bezakova Odesláno 9. září 2014 Sdílet Odesláno 9. září 2014 Nastartuji, chvili slape, pak pedal prestane reagovat. Poradte, poslete obrazek motoru, na co mam sahnout. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 9. září 2014 Sdílet Odesláno 9. září 2014 ovsem do 405 se nedaval pouze jeden typ motoru takze benzin, nafta, rok vyroby ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
twoolf Odesláno 9. září 2014 Sdílet Odesláno 9. září 2014 405 neměla v žádné motorizaci elektronický plyn. Prasklé, vyvlečené, nebo jinak poškozené lanko, nebo čep na starších motorech. Pokud se vše hýbe až do vstřikování, nebo čerpadla. Bude problém tam. Nevěřím, podle mě lanko / táhlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bezakova Odesláno 9. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2014 jsem naftak, 93 rok. Mam kombika. Nevim, jestli neleze nekam luft. Mozna pridam do smesi plynu, abych dojela do servisu. Podezreni na vstrikovaci bosch cerpadlo. Poradte, poslete schemu motoru, co ma zkontrolovat. Jsem zenska, ale elektrikarka, skodu 110 jsem si opravovala sama. Moc toho nevim, ale neco zvladnu. Diky kluci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal4051 Odesláno 9. září 2014 Sdílet Odesláno 9. září 2014 já bych řekl palivovej filtr nebo se to zavzdušňuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 9. září 2014 Sdílet Odesláno 9. září 2014 Ucpaný filtr, znalost elektriky je u tohoto nafťáka k ničemu, ten žádnou ke svému běhu nepotřebuje, jen stopventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bezakova Odesláno 9. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2014 Diky kluci, podivam se Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 9. září 2014 Sdílet Odesláno 9. září 2014 To bude v servisu pěkná cifra za opravu čerpadla. To by už muselo být hodně odjeté, aby to bylo čerpadlo. Bude to nějaká blbost za pár korun. Filtr, hadice nebo trubka. Nebo pumpička, jestli je tam membránová, nebo ten balonek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bezakova Odesláno 11. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 11. září 2014 Díky borci, ale filtr to nebudu, auto nepřidává šťávu, nečerpá. V lepším případá vzduch. Repas čerpadla koupit P405 není tak drahé, ale ta práce je hrozná. Podívejte se, co je kolem šroubů a jak je to čerpadlo hluboko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 11. září 2014 Sdílet Odesláno 11. září 2014 Čerpadlo na tomhle motoru se vymění velice snadno, ale klidně bych se vsadil, že jím to nebude. Zjistí se to velice snadno, nalej si naftu do PET flašky a připoj hadici přímo do čerpadla. A uvidíš. Nebo si pro mě za mě klidně kup rovnou jiné, ale kdyby to bylo čerpadlem, nenastartovalo by to vůbec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 11. září 2014 Sdílet Odesláno 11. září 2014 letitá bolest ,vycházející z konstrukce ,je vedení paliva z nádrž k čerpadlu. jednoduché,primitivní,bez ochrany ,s omezenou životností. Je totiž z gumy,ne třeba z plastu. Tak to zteří,mikro trhlinou bere vzduch a pak to nejde do otáček nebo nemá výkon. Kámen úrazu je závětří pod středovým sloupkem a dál k nádrži. osvědčená rada je ta pet flaša s naftou,jak vidíš. Metr vedení hadice je cca stováč v každé auto sámošce. Průhledný filtr na hadici před motorem ti udělá dokonalou diagnostiku za 35 korun ,kolik teda tečeXneteče ,jak to máš zpěněný nebo suchý ...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.