Jump to content

servopumpa to neni, nakonec je to spodni remenice na klice


Moby89
 Share

Recommended Posts

mozna hloupa otazka, ale neco mi zacalo \"drhout\" na strane u rozvodu. Dokonce sem nahore v motorovym prostoru nasel i jemny zelezny spony. Mam podezreni na servopumpu. Je mozny aby posilovac normalne fungoval a pritom to drhlo? Nebo mate jinou myslenku cim by to mohlo byt? Jinak 306 2.0hdi(rhy). Takze nakonec je to spodni remenice na klice.

[upravil dne 9/9/14 19:03 od Moby89]

Link to comment
Share on other sites

koupíš novou řemenici

sundáš kolo a podběh

povolíš napínák řemene příslušenství a sundáš řemen

se zařazeným kvaltem povolíš řemenici

dáš novou řemenici

postup je dále opačný :D

dělal jsem to na parkovišti, doporučuji mít všechna kola stýkajíc se se zemí zašpalkována a auto ne jen na heveru, ale na nějaký koze

ten šroub držíc řemenici na 406 držel opravdu fest

Link to comment
Share on other sites

Naftu rozhodně neodpojovat, není to potřeba a ještě by riskoval VT čerpadlo. A není to nijak citlivé, motor pravděpodobně nenaskočí, protože ten šroub jej zbrzdí tak, že se pořádně neroztočí, a i kdyby, stihneš to vypnout a mezitím udělá jen pár otáček.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...