syrrius Odesláno 8. září 2014 Sdílet Odesláno 8. září 2014 Zdravím. Omlouvám se za blbý dotaz ale nějak si nevím rady. Před zimou jsem chtěl opravit drobné vady na kráse a poopravit kousky laku co už vzaly za své. A tak koukám na práh spolujezdce a jak jsem potlačil na bublinku v laku prst se utopil v nekonečnu dutiny. Samo práh dole prožraný celý až k zadnímu kolu. Posvítit jsem dovnitř a vnitřní Strana jen povrchová koroze ale venek komplet na výměnu což ve mě vyvolává otázku: Jestli má ještě cenu se s tím piplat nebo nechat dožít a ekologicky pohřbít. Peněz je v tom utopených spoustu, vždy mě to tak nějak bavilo ale už na to chuť nějak nemám. P206 rv:1998 3D 1,9D Je udělaná zadní náprava, krom tlumičů nový předek, motor nebaští moc oleje ani nafty, zimní starty krásné na budiku177tis,trysky po repase, olej a filtry měním před zimou i s kontrolou kapalin a žhavících svíček (cca 8tis), výfuk opravený, relativně nová spojka. Špatné zprávy jsou že čerpadlo už v zimě hvízdá a ve filtru jsem našel piliny, řemen rozvodů už chytá praskliny(naposledy měněny při 135tis), klima na jaře doklimovala ale to mi nevadí, pomalu odchází elektrika což zatím tak nějak zvládám, ale asi největší průser který mě odrazuje že auto je poskládané nejspíš z bouračky v prahu jsem našel svár odkud asi i urezl a od C sloupků je jiná tloušťka laku až po kufr i 3 dveře moc nesedí Tak teď posedavam před garáží a uvazuju co s tím Má cenu se pouštět do oprav, koupit s potkanym motorem a přehodit nebo šrot a jiný povoz? Jezdí se jen do práce a na nákup V tomhle se nějak nemůžu dopočítat správného rozhodnutí proto každou radu a názor uvítám. děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovy_s Odesláno 8. září 2014 Sdílet Odesláno 8. září 2014 dej sem foto jak to vypada ten prah Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 8. září 2014 Sdílet Odesláno 8. září 2014 Tak samo že by pomohla k relevantním radám fotka té bolístky. Kdy končí STK? Jinak pokud záleží jak moc resp. kolik by jsi byl ochoten do toho nacpat korunek. A nebo jinak kolik korunek by bylo možno použít na jiný povoz. Podle toho by se taky nějaký názor dal vytvořit. Já osobně pokud to má do STK víc než 16 měsíců bych asi nějak zalátal ten práh i třeba za cenu toho koupit laminovací soupravu a práh vymodelovat a pak to před STK poslat do ekolikvidace. A za tu dobu než by došla STK bych se pokusil dát dohromady nějakou korunu a vyhlížel bych nějaký mladší povoz. A třeba se do té doby mohl najít i jiný povoz do kterého by jsi mohl transplantovat orgány ze svého stávajícího vozu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
syrrius Odesláno 8. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2014 práh je měkký po celé délce tady jsou fotky: http://www.rajce.net/a10379492 snad bude něco vidět... Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
syrrius Odesláno 8. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2014 edit: STK dělaná 4. 2014 .... [upravil dne 8/9/14 18:52 od syrrius] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 8. září 2014 Sdílet Odesláno 8. září 2014 Záleží, kolik máš peněz naspořeno. Měl bys po X (např. 10 ) letech mít naspořeno na \"krok kupředu\". Toto auto je třídveřák bez klimy, tedy nic moc, tedy neškodilo by vyměnit. Ale konkretně: výměna prahu by byla asi 5000, s napatláním černou barvou a vystříkáním zevnitř. Zjisti si u místního klempíře. Čerpadlo budeš řešit až odejde, z vrakáče. [upravil dne 8.9.2014 19:47 od P607Olda] Píšu to takhle, protože cenné je auto, když je kombi, s klimou, případně diesel. Takové by zasluhovalo více investic, aby se udrželo při životě. [upravil dne 8.9.2014 19:50 od P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 8. září 2014 Sdílet Odesláno 8. září 2014 Je to tak, výměna prahu je relativně levná záležitost, pokud nechceš investovat do rozvodů tak přehoď jenom řemen a jezdi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mxmen Odesláno 8. září 2014 Sdílet Odesláno 8. září 2014 Výměna prahu je relativně levná, ale z vlastní zkušenosti vím jak je to takhle prohnilý nebude to jen vnější část prahu ale i vnitřní výztuha a nejspíš i vnitřní část prahu v přední části. Koukni též do motorového prostoru na rozhraní podběhu a stěny kabiny pod posilovač brzd. Nejspíš to tam bude taky nafouklý.koukni i pod zadní sedadla a na podlahu u rezervy, to jsou místa kde to nejvíc hnije. Já bych to dojezdil jak to je a víc do toho neinvestoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. září 2014 Sdílet Odesláno 9. září 2014 auto dojezdit, karoserii neopravovat--bude shnilá durch und durch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 9. září 2014 Sdílet Odesláno 9. září 2014 Presnej odpovede sa tu nedočkáš a odpovedať si budeš vedieť tak či tak najlepšie sám ... Najdôležitejšia je otázka finančnej situácie, pretože opravy ktoré si tu vypísal, sú hodné tak MAX (a to som prehnal) 20 tis. Kč (rozvody, prah, čerpadlo). Predajná cena takejto 206 tky bez funkčnej klimy s hrdzavym prahom, bude žalostne malá. Max tak 15 tis. Kč ... Teraz sa pozri, čo dokážeš za 35 tis. Kč kúpiť iné ? Resp, či aj to niečo iné, za 35 tis. Kč, nebude v obdobnom stave a nebude pýtať kopu investícií ? (čo očividne bude).... Pokiaľ by to malo byť tým štýlom, že budeš následne hladať niečo v tejto cenovej kategórií, tak sa prikláňam k názoru, opraviť stávajúci kúsok ... Ak však máš niečo našetrené, alebo sa za tú dobu platnosti STK dostaneš k nejakým prachom a budeš chcieť investovať do niečoho novšieho, potom sa prikláňam k názoru dojadziť a zlikvidovať ... ------ Ak sa rozhodneš opravovať, prah je naozaj max 5 tis. Kč aj s prácou ... Podľa mňa to ide aj za menej, na SK sa dá zohnať nový prah za cca 60 Eur, to je cca 1700 Kč. Vymeniť to dokáže hocijaký klampiar z hornej dolnej, v Trnave by som sa s prácou, natrením + dutinami vpohode mestil do cca 60 Eur. Takže dokopy 3400 Kč bez laku ... Nalakuješ si to aj sám Čerpadlo je otázka, či odíde, alebo nie ... Aké tam je ? Bosch alebo Lucas ? Rozvody, ak sú menené v 135 tis. a máš obavu o remeň, tak ako písal koblih, vymeniť len ten - materiál cca 700 Kč ... PS: U 206 by som nepovedal, že karoséria bude prehnitá skrz na skrz ... 206 tky zásadne nehnijú. Treba poriadne skontrolovať celý spodok a miesta, ktoré popísal kolega ... Ak je zvyšok zdravý, nezhnitý, nebál by som sa opravy prahu ktorý hnije aj tak kvôli tomu, že ho už niekto opravoval ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 9. září 2014 Sdílet Odesláno 9. září 2014 Pořádně si prohlídni celou karoserii a zjisti si, co vše je shnilé. Pokud by to byli jen prahy, tak by byla lepší oprava, jelikož už víš, co je na autě opravované, vyměněné a znáš celé auto. Jak píše Olda607. Já jsem taky u své 406 měnil práh + stříkání prahu barvou. Vystříkání prahu jsem si udělal sám. Nelituji opravy. Mám svoji 406 rád a jsem na ní už za ty léta zvyknutí. Je to na tobě. Jinak pokud by sis koupil jiné auto, tak nevíš, v jakém je stavu a co vše skrývá za závady. Pokud je kromě prahu a potřeby udělat rozvody auto v pořádku, tak jsem pro OPRAVU. [upravil dne 9/9/14 10:01 od OK406] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. září 2014 Sdílet Odesláno 9. září 2014 přehlídl jsem odkaz na fotky prahu, tak koukám a trvám na svém spolu s členem -mxmen- kastle je shilá a práce pro klempíře bude habaděj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.