Sponny2 Odesláno 6. září 2014 Sdílet Odesláno 6. září 2014 Zdravím pánové, doufám, že to tu někde není, ale já jsem to nenašel. A teď k problému. Auto při běžných otáčkách (1800-2200) a při rozjezdech pořád poškubává. Dělá to jen při klidné jízdě. Když mu naložím, normálně plynně jede. Dělá to jak při držení auta pod plynem, tak na tempomat. Mám komplet vyměněné filtry a dnes i váhu vzduchu. Problém pořád stejný. Měl jsem auto i na diagnostice, u které jsem byl a je naprosto bez závad. Dokonce i FAP má dost aditiva a není extrémně zaneřáděnej. Jezdit se s tím dá, ale je to nepříjemný. Při klidný jízdě to prostě poškubává a přijde mi, že se to maličko dusí. Už fakt nevím. Napadne někoho něco? Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas.407 Odesláno 6. září 2014 Sdílet Odesláno 6. září 2014 egr, nebo vstriky. egr ani vstriky dia neukaze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sponny2 Odesláno 7. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2014 Díky za odpověď, ale maník, co mi diagnostiku dělal, povídal, že egr je ok. Na vstřiky teda nekoukal, ale když jsem si nechával kontrolovat milovanou 406, tak tam byly vstřiky taky vidět. Jak se tedy tyto závady zjistí? Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas.407 Odesláno 7. září 2014 Sdílet Odesláno 7. září 2014 Díky za odpověď, ale maník, co mi diagnostiku dělal, povídal, že egr je ok. Na vstřiky teda nekoukal, ale když jsem si nechával kontrolovat milovanou 406, tak tam byly vstřiky taky vidět. Jak se tedy tyto závady zjistí? Dík. Vstriky tam jsou taky videt, ale jen korekce(to je orientacni), nezjistis mechanicky stav a stejne to bylo i na 406... to ze mas korekce v norme, neznamena ze jsou ok. A s egrem je to uplne stejne. Muze se na dia tvarit v pohode a byt ko. Typoval bych to na 90% na egr. Pokud bys ho menil, musi se nastavit! Ale to by ten mechanik mel vedet-pokud za neco stoji... Vice je o tom popsano v sekci s 407sedmou. Stejne motory;) [upravil dne 7/9/14 10:05 od Lukas.407] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sponny2 Odesláno 7. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2014 Aha. A nešlo by ten egr odpojit třeba jen na zkoušku, abych měl jistotu, že to dělá on? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 7. září 2014 Sdílet Odesláno 7. září 2014 Ano, na zkoušku můžeš odpojit el. konektor z EGR. Vyzkoušej to a pak ho zase připoj. Kdyby jsi s tím jezdil delší dobu, tak ti vyhodí chybu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 7. září 2014 Sdílet Odesláno 7. září 2014 Skúsiť môžeš,ako vraví HonzaZ,ale keď je zaseknutý,tak ti to nepomôže. Ešte by som skúsil vyčistiť MAP senzor,býva to dosť zasvinené od karbonu.Je v klapke za intercoolerom.Keby si mal live hodnoty tlaku turba a porovnanie s požadovanými,ako aj polohy EGR tak by sme vedeli na čom sme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sponny2 Odesláno 7. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2014 Díky za reakce. Bohužel teď budu mít problém dohonit člověka s diagnostikou, protože jak to tak bývá, šikovní lidé s originál diagnostikou mají dost nabitý program. Mám ještě kámoše, který má uni diagnostiku na všechny auta a u něj by problém nebyl. Ale tam se toho mnoho vyčíst nedá. :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.