílet Odesláno 9. září 2014 asi bych zacal vymenou autoradia, kabely jako takove jsou na tom docela dobre pro bezny poslech druhej problem co me napada je asi to ze ma ustrizene kabely a podle barev nevi co a jak zapojit, proto to chce rozplest a natahnout si to cele znovu /na srot stav vozu nerentabilni/ asi bych se na vsechno vykaslal - vzal do ruky skousecku a sel po kabelech je to jednoduche a na radio staci 3 napajeni + 4 (8) repro repro jde dohledat podle barev staci se podivat k reprakum a ty zbyvajici 3 jeden bude kostra a druhe 2 bude napajeni po klicku a trvale Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tazik 306 Odesláno 9. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2014 no tak ja to teda napisu jak ve skole,pac vidim ze asi zrejme dost jasne nevyplyva z napsaneho dotazu muj problem. Pretahat kabelaz= potrebuji vymenit 4 barevne vodicenapajeni autoradia,popripade jen dva tenke dratecky-Bila a zlutozelena jsou prurezove zrejme ok, cerveny a oranzovy jsou tenke na muj vkus autoelektrikare. tyto draty jsou originalni zrejme pokud je nekdo nemenil. Nevim kudy jsou propleteny,kam to vede az jestli jen k pojistkam,na baterku nebop tak,nebo vse je zakrytovano-palubovkou,pristrojovkou atd nevim cim vsim. Tyto 4 kabely barevne neodpovidaji vsak originalu, coz usuzuji z knihy: JAK NA TO? kde je popsana jina barva kabeluu. .Co vse mam shodit-to znamena co vse musim odsroubovat a vytahnout ven-palubovku,pristrojovku atd, abych se k vodicum popripade dostal abych videl zda nejsou nekde praskle izolace a tak. A popripade pokud by nekdo psal ze mam na tohle kaslat a natahnout si napajeni znova,tak aby mi zde popsal jak-jestli primo na autoakumulator,nebo pres pojistkovku nebo tak. Dodatkove problem ktery jsem zde uz resil a duvod proc to chci udelat je-vyhorel zesilovac po roce pouzivaaaani, z druheho radia se valil pri zapojeni dym,cimz asi je spatny prurez dvou vodicu. Protoze pri laboraci co,kde a jak jsme zkousely s kamarady parkrat vytahnout pojistku a dat zpet,ta je napojena na spinani klickem. Takze jeste jednou vypichnu problem- Potrebuji odmaslit vozidlo v interieru abych zkontroloval,popripade vymenil kabelaz napajeni autoraaadia z duvodu podezreni prodrite izolace nebo spatneho prurezu kabelu napajeni. Barva kabelaze se nashoduje s orginalem a muzu jen usuzovat ze -zlutozelena je -, bily trvale + (pamet), cerveny-spinane + a oranzovy je asi trvale + napajeni autoradia na podsviceni nebo neco tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tazik 306 Odesláno 9. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2014 A jeste pro info-zapojeni i repra je origo,dva pridane zadni jsem si vyvedl ze zadni vetve od štekru v kufru. Rok vyroby 1995. [upravil dne 9/9/14 16:44 od Tazik 306] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 9. září 2014 Sdílet Odesláno 9. září 2014 tak znova, duvod proc to chces rozebirat ?? nici ti to pojistky, autoradia se pali, nehraje to nebo co ?? uprimne natahni kabel od spinacky - PLUS na zapnuti od baterie pres vlastni pojistku - PLUS na pamet od karoserie - MINUS finance a casove se ti nevyplati rozebirat CELOU palubni desku aby si nasel problem cim mensi prurez kabelu tim je ten drat mene dulezitej a nevede skoro zadny proud - vetsinou slouzi pouze na \"ovladani\" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tazik 306 Odesláno 9. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2014 A to plus od spinacky jestli spravne chapu myslis plusko co spina elektriku vozu,tedy piokud spravne chapu a dat tam samozrejme asi take pojistku ne? Pokud to takhle chapu spravne pak Lukasi dekuji za radu tohle je to cele co jsem potreboval vedet. Jen ted jeste mi prosim odepis zda spinacku dat taky na 10A pojistku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 9. září 2014 Sdílet Odesláno 9. září 2014 To je dobré :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 9. září 2014 Sdílet Odesláno 9. září 2014 origo tam nechej, a natahni vse znovu asi ma v aute tohle To taky není zrovna přesný technický popis. Takže: má tam přenosné rádio s CD na 230 V (možná by taky hrálo na 12V?). Dosud strkal do zapalovače konektor, a měničem měnil 12 V na 230 V. Zadní reproduktory v autě měl připojené do konektorů v radiopřijímači. A něco mu na tom nevyhovuje. Jestli montuje tak zmateně, jak popisuje, tak rovnou volej hasiče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaRez Odesláno 9. září 2014 Sdílet Odesláno 9. září 2014 No budu za většího vola, než jste douofali, ale... Chápu to správně, že dotyčný má místo autorádia díru do palubovky? Pokud ne, nebylo by nejlogičtější vyndat staré nevyhovující rádio a použít připravenou kabeláž z něj...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tazik 306 Odesláno 9. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2014 Spatne chapano.cd prehravac jel na svoje repraky. dira na auto radio je,chci tam zpet dat sveho pincka ktery je opraven (spaleny zesilovac byl vymečnen) ja potrebuju udelat do konce zivotnosti auta-do brezna 2015 nahradni zapojeni autoradia abych ho zapojil na repra v aute,ale nejlepe obejit puvodni napajeci okruh tery je zrejme nekde spatny,proto prave odpalil po roce zesilovac.Tak jak tu psal lukas to zapojeni.jen nevim zda mam dat i na spinaci skrinku pojistku.puvodni radio totiz bylo napojeno pomoci pojistky v pojistkovce tak,ze byl obsazen slot pojistky 2 a 3. tudiz pri sepnuti klicku do polohy kdy se rozsvitila jen kontrolka baterky uz radio zapinalo a zustalo zapnute kdyz se otocil klicek do polohy 2-elektrika.3 poloha je start a radio se nevyplo,ale jelo normalne. Takze potrebuji nahradni zapojeni budto jak popisuji zde,nebo alespon zapojeni takove abych radio zapinal a vypinal pomoci tlacitka power,tudiz - od baterky,+ od baterky na pamet treba pres pojistku 10A a treba od baterky + trvale do spinani radia taktez pres pojistku 10A. Na to jen potrebuji radu jak to sparvne dat abych to nespalil,zapojit to zvladnu uz i sam kdyz jsem dokazal polske smejd centralni zamykani zapojit i na blinkry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 10. září 2014 Sdílet Odesláno 10. září 2014 zesik ti spalilo neco jineho, typuju ze si skrtnul PLUSKEM o repro kabely pojistku dej jen k baterii, i kdyz si myslim ze radia pioneer maji svoji kabelaz s pojistkama takze by vlastne stacilo jen zapojit podle navodu k radiu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 10. září 2014 Sdílet Odesláno 10. září 2014 Tazik = pýtaš sa tu na také debiliny, že nechápem, že máš vôbec odvahu, si to robiť sám ... Píšeš, že si AUTOELEKTRIKÁR !!!!!!! A ty sa náš pýtaš, ako máš zapojiť blbé autorádio do ktorého stačí priviesť 12 V a kostru ? Toto sa opýta AUTOELEKTRIKÁR ? TOTO !!! Autoelektrikár si nevie vypočítať, akú potrebuje hrúbku káblu na to, aby bezpečne dopravila požadovaný prúd do autorádia ? !!! Ako si usúdil, že káble nie sú originál ? Podľa knižky AKO NATO ? !!!!! Tá knižka jednak nie je originálna, nie je od výrobcu automobilu, a keď si myslíš, že francúzi za celú históriu výroby 306 tky a za 2 facelifty čo absolvovala používali jednotné káble, uff, tak to si panečku autoelektrikár ! Navyše, Pioneer, alebo hocijaké moderné rádio, má svoju POISTKU !!! Ak by teda bolo hocičo s napätím, odpáli sa poistka na rádiu a nič ty nevyhorí ... Káble máš podľa rozprávania na 99,9999 percenta v poriadku, ale ak sa chceš s tým srať, tak si to naťahuj. Nikdy som ešte nevidel, že by káble k autorádiu, resp. hocijaké káble pod palubkou, boli predrané sami od seba ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tazik 306 Odesláno 10. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2014 lubko za prve auto je stare temer 19 let takze klidne mozou byt prodrene. Ano toto sa pyta autoelektrikar! a vies preco? lebo skolna praxa ta nauci len vymenovat brzdove desky a z elektriky akorat tak velku piiiip. Preto sa pytam.Sam vsecko nastudovat nemozu a dalsi vec odpali to pojistku,ale uz se staly aj veci kdy to misto dratu nebo pojistky vzalo rovnou zesilovac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 10. září 2014 Sdílet Odesláno 10. září 2014 ja sem autoelektrikar taky ale tak jak kazda profese je potreba se sebevzdelavat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.