Tom08 Odesláno 9. září 2014 Sdílet Odesláno 9. září 2014 Zdravím všechny, hledal jsem, ale nenašel. Jednou jsem se rozjel a asi po 200m jízdy se mi rozsvítila kontrolka motoru a po dalších 50m motor vypnul. Poté už nešel nastartovat. Jen to točilo startérem. Po napíchnutí na diag spousta chyb: - plnící tlak turbokompresoru - naměřený tlak je příliš nízký - ventil EGR - záporná odchylka - signál vířivého ventilu el.mag. ventilu - zkrat obvodu na kostru nebo rozpojený obvod - variabilní přívod rodělovače, ventil přepínače - zkrat obvodu na kostru nebo rozpojený obvod - informace o tlaku paliva - tlak je nižší než referenční hodnota ECU motoru - nízký tlak paliva, napájení čerpadla - zkrat obvodu na kostru nebo rozpojený obvod - deaktivační zařízení 3. pístu -zkrat obvodu na kostru nebo rozpojený obvod. závady šly smazat až na jednu - variabilní přívod rozdělovače pořád jsem nenastartoval. po \"zahýbání\" s kabely u patic a pojistkami v pojistkové skříni v motoru šla smazat i poslední závada. poté jsem již nastartoval, bohužel mi to vyhodilo chyby airbagů. po vypnutí motoru a novém nastartování vše O.K. Bohužel jsem výše uvedené již za posledních 5 dnů několikrát absolvoval. Nějaký tip na opravu?? tipuji kabeláž u pojiskovky nebo přímo pojiskovku.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 9. září 2014 Sdílet Odesláno 9. září 2014 BSI, DRV ventil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 9. září 2014 Sdílet Odesláno 9. září 2014 Nabij baterku, smaž chyby a vyzkoušej to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 9. září 2014 Sdílet Odesláno 9. září 2014 Nabij baterku, smaž chyby a vyzkoušej to. ale nejdriv zmer dobijeni - to si zapomel napsat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 9. září 2014 Sdílet Odesláno 9. září 2014 Proč? Zbytečně tu budeme řešit kolik je správné napětí... teď je potřeba vyřešit problém a né hledat další. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 9. září 2014 Sdílet Odesláno 9. září 2014 Do BSM u 807 občas natečie voda,keď je upchaný odtok pod oknom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom08 Odesláno 10. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2014 No, nemám k dispozici el. schémata, ale mám podezření na pojistku č.15 (30A) v pojistkové skříni. Podle popisu by přes ní mělo jít napájení všech komponentů, které vykazují chyby.Případně kabelový svazek z pojistkové skříně k motoru. Podle mě je blbost, aby několik ventilů a čidel dočasně odešlo ve stejnou chvíli. Vrtal se někdo v BSM? Má někdo schéma zapojení? Nejraději bych zkusil vyměnit celou pijistkovou skříň, ale kde ji sehnat na zapůjčení??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom08 Odesláno 10. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2014 Nabij baterku, smaž chyby a vyzkoušej to. ale nejdriv zmer dobijeni - to si zapomel napsat Baterka nová, dobíjení 13,9V. Opakuji, že startér točí motorem normálně, ale nenastertuje, protože nemá naftu - viz. odpojení třetího válce - je to válec na vysokotlakém čerpadle, el.mag. cívka, která, zjednodušeně řečeno, buď otevře nebo zavře přívod paliva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plaz Odesláno 13. září 2014 Sdílet Odesláno 13. září 2014 jen abys to nemel jako ja celkem asi dvanact kabelu zlamanych a napul znile hledali cca dva dny zniceho nic jsem nenastartova neslo spojit s jednotkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.