razor Odesláno 7. září 2014 Sdílet Odesláno 7. září 2014 Ahoj, nevíte někdo z jakého důvodu mají některé coupe V6 140kw na otáčkoměru 8 000 a jiné 7 000, když mají stejné motory? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 7. září 2014 Sdílet Odesláno 7. září 2014 Zjistili, že to vejš nevytočíš VTIP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ducatista Odesláno 8. září 2014 Sdílet Odesláno 8. září 2014 není to podle manuálu / automatu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
razor Odesláno 8. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2014 Není to podle převodovky... I některý automaty to mají do 8 000.. Je to prostě divný.. ChouLu: Vytočil jsem to i za těch 8 000 (skoro do míst kde by mělo být 9)... Při Rychlosti cca 280 na tachometru... Ale zase je fakt, že už mám třetí motor, ale ten už si šetřím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ducatista Odesláno 9. září 2014 Sdílet Odesláno 9. září 2014 280??? tak tomu se mi nechce verit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
razor Odesláno 9. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2014 Fakt.. podle tachometru ano.. bylo to přetočený uplně mimo tu stupnici na tacho.. a otáčky bylo jakoby na 9 000 .. Taktéž mimo.. Reálně to ale samozřejmě 280 nebylo. GPS měřák nemám, takže kolik to opravdu jelo nevím, ale každopádně dost. No ale to je jedno, podstatný je to proč maj ty otáčkoměry jiný.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
razor Odesláno 10. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2014 Nikdo neví? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 10. září 2014 Sdílet Odesláno 10. září 2014 280 z kopečka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rootsky Odesláno 11. září 2014 Sdílet Odesláno 11. září 2014 OT: 265 dle GPS. Jenže 2x Motor KO a jeden pořád na stojanu - nemám na to čas. Taky to mám zase zpět připraveno na \"seriový stav\"... Max je běžně podle auta 230, 240, pak se tomu moc nechce, ale když je místo a čas Ten otáčkoměr do 7mi je u dvoulitru... P.S. Kopeček pomáhá [upravil dne 11/9/14 08:15 od rootsky] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ducatista Odesláno 11. září 2014 Sdílet Odesláno 11. září 2014 Mě u Coupe vadí, že má hodně krátký převody. Na to, že to je 3,0, tak na 5ku při 100 km/h to točí až moc vysoký otáčky, ted z hlavy nevím, ale snad 2500?? Proto jsem teď u 17\" kol dal větší gumy 215/50, abych aspoň malinko \"uměle\" dal těžší převod. Kámoš má ted 4 dny novýho Rapida 1,2 TSI s 5tikvaltem, ne že by mě to nějak oslovilo, ale na 5ku to točí při 100 km/h chlup přes 2tis. ot. a to je opravdu na dálnice lepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rootsky Odesláno 11. září 2014 Sdílet Odesláno 11. září 2014 Souhlasím, navíc to podle masterjj neúměrně topí kvůli spalování chudší směsi, takže kolem a kolem to hnát může mít za následek poruchu. Oddělat motor při víkendech na okruhu dvakrát za sebou (olej 10W60, tlaky ok, olej tlak ok, nový chladič, olej čerpadlo a vana renault sport, výměník olej voda koncernVW, jak vyskočila teplota tak depo) není normální, to potvrzuje pár známých co tam jezdilo se srovnatelnou alfou, fordy a bmw... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.