Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Autoradio


Tazik 306

Recommended Posts

Zdravim vsechny cleny fora. Mam takovy dotaz ohledne auto radia. Vim ze jsem to uz tu nekolikrat resil,ale napdalo me ze problem je v prurezu kabeluuuu a uz me nebavi vozit s sebou v aute prevadec z 12V na 230V a k tomu cd prehravac. Proto jsem se rozhodl ze pretahnu kabely,ale vzhledem k tomu ze nesouhlasi barvy dratu podle schema v knizce jak na to,musim kabely rozplantat a jit kabel po kabelu, pac moje barva kabeluu je-bila, zelenozluta,oranzova a cervena. Cervena s oranzovou jsou dratky doslova jako dratky co je prumeru asi tak jako zvonkovy drat. A proto se chci zeptat kudy vedou draty od auto radia-napajeni a repro,popripade co vse musim shodit? Vim jen ze napajeci kabely a repro kabely vedou do takove harove nebo silonove pletene hadice nebo izolace ci jak to mam nazvat,ale nevim kam dal to vede pac az tak dlouhou ruku na nahmatani nevim. je tu nekdo takovy,kdo to vi a poradil by mi s timto problemem prosim? Predem diky za odpovedi :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak jak ukazal Lukas ma videu. Nejak tak podobne jsem to mel,jen ten cd prehravac jsem mel ne na baterky,ale dany do karabicky ktera se strka do autozapalovace. Tudiz bere 12V a prevadi pomoci trafa na 230V. A mluvim o tom pac mi ted odesel cd prehravac-z nejasne priciny kdyz jsem ho rozdelal jsem nasel ze hlavni deska byla zlomena. BTW Lukine rikas pretahat.otazkou je jak to provest. chtel jsem pretahat kabely-vymenit,ale ty myslis asi si to natvrdo natahnout nejak od baterky bez propojeni na pojistku v pojistkovce a lupnout si tam svoji pojistku.Pokud to myslis nejak natvrdo,prosim o upresneni. auto ma stejnak technickou do brezna a pak pujde do srotu pac moji 306tce se uz da rict jen srot pac oprava veci co by tam byla nutna by se cenove pohybovala kolem 30 000 minimalne a za to mam druhe ojete auto (obe poloosy-nerozebiratelny homokyneticky kloub,zadni prasatka lehoucce propousti,repas zadni napravy,dira v podlaze,chladic ......).

[upravil dne 9/9/14 15:19 od Tazik 306]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A aký máš preboha problém ? Veď to popisuješ ako hotentót ...

Píšeš o autoradio a že myslíš, že problém je v prierezu káblov = ale problém si nepopísal !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok takze asi jste necetly poradne,takze again cituji svuj prvni prispevek: ,, A proto se chci zeptat kudy vedou draty od auto radia-napajeni a repro,popripade co vse musim shodit? Vim jen ze napajeci kabely a repro kabely vedou do takove hadrove nebo silonove pletene hadice nebo izolace ci jak to mam nazvat,ale nevim kam dal to vede pac az tak dlouhou ruku na nahmatani nevim. je tu nekdo takovy,kdo to vi a poradil by mi s timto problemem prosim? Predem diky za odpovedi :)´´ Tohle je ten problem panove,ktery je uz v prvnim mem prispevku. ;)

[upravil dne 9/9/14 15:45 od Tazik 306]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

My sme všetci poriadne čítali :)

Otázka znie, aký problém výmenou káblou chceš vyriešiť ... Nič iné ...

Druhá vec je tá, že sa môžeme len podla nicku domnievat, o aké auto sa jedná ... Jedná sa teda o 306 ? Ročník ?

Pýtaš sa len na káble napájania ? (stálych 12V, spínaných 12 V, kostra) alebo aj o ostatných 8 káblov k repro ? (predpokladám, že rádio je sériové a nemáš tam dalšie káble k subwoofru, kábel na spínanie zosilovača atď)

[Edited on 9/9/14 16:00 by Lubk0]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi bych zacal vymenou autoradia, kabely jako takove jsou na tom docela dobre pro bezny poslech

druhej problem co me napada je asi to ze ma ustrizene kabely a podle barev nevi co a jak zapojit, proto to chce rozplest a natahnout si to cele znovu /na srot stav vozu nerentabilni/

asi bych se na vsechno vykaslal - vzal do ruky skousecku a sel po kabelech

je to jednoduche a na radio staci 3 napajeni + 4 (8) repro

repro jde dohledat podle barev staci se podivat k reprakum a ty zbyvajici 3 jeden bude kostra a druhe 2 bude napajeni po klicku a trvale

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak ja to teda napisu jak ve skole,pac vidim ze asi zrejme dost jasne nevyplyva z napsaneho dotazu muj problem. Pretahat kabelaz= potrebuji vymenit 4 barevne vodicenapajeni autoradia,popripade jen dva tenke dratecky-Bila a zlutozelena jsou prurezove zrejme ok, cerveny a oranzovy jsou tenke na muj vkus autoelektrikare. tyto draty jsou originalni zrejme pokud je nekdo nemenil. Nevim kudy jsou propleteny,kam to vede az jestli jen k pojistkam,na baterku nebop tak,nebo vse je zakrytovano-palubovkou,pristrojovkou atd nevim cim vsim. Tyto 4 kabely barevne neodpovidaji vsak originalu, coz usuzuji z knihy: JAK NA TO? kde je popsana jina barva kabeluu. .Co vse mam shodit-to znamena co vse musim odsroubovat a vytahnout ven-palubovku,pristrojovku atd, abych se k vodicum popripade dostal abych videl zda nejsou nekde praskle izolace a tak. A popripade pokud by nekdo psal ze mam na tohle kaslat a natahnout si napajeni znova,tak aby mi zde popsal jak-jestli primo na autoakumulator,nebo pres pojistkovku nebo tak. Dodatkove problem ktery jsem zde uz resil a duvod proc to chci udelat je-vyhorel zesilovac po roce pouzivaaaani, z druheho radia se valil pri zapojeni dym,cimz asi je spatny prurez dvou vodicu. Protoze pri laboraci co,kde a jak jsme zkousely s kamarady parkrat vytahnout pojistku a dat zpet,ta je napojena na spinani klickem. Takze jeste jednou vypichnu problem- Potrebuji odmaslit vozidlo v interieru abych zkontroloval,popripade vymenil kabelaz napajeni autoraaadia z duvodu podezreni prodrite izolace nebo spatneho prurezu kabelu napajeni. Barva kabelaze se nashoduje s orginalem a muzu jen usuzovat ze -zlutozelena je -, bily trvale + (pamet), cerveny-spinane + a oranzovy je asi trvale + napajeni autoradia na podsviceni nebo neco tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak znova, duvod proc to chces rozebirat ??

nici ti to pojistky, autoradia se pali, nehraje to nebo co ??

uprimne natahni kabel od spinacky - PLUS na zapnuti

od baterie pres vlastni pojistku - PLUS na pamet

od karoserie - MINUS

finance a casove se ti nevyplati rozebirat CELOU palubni desku aby si nasel problem

cim mensi prurez kabelu tim je ten drat mene dulezitej a nevede skoro zadny proud - vetsinou slouzi pouze na \"ovladani\"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to plus od spinacky jestli spravne chapu myslis plusko co spina elektriku vozu,tedy piokud spravne chapu a dat tam samozrejme asi take pojistku ne? Pokud to takhle chapu spravne pak Lukasi dekuji za radu tohle je to cele co jsem potreboval vedet. Jen ted jeste mi prosim odepis zda spinacku dat taky na 10A pojistku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

origo tam nechej, a natahni vse znovu

asi ma v aute tohle

To taky není zrovna přesný technický popis.

Takže: má tam přenosné rádio s CD na 230 V (možná by taky hrálo na 12V?). Dosud strkal do zapalovače konektor, a měničem měnil 12 V na 230 V. Zadní reproduktory v autě měl připojené do konektorů v radiopřijímači.

A něco mu na tom nevyhovuje.

Jestli montuje tak zmateně, jak popisuje, tak rovnou volej hasiče.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spatne chapano.cd prehravac jel na svoje repraky. dira na auto radio je,chci tam zpet dat sveho pincka ktery je opraven (spaleny zesilovac byl vymečnen) ja potrebuju udelat do konce zivotnosti auta-do brezna 2015 nahradni zapojeni autoradia abych ho zapojil na repra v aute,ale nejlepe obejit puvodni napajeci okruh tery je zrejme nekde spatny,proto prave odpalil po roce zesilovac.Tak jak tu psal lukas to zapojeni.jen nevim zda mam dat i na spinaci skrinku pojistku.puvodni radio totiz bylo napojeno pomoci pojistky v pojistkovce tak,ze byl obsazen slot pojistky 2 a 3. tudiz pri sepnuti klicku do polohy kdy se rozsvitila jen kontrolka baterky uz radio zapinalo a zustalo zapnute kdyz se otocil klicek do polohy 2-elektrika.3 poloha je start a radio se nevyplo,ale jelo normalne. Takze potrebuji nahradni zapojeni budto jak popisuji zde,nebo alespon zapojeni takove abych radio zapinal a vypinal pomoci tlacitka power,tudiz - od baterky,+ od baterky na pamet treba pres pojistku 10A a treba od baterky + trvale do spinani radia taktez pres pojistku 10A. Na to jen potrebuji radu jak to sparvne dat abych to nespalil,zapojit to zvladnu uz i sam kdyz jsem dokazal polske smejd centralni zamykani zapojit i na blinkry.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tazik = pýtaš sa tu na také debiliny, že nechápem, že máš vôbec odvahu, si to robiť sám ... Píšeš, že si AUTOELEKTRIKÁR !!!!!!! A ty sa náš pýtaš, ako máš zapojiť blbé autorádio do ktorého stačí priviesť 12 V a kostru ?

Toto sa opýta AUTOELEKTRIKÁR ? TOTO !!!

Autoelektrikár si nevie vypočítať, akú potrebuje hrúbku káblu na to, aby bezpečne dopravila požadovaný prúd do autorádia ? !!!

Ako si usúdil, že káble nie sú originál ? Podľa knižky AKO NATO ? !!!!! Tá knižka jednak nie je originálna, nie je od výrobcu automobilu, a keď si myslíš, že francúzi za celú históriu výroby 306 tky a za 2 facelifty čo absolvovala používali jednotné káble, uff, tak to si panečku autoelektrikár !

Navyše, Pioneer, alebo hocijaké moderné rádio, má svoju POISTKU !!! Ak by teda bolo hocičo s napätím, odpáli sa poistka na rádiu a nič ty nevyhorí ... Káble máš podľa rozprávania na 99,9999 percenta v poriadku, ale ak sa chceš s tým srať, tak si to naťahuj.

Nikdy som ešte nevidel, že by káble k autorádiu, resp. hocijaké káble pod palubkou, boli predrané sami od seba ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lubko za prve auto je stare temer 19 let takze klidne mozou byt prodrene. Ano toto sa pyta autoelektrikar! a vies preco? lebo skolna praxa ta nauci len vymenovat brzdove desky a z elektriky akorat tak velku piiiip. Preto sa pytam.Sam vsecko nastudovat nemozu a dalsi vec odpali to pojistku,ale uz se staly aj veci kdy to misto dratu nebo pojistky vzalo rovnou zesilovac

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...